تخفیف 60 درصدی کاشی زیبا در بازار گیلان

اگر چیزی که می‌خواهید یک حمام روستایی با دیوارها و کف‌های سنگی طبیعی است، می‌توانید به آن هوای روستایی که به دنبال آن هستید برسید. سایه های مختلف و برش نامنظم فضا را منحصر به فرد جلوه می دهد. آنها نیاز به نگهداری کمی دارند، اما گران هستند و از آنجایی که رطوبت بیشتری را جذب می کنند، زودتر تجزیه می شوند.

ایده هایی از تکمیل و ترکیب برای حمام

جدا از طبقه بندی کاشی زیبا بر اساس موادی که از آن ساخته شده اند، می توانیم آنها را بر اساس روکش آنها نیز دسته بندی کنیم. همانطور که بی نهایت زیادی از طرح ها، رنگ ها، اندازه ها، شکل ها، بافت ها، تقلیدها، ترکیب ها و غیره وجود دارد. در زیر چند ایده برای کمک به شما در پیکربندی حمام به اشتراک خواهیم گذاشت.

کاشی

کاشی با فرمت بزرگ

با استفاده از قطعات بزرگ، مفاصل کاهش می‌یابند و حس یکنواختی و تداوم بیشتری را ایجاد می‌کنند و فضاها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین با داشتن مفاصل کمتر، مناطقی که معمولاً کثیفی در آنها جمع می شود را کاهش می دهیم و در عین حال به ما این امکان را می دهد که سریعتر و کارآمدتر تمیز کنیم. علاوه بر این، با کاهش تعداد قطعات، به شما این امکان را می دهد که زمان کاشی کاری را کاهش دهید، به شرطی که ابزار لازم برای کار با این نوع کاشی را داشته باشید.

کاشی سوزاننده
این یک کلاسیک با جذابیت زیاد است که امکان ترکیب زیادی را فراهم می کند و با هر سبکی سازگار است و آن را به یک نوع کاشی بسیار متنوع تبدیل می کند. آنها معمولاً برای کفپوش استفاده می شوند، اگرچه می توان آنها را روی دیوارها نیز قرار داد. علیرغم اینکه یک کاشی منشاء صنعتگر است، در حال حاضر تقلیدهای بسیار موفقی وجود دارد که با مواد دیگر ساخته شده اند، بسیار ارزان تر و به همان اندازه زیبا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.