زنی با خوردن دان قهوه ایلی میگرن خود را درمان کرد

یک مطالعه برجسته هلندی که داده‌های بیش از 37000 نفر را در یک دوره 13 ساله تجزیه و تحلیل کرد، نشان داد که مصرف‌کنندگان متوسط قهوه (که بین دو تا چهار فنجان در روز مصرف می‌کنند) در مقایسه با دان قهوه ایلی سنگین یا سبک، 20 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند. افرادی که قهوه می نوشند و افرادی که نمی نوشند.

چگونه کار می کند: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قهوه ممکن است با محافظت در برابر آسیب شریانی ناشی از التهاب از سلامت قلب حمایت کند.

قهوه ممکن است به مهار برخی سرطان ها کمک کند.

مردانی که قهوه می نوشند ممکن است در خطر کمتری برای ابتلا به سرطان تهاجمی پروستات باشند. علاوه بر این، تحقیقات جدید دانشکده بهداشت عمومی هاروارد نشان می دهد که نوشیدن چهار فنجان یا بیشتر قهوه در روز خطر ابتلا به سرطان آندومتر را در زنان تا 25 درصد در مقایسه با زنانی که کمتر از یک فنجان در روز می نوشند، کاهش می دهد.

محققان همچنین بین نوشیدن منظم قهوه و میزان کمتر سرطان های کبد، روده بزرگ، سینه و رکتوم ارتباط پیدا کرده اند.

قهوه

چگونه کار می کند: پلی فنول ها، فیتوکمیکال های آنتی اکسیدانی موجود در قهوه، خواص ضد سرطان زایی را در چندین مطالعه نشان داده اند و تصور می شود که به کاهش التهابی که می تواند مسئول برخی از تومورها باشد، کمک می کند.

قهوه ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

تعداد فزاینده ای از تحقیقات نشان می دهد که بین نوشیدن قهوه و کاهش خطر ابتلا به دیابت ارتباط وجود دارد. یک مطالعه در سال 2009 نشان داد که خطر ابتلا به دیابت به ازای هر فنجان قهوه روزانه 7 درصد کاهش می یابد.

مطالعات اپیدمیولوژیک قبلی گزارش داده بود که مصرف کنندگان زیاد قهوه (کسانی که به طور منظم روزانه چهار فنجان یا بیشتر می نوشند) 50 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.