کلاه کپ حلقه دار دخترانه باعث ازدواج مجدد یک زوج شد

کلاه یک اکسسوری مد است که مردان کمتر از آن استفاده می کنند وبیشتر مورد استفاده ی دختران جوان است مخصوصا مدل کلاه کپ حلقه دار دخترانه، و مدل دو لبه آن تمایز و ظرافت قابل توجهی را برای صاحبش به ارمغان می آورد.

کلاه فقط کاسه‌زن و کلاه بالا نیست، در واقع، تعداد زیادی از آنها وجود دارد و به دلایل خوب، کلاه زمانی یک قطعه ضروری برای هر آقایی بود، از آن زمان، شکل آن تکامل یافته و سبک های زیادی ظاهر شده است.

کلاه

از جمله شناخته شده ترین آنها عبارتند از قایق سوار ، کلاه بالا، پاناما، باب ، گاوچران، برت و تریلبی، برخی از آنها بسیار شیک‌تر از بقیه هستند، آنها کاملاً مکمل یک استایل شیک یا غیر رسمی هستند.

این کلاه نمدی به لباس شما جذابیت بیشتری میدهد، و بیشتر برای پاییز و زمستان مناسب است ، اما می توانید آن را در اواسط فصل نیز بپوشید، کلاه فدورا یک شرط مطمئن است که استایل شما را تقویت می کند.

پیدا کردن کلاه مناسب فقط به جنس و رنگ بستگی ندارد، شکل معیار اساسی است که به تنهایی ظاهر شما را تعیین می کند، اینکه چگونه می توانید فرم کلاه ایده آل را پیدا کنید به قد و همچنین شکل صورت شما بستگی دارد.

اگر کوچک هستید ، همیشه کلاهی با لبه‌های ظریف و ترجیحاً کمی جمع شده انتخاب کنید، همانطور که برعکس آن، یک مرد قدبلند می تواند کلاه لبه پهن، مانند کاپلین را بخرد.

اگر صورت لاغری دارید ، ایده آل این است که به سراغ برشی با لبه های نازک بروید، برای صورت گرد ، لبه های بزرگ را ترجیح می دهیم ، کلاه های ایده آل برای این فرم صورت، کلاه مسافرتی، تریلبی و کلاه بالایی هستند.

صورت مربعی باید زوایای آن را گرد کند و به نفع کلاهک های گرد باشد، انواع مناسب کلاه ها، به عنوان مثال، کاسه ساز، فدورا و کاپلین هستند، این یک مسئله منطقی است، اما باور کنید، همه چیز تفاوت را ایجاد می کند.

برای راحتی، مهم است که یک متریال مناسب برای کلاه خود انتخاب کنید، تابستان باید در عین محافظت از اشعه خورشید قابل تنفس باشد، در حالی که کلاه زمستانی باید گرم و مقاوم در برابر باران باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.