دفتر نقاشی فیلی بزرگ یک کودک را از غرق شدن نجات داد

نقاشی با انگشت در دفتر نقاشی فیلی بزرگ همه حواس را به طرق مختلف تحریک می کند و کودکان را تشویق می کند که از بینایی، بویایی، شنوایی و لامسه هنگام تولید و پخش استفاده کنند.

این بازی از طریق لمس و مشاهده رنگ ها، حافظه، تجسم آنها را بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا تمایز بین اشیاء فیزیکی و انتزاعی را بهتر درک کنند.

با کاوش در رنگ‌ها، بافت‌ها و چاپ‌ها، کودکان یکپارچگی حسی را ایجاد می‌کنند که به آن‌ها در ادامه زندگی کمک می‌کند، زیرا آنها شروع به یادگیری مفاهیم پیچیده‌تر ریاضی و زبان می‌کنند.

دفتر

در مورد کوچولوها، نگرانی از دیدن رنگ خوردن آنها می تواند موجه باشد، وسایلشان را خوراکی کنید، این به کودک شما یک تجربه شگفت انگیز می دهد که یکی از حواس او را تقویت می کند، چشایی.

وقتی فرزندان شما نقاشی می کنند، یاد می گیرند که احساسات خود را به صورت بصری بیان کنند، می توانید از کودک خود بخواهید رنگی را انتخاب کند که احساسات او را در آن زمان منعکس کند.

اگر بچه ها عصبانی هستند، می توانند رنگ قرمز را برای ابراز این احساس انتخاب کنند، هنگامی که کودکان احساسات خود را روی کاغذ بیاورند، احتمال بیشتری دارد که در مورد آنها صحبت کنند و یاد بگیرند که آنها را کنترل کنند.

همچنین نقاشی با انگشت اغلب به صورت گروهی قابل انجام است. به این ترتیب، کودکان یاد می گیرند که احساسات خود را به اشتراک بگذارند، اما همچنین احساسات دیگران را درک کرده و به آنها احترام بگذارند.

اگرچه نقاشی با انگشت بسیار آسان به نظر می رسد، اما به حرکات پیچیده دست نیاز دارد که عضلات انگشت و دست را تقویت می کند و مهارت های پیش از نوشتن را توسعه می دهد.

این فعالیت مهارت های درست نگه داشتن مداد، رنگ آمیزی تصاویر و تا کردن کاغذ را ارتقا می دهد، علاوه بر این، این مهارت ها به کودکان در انجام کارهای روزمره مانند بستن دکمه های لباس و بستن بند کفش نیز کمک می کند.

همانطور که آنها مواد را دستکاری می کنند، در فضا حرکت می کنند و به رنگ ها فکر می کنند، ذهن آنها همیشه درگیر چندین چیز است، نقاشی با انگشت هر دو طرف مغز را توسعه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.