استفاده از لامپ یو وی تست اسکناس به عنوان چراغ جلوی ماشین نیسان جوک

لامپ یو وی تست اسکناس با جستجوی کدی که درون رشته امنیتی اسکناس پنهان شده است، اصل یا تقلبی بودن پول را تعیین می کند. برای پیدا کردن رشته امنیتی اسکناس ES2 بدون دستگاه ICD، به اسکناس در مقابل نور نگاه کنید. رشته امنیتی به صورت یک خط تاریک ظاهر می شود. نماد € و ارزش اسکناس را می توان با حروف سفید ریز در آن نوار مشاهده کرد.

IR (مادون قرمز)

مادون قرمز اساساً برای چشم انسان نامرئی است. پول کاغذی با جوهر مادون قرمز (IR) به اسکنر نیاز دارد که بتواند مادون قرمز را برای چشم انسان قابل مشاهده کند. زیر نور مادون قرمز، در قسمت جلوی اسکناس ES2، فقط عدد زمرد، سمت راست تصویر اصلی و نوار نقره ای رنگ دیده می شود. در پشت، فقط عدد مقدار و شماره سریال افقی قابل مشاهده است.

MG & MT (جوهر و نخ مغناطیسی)

برخی از بانک های مرکزی از جوهر فرومغناطیسی در شماره سریال واحد پول خود به همراه یک نخ مغناطیسی که در سراسر کاغذ بافته شده است استفاده می کنند. یک دستگاه تشخیص مغناطیسی به کنترل کننده پول این امکان را می دهد تا با اسکن جوهر مغناطیسی موجود در لترپرس و الگوهای نخ مغناطیسی در سراسر اسکناس، صحت پول را شناسایی کند.

لامپ

CIS (سنسور تصویر تماسی)

این حسگرها می توانند شماره سریال اسکناس را بخوانند و ضبط کنند. سپس نرم افزار دستگاه بررسی می کند که آیا شماره سریال واقعی است یا خیر.

یک دستگاه با کیفیت خوب ممکن است اندازه، کیفیت و ضخامت کاغذ را نیز بررسی کند.

اساساً این یک مورد از چک های بیشتر است، بهتر است. متأسفانه این مورد نیز این است که “شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید”. هر چه ردیاب تقلبی ارزان‌تر باشد، بررسی‌های کمتری انجام می‌دهد و مطمئن‌تر خواهد بود.

کیفیت اسنادی که امروزه در مقایسه با 30 سال پیش توسط یک چاپگر اداری خانگی با کیفیت خوب قابل چاپ است!

زمان، پول و تلاش زیادی توسط بانک‌ها و دولت‌ها صرف توسعه ویژگی‌های امنیتی جدید برای محافظت از ارز خود می‌شود، بنابراین هرچه موانع بیشتری بین تجارت خود و اسکناس جعلی قرار دهید، محافظت بهتری خواهید داشت.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما برای استفاده از روش احساس، نگاه، شیب برای شناسایی اسکناس های تقلبی آموزش دیده اند. یک ابزار POS مانند چک‌کننده یادداشت الکترونیکی، که از تأییدیه‌های متعدد استفاده می‌کند، ایده بسیار خوبی است.

هرگز برای اسکناس های خود فقط به یک روش تشخیص جعلی تکیه نکنید.

در نهایت، اگر باید از نور ماوراء بنفش استفاده کنید، یک نور با کیفیت خوب بخرید و از آن در داخل خانه در محیطی تاریک استفاده کنید. نور مستقیم خورشید یا نور روز می تواند تأیید بصری را تقریباً غیرممکن کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.