استفاده از چسب کاشی در منزل ملکه انگلیس

ساخت و نصب کاشی کاری روی بالکن های جدید نیاز به طراحی و اجرای دقیق دارد تا از مشکلات رایج مانند کف ناهموار، زهکشی ناکافی و/یا عایق رطوبتی ناقص و جزئیات در محیط ها و غیره جلوگیری شود.

سیستم نصب سیکا با لایه ایزوگام شروع می شود که از یک ملات منعطف و تقویت شده با الیاف استفاده می کند که می تواند فقط 24 تا 48 ساعت پس از کف کشی اعمال شود.

سپس چسب کاشی سیمانی سریع اعمال می شود که به طور ویژه برای استفاده در بالکن های کاملاً در معرض شرایط آب و هوایی شدید طراحی شده است. این انعطاف پذیر است، با محتوای پلیمری بالا برای جابجایی حرکت به دلیل تغییرات گسترده و سریع دما.

دوغاب کاشی مبتنی بر سیمان همچنین با مدول الاستیسیته کم انعطاف پذیر است تا انتقال تنش به زیرلایه را به حداقل برساند و در عین حال استحکام مکانیکی و مقاومت سایشی خوبی را حفظ کند. یک درزگیر الاستیک با کارایی بالا برای آب بندی اتصالات یا اتصالات متحرک و اطمینان از ضد آب بودن آنها استفاده می شود.

چسب کاشی

کاشی کاری برای بازسازی بالکن
نفوذ آب از سطوح افقی در معرض دید مانند تراس های کاشی کاری شده و بالکن ها یکی از علل شایع آسیب و فرسودگی در بسیاری از ساختمان ها است. راه حل های ارائه شده توسط سیکا امکان نوسازی و ارتقاء سریع این مناطق را فراهم می کند.

پس از جدا کردن هر گونه کاشی و دوغاب شل و سپس تمیز کردن کلیه سطوح صوت، از ملات های تعمیری سیکا برای پرکردن فضاهای خالی و ترمیم سطوح استفاده می شود.

لایه ضد آب 2 در 1 و چسب کاشی نوآورانه در یک کاربرد استفاده می شود که برای استفاده در این مناطق در معرض عناصر و همه شرایط آب و هوایی ایده آل است. بنابراین این راه حل باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شما می شود و هزینه کلی کار را کاهش می دهد. این سیستم با یک دوغاب کاشی سیمانی انعطاف پذیر که مقاومت مکانیکی و سایش خوبی دارد تکمیل شده است. در نهایت، یک درزگیر الاستیک با کارایی بالا برای آب بندی هر گونه اتصال یا اتصال متحرک استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.