الیاف مصنوعی برای تشک موجب منفجر شدن یک کوه شد

پرکننده های طبیعی تشک، مواد پرکننده طبیعی الیاف مصنوعی برای تشک می تواند از محصولات گیاهی (به طور عمده الیاف) یا منشأ حیوانی (مو، پشم، موی اسب) باشد. آنها به دلیل تأثیر زیست محیطی کم خود قدردانی می شوند.

پشم گوسفند

پشم به دلیل نقشی که به عنوان عایق حرارتی دارد و برای استقبال نرمی که ایجاد می کند در پرکردن الیاف تشک استفاده می شود. به همین دلیل، پشم معمولاً در تشک های برگشت پذیر گنجانده می شود. در واقع با توجه به ظرفیت حرارتی بالای آن، بیشتر برای زمستان مناسب است. تراکم این ماده باعث می شود که استقبال محکمی از خواب آور شود.

الیاف بامبو

اگر به دنبال استقبال ملایمی هستید، الیاف بامبو حس نرمی را در هنگام تماس تضمین می کنند. الیاف بامبو که در پر کردن تشک ها استفاده می شود، ضد حساسیت است و دارای خواص ضد باکتریایی و ضد باکتریایی است. الیاف بامبو به دلیل ساختار به هم پیوسته خود تهویه و قابلیت تنفس تشک را تضمین می کند در نتیجه این ماده برای آب و هوای گرم یا پر تعریق مناسب است.

الیاف

پنبه

هر دو الیاف پنبه، پشم و بامبو به استقبال نرم از شنل کمک می کنند. همچنین به دلیل توانایی آن در جذب رطوبت و مایعات به طور کلی قدردانی می شود.frto استفاده از آن را در ملافه و ملحفه های خانگی به طور کلی توضیح می دهد.

الیاف نارگیل یا کتان

الیاف گیاهی تنفس بهتر تشک را تضمین می کند. انتخاب الیاف نارگیل یا کتان به شما امکان می دهد یک پرکننده سفت و پررنگ داشته باشید. مجموعه الیافی این مواد یک پد بسیار قابل تنفس را ارائه می دهد. در نهایت موادی با عمر مفید طولانی هستند و به همین دلیل به دوام تشک کمک می کنند.

سایر مواد تشک زیست محیطی
هنگام ساخت تشک های طبیعی، ترکیب مواد مختلف برای بهره مندی از کیفیت هر یک مرسوم است. اگرچه لاتکس طبیعی بیشترین استفاده را دارد و به دنبال آن پشم قرار می گیرد، اما یافتن مواد دیگری که معمولاً با یکدیگر ترکیب می شوند، مانند پنبه، کتان یا ابریشم نیز رایج است.

تشک های کتانی
کتان اولین الیاف گیاهی است که از قرن چهارم قبل از میلاد در صنعت نساجی استفاده شد. و تا قرن هفدهم، پشم تا زمان ورود پنبه مهمترین بود. خواص جذب آب آن (20% بدون خیس شدن)، مقاومت بالای آن در برابر شکستگی (دوبرابر پنبه) و حس تازگی که از خود منتقل می کند، زیرا قادر به تخلیه رطوبت است، قبلاً شناخته شده بود. گرمای انباشته شده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.