بازار فروش انواع توالت فرنگی بیده دار

در صنعت سرویس های بهداشتی و خصوصاً توالت های فرنگی همینک شاهد نوآوری های بسیار زیادی برای تامین آسایش مصرف کننده ها، بهداشت فردی و کاهش مصرف آب و کاغذ توالت هستیم.

نوعی خاص از توالت های فرنگی با نام خود شور یا بیده دار در بازار ارائه شده است که جدید ترین و کاملترین لوازم را برای استفاده از توالت های فرنگی فراهم نموده.

به همین علت فروش توالت فرنگی بیده دار به نسبت توالت های فرنگی معمولی بالاتر رفته و این خود نشان دهنده موفقیت توالت فرنگی بیده دار در بازار فروش محصولات بهداشتی می باشد.

بازار فروش انواع توالت فرنگی بیده دار

خرید برترین برند توالت فرنگی بیده دار در بازار های داخلی

خرید برترین برند توالت فرنگی بیده دار در بازار های داخلی

با توجه به گسترش تقاضای بازار برای خرید توالت های بیده دار تولید کننده ها و نمایندگی لوازم بهداشتی داخلی شروع به طراحی و عرضه جدیدترین و کامل ترین نمونه های این نوع توالت های فرنگی منطبق با نیاز مصرف کننده های داخلی کرده اند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت و به کمک تکنولوژی های به روز صنایع ساخت سرامیک های بهداشتی و طراحی انواع کاربردی و جدید محصولات توالت فرنگی بیده دار توانسته اند کلیه نیازهای متفاوت مصرف کنندگان را پوشش دهند.

توالت های فرنگی تولید شده در داخل با اینکه بسیار با کیفیت هستند اما قیمت آنها نسبت به نمونه های مشابه خارجی و وارداتی خود کمتر هستند همچنین خرید توالت از تولید کننده های داخلی خریدی امن می باشد زیرا قالباً این نوع توالت های فرنگی ساخت داخل گارانتی و پشتیبانی های خوبی دارند و توسط کارشناسان آموزش دیده و کاردان تحت نظارت کارخانه ها نصب و راه اندازی می گردند.

اگر مصرف کننده از محصولات ساخت ایران خریداری و استفاده نماید می تواند اطمینان داشته باشد که در صورت نیاز به قطعات یدکی و تعمیر قطعات مکانیکی همیشه این قطعات را می تواند از نمایندگی های تعمیر و خدمات محصولات تهیه کرده و تعمیرات لازم را انجام دهد در صورتی که این در مورد توالت های فرنگی بیده دار خارجی تضمین شده و همیشگی نیست و گاهی ممکن است که یکی از قطعات خراب شود و به خاطر نبودن آن قطعه کل کارایی توالت فرنگی مختل شده و عملاً غیر قابل استفاده گردد.

برای خرید کاشی توالت از تولید کننده های داخلی مزیتهای دیگری هم دارد و آن اینکه خریدار با بررسی سایتهای فروش محصولاتِ تولید کننده های داخلی به سرعت با بهترین نوع و آخرین نمونه های تولیدی آشنا می گردد و می تواند به سادگی آنها را از فروشگاههای آنلاین فروش محصولات سفارش دهد. در این حالت مصرف کننده اطمینان پیدا می کند که قیمت توالت فرنگی بیده دار خریداری کرده اش ارزان ترین قیمت ممکن در بازار خواهد بود.

فروش عمده توالت فرنگی دیواری

توالت های فرنگی دیواری در دو گروه زیر تولید و عرضه می گردند که عبارتند از :

  • توالت فرنگی دیواری تاشو
  • توالت فرنگی دیواری ثابت

در مواردی که نتوان جای کافی برای نصب همزمان هر دو توالت کاسه ای و فرنگی در داخل سرویس بهداشتی خانه پیدا کرد و یا اینکه نخواهیم و یا نتوانیم سیستم قدیمی را بازسازی و نوسازی کنیم تا توالت فرنگی را وصل و راه اندازی کنیم آنگاه می توانیم از توالت های فرنگی دیواری تاشو استفاده کنیم این مدلها با پیچ به دیواره دستشویی متصل شده و با استفاده از قیفهای تاشو در واقع پس از مصرف جمع شده و فضای کمی را اشغال  می کنند.

توالت فرنگی دیواری ثابت  هم برای صرفه جویی در فضای اشغالی و همچنین امکان شستشوی کامل و راحت محل قرارگیری توالت فرنگی بسیار مورد توجه مصرف کننده ها قرار دارد این نوع به علت نداشتن پایه در روی زمین می توانند بسته به درخواست مصرف کننده در هر ارتفاعی نصب و راه اندازی گردند که این نیز خود از مزایایی توالتهای فرنگی دیواری ثابت می باشد.

اکثر تولید کننده ها توالت های فرنگی مدل دیواری را نیز تولید کرده و برای فروش این مدل توالت فرنگی های تولید خود را  به صورت عمده به نمایندگی ها ارسال کرده و یا اینکه در سایتهای فروش خود قرار می دهند.

فروش عمده توالت های دیواری تاشو و کاشی و سرامیک طرح دار نیز علاوه بر فروشگاههای سرویس بهداشتی در مراکز فروش تجهیزات کمک درمانی نیز می باشد زیرا اکثرا بیماران و کهنسالان خریداران عمده این محصول می باشند.

انواع توالت فرنگی بیده دار

انواع توالت فرنگی بیده دارتوالت های فرنگی بیده دار در مدلهای زیر در بازار موجود است که عبارتند از :

  • بیده جداگانه که قابلیت نصب بر روی توالت های فرنگی معمولی را دارد طریقه نصب بیده توالت فرنگی در این مدل بسیار آسان است و شاید حتی نیازی هم به آمدن نصاب وجود نداشته باشد.
  • توالت فرنگی با بیده اهرمی که در این مدل قطع و وصل کار کرد شستشوی بیده به کمک حرکت دادن یک دسته انجام می گیرد که شدت آنرا نیز کنترل می کند
  • توالت فرنگی بیده دار دکمه ای دیجیتالی که از جدید ترین انواع آن و با امکان انتخاب حالت پاشیدن آب شدت آن و کنترل حرارت آب توسط کلیدهای کنار کاسه توالت می باشد. این مدل ها می توانند علاوه بر شستشو عمل خشک کردن را نیز انجام دهند و همینطور دکمه هایی برای فعال کردن استفاده از امکان ضدعفونی را نیز دارند.
  • توالتهای فرنگی بیده دار دو تکه ای که در این مدلها سینک توالت فرنگی از سینک بیده و خشک کن جدا بوده و در کنار آن قرار داده می شود تا استفاده کننده بتواند برای شستشو به کمک بیده در روی سینک دوم رفته و کلیه مراحل شستشو و خشک کردن را روی آن انجام دهد.

به هر حال تمامی این امکانات در توالت های بیده دار موجب صرفه جویی در مصرف آب و همچنین کاغذهای توالت شده و در عین حال میزان بهداشت فردی را به علت لازم نبودن استفاده مستقیم از دست هنگام شستشو بالا خواهد برد و لذا یک محصول لوکس با کارایی بهداشتی و حافظ محیط زیست می باشند.

منظور از توالت فرنگی بیده دار چیست؟

توالت فرنگی را بیده دار یا خود شور می نامیم که در آن عملیات شستشو دیگر نیازی به دخالت مستقیم دست نداشته باشد بلکه این عمل توسط آب پاش های تعبیه شده در درون کاسه توالت شروع و انجام گردد.

این مدلها که به تدریج در حال توسعه و افزایش میزان فروش هستند از آخرین تکنولوژی های روز بهره گرفته و به کمک آنها به حفظ و بالا بردن سطح بهداشت فردی کمک نموده همچنین با کاهش میزان مصرف آب و دستمالهای توالت کمک شایان توجهی به صرفه جویی در هزینه ها و حفظ سلامت و محیط زیست می کنند.

مصرف کننده ها با توجه به این دو پارامتر ارزشمند اکنون بیشتر از گذشته نسبت به خرید این مدل ها از خود تمایل نشان می دهند هرچند که قیمت آنها از مدلهای معمولی توالت فرنگی بیشتر است. توجه کنید برای نصب توالت های فرنگی بیده دار بهتر است از متخصصان آگاه و کاردان استفاده گردد تا بدین ترتیب عمر مفید استفاده از دستگاه بالاتر رفته و آموزش های لازم برای نگهداری و استفاده از آنها هم بر طبق استانداردهای تولید کننده در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.