با خم کردن سریع شکم و دم به عقب شنا می کند

میگو سنگی، هر یک از حدود 2000 گونه زیر راسته ناتانتیا (دسته دکاپودا از کلاس Crustacea) و خویشاوندان نزدیک شامل خرچنگ، خرچنگ و خرچنگ هستند.

مشخصه میگوها بدن نیمه شفافی است که از یک طرف به طرف دیگر صاف شده و شکم منعطفی که به دم بادکش ختم می شود و زائده ها برای شنا اصلاح شده اند و آنتن ها بلند و شلاق مانند هستند.

شاه میگو تهران در تمام اقیانوس ها در آب های کم عمق و عمیق و در دریاچه ها و نهرهای آب شیرین وجود دارد و بسیاری از گونه ها از نظر تجاری به عنوان غذا مهم هستند و طول میگو از چند میلی متر تا بیش از 20 سانتی متر (حدود 8 اینچ) است.

اندازه متوسط ​​حدود 4 تا 8 سانتی متر (1.5 تا 3 اینچ) است. افراد بزرگتر اغلب میگو نامیده می شوند.

میگو

مشاهده کنید که چگونه دو گونه میگو با هم زندگی می کنند در حالی که گونه های کوچکتر طعمه گونه های بزرگتر می شوند.
مشاهده کنید که چگونه دو گونه میگو با هم زندگی می کنند در حالی که گونه های کوچکتر طعمه گونه های بزرگتر می شوند. همه ویدیوهای این مقاله را ببینید
میگو جنوب با خم کردن سریع شکم و دم به عقب شنا می کند. غذای آنها بیشتر از گیاهان و حیوانات کوچک تشکیل شده است، اگرچه برخی از میگوها از مردار تغذیه می کنند. میگوی ماده ممکن است از 1500 تا 14000 تخم بگذارد که به پاهای شنا متصل است. لاروهای شناگر قبل از تبدیل شدن به جوان از پنج مرحله رشد عبور می کنند.

میگو سوخاری پفکی پری، که به دلیل ظاهر ظریف و برازنده خود به این نام خوانده می شوند، ظاهراً شبیه میگوهای واقعی هستند، اما متعلق به یک راسته جداگانه به نام Anostraca هستند.

  • منابع:
    1. shrimp
  • تبلیغات:
    1. رازهای زندگی شاد ایل قشقایی فاش ش!
    2. مربا توت فرنگی در طبخ همبرگر غوغا کرد
    3. راز موفقیت آن است که از شکست مسیر بسازید!
    4. ساخت ماسک صورت معجزه آسا با مربا توت فرنگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.