با خیارشور بروجرد کیک بستنی درست کنید

خیارشور بروجرد میوه گیاهی از خانواده Cucurbitaceae است و در این مورد غوره را میوه نابالغ می گویند که در حالی که هنوز سبز است برداشت می شود و حداکثر طول آن 15 سانتی متر است و می توانیم آنها را با سطح صاف یا زگیل پیدا کنیم.

قرقره: میوه یا سبزی؟
خوب، اگرچه این سبزی محسوب می شود، اما از نظر گیاه شناسی یک میوه است و در این باره، FAO می گوید: «غذاهایی به نام سبزی یا سبزی شامل برخی میوه ها، برگ ها، ریشه ها و حتی ساقه و گل است.

بسیاری از گیاهانی که این قسمت های خوراکی از آنها گرفته شده است، از نظر گیاه شناسی با یکدیگر ارتباطی ندارند. با این حال، سبزی کلمه مفیدی در تغذیه و در اصطلاحات خانگی است.

فصلی بودن
این سبزی صیفی است که اگرچه در حال حاضر به دلیل محصولات گلخانه ای می توان آن را در تمام طول سال مصرف کرد، اما همیشه توصیه می شود میوه ها، سبزیجات، سبزیجات و ماهی ها را در فصل مصرف کنید زیرا طعم بهتری دارند، تازه تر می شوند. مواد مغذی بیشتری داشته باشیم و ما به این سیاره کمک خواهیم کرد.

خیارشور

خیار شور چیست؟
غورباغه در سرکه که به آن کنسرو یا ترشی نیز می گویند (در انگلیسی pickled) نوعی غوره تازه است که در آب نمک یا تخمیر لاکتیکی درمان می شود و در نهایت در سرکه، نمک و ادویه ها یا چاشنی های مختلف نگهداری می شود. طعم و عطر را اضافه کنید. سرکه دارای اثر نگهدارنده و ضد عفونی کننده روی مواد غذایی است و از طریق اسیدی بودن، عمر این غذاها را افزایش می دهد.

خربزه: ارزش غذایی
خربزه منبع پروتئین و ویتامین B6 است.
محتوای آب بالایی دارند.
ویتامین C، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم و اسید فولیک را تامین می کند.
آنها کم کالری، سرشار از فیبر هستند و چربی تولید نمی کنند.

خواص ترشی ترشی متنوع است و هم برای سلامتی مفید است و هم در مواردی منع مصرف دارد.

برخی از خواصی که بیشتر جامعه را نگران می کند این است که بدانند غوره برای چه چیزی مفید است یا اینکه غوره مزبور چاق کننده است یا خیر. بنابراین، ما قصد داریم این خواص ترشی غوره را بشکنیم تا کمی در مورد این مسائل روشن شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.