تبلیغات لامپ ال ای دی نمای ساختمان توسط یکی از بازیگران آمریکایی

در نتیجه، لامپ ال ای دی نمای ساختمان نسبت به لامپ‌های کم مصرف یا لامپ‌های بخار سدیم، خروجی نور مفید بالاتری دارند (بر حسب درصد لومن بر وات). لامپ های LED هشت برابر بیشتر از لامپ های رشته ای تنگستن معمولی روشنایی دارند.

مزایای روشنایی LED
کیفیت نور
چراغ های LED دارای شاخص رندر رنگ بالایی هستند.

(IRC: اندازه گیری توانایی یک منبع نور برای بازتولید صادقانه رنگ اجسام مختلف در مقایسه با منبع نور است.)

در فناوری LED، CRI در مقایسه با 44 برای لامپ‌های معمولی 90 است که منجر به رنگ‌های خالص‌تر، واضح‌تر، شدیدتر و عمیق‌تر می‌شود.

سیستم های روشنایی ال ای دی جلوه های استروبوسکوپی یا تابش خیره کننده ایجاد نمی کنند، آنها درخشندگی یکنواختی را برای هر نوع محیطی (خارجی، داخلی یا فضاهای باز) ارائه می دهند.

لامپ

علاوه بر این، به دلیل اندازه کوچک آن، می توان بی نهایت طرح هندسی را در چراغ های روشنایی ایجاد کرد.

شاخص رندر رنگ چیست؟

صرفه جویی در هزینه های نگهداری
لامپ های LED به دلیل عمر مفید تا 50000 ساعت نیازی به تعویض دائمی ندارند، که به معنای صرفه جویی عالی در مسائل نگهداری است.

لامپ های LED برای نصب در برنامه هایی که تعمیر و نگهداری بسیار پیچیده یا گران است یا در مکان هایی با دسترسی محدود مناسب هستند. با توجه به این واقعیت که مصرف انرژی بسیار کمتر است، تاسیسات الکتریکی لامپ های LED با کابل هایی با کالیبر بسیار کوچکتر ساخته می شود، این به طور مستقیم به صرفه جویی قابل توجهی در سیم کشی و تاسیسات تبدیل می شود.

تطبیق پذیری در برنامه های کاربردی
فناوری روشنایی LED تقریباً در همه کاربردها یافت می شود و می تواند جایگزین لامپ های معمولی رشته ای و فلورسنت شود. علاوه بر این، برخلاف لامپ‌های فلورسنت، این فناوری از دمای پایین تا -40 درجه پشتیبانی می‌کند که آن‌ها را برای نصب در مکان‌هایی مانند اتاق‌های سرد مناسب می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.