توالت فرنگی مروارید مدل مگا با قیمت استثنایی

توالت فرنگی مروارید مدل مگا گزینه عالی و کاملی برای خرید لوازم و تجهیزات سرویس های بهداشتی ساختمانی در سازه های شیک ، ساختمان سازی و البته در بازسازی خانه ها و مجتمع های مسکونی محسوب می شوند. زیرا که توالت فرنگی مروارید مدل مگا از مزایای نسبت به سایر توالت فرنگی ها برخوردار است .

توالت فرنگی مروارید مدل مگا دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. درضمن از زیبایی و جلوه خاصی  نیز در فضا و دکواسیون ساختمان برخوردار می باشد.

توالت فرنگی مروارید مدل مگا در سه گزینه  “یک تکه”، “سه تکه” و “دیواری” به بازار عرضه شده است . آکس توالت فرنگی حدود 24 سانتیمتر و سایز خود توالت فرنگی مدل مگا هم 69 سانتیمتر است . سایر مشخصات فنی و ابعاد توالت فرنگی مدل مگا عبارتند از :

  •  . سایز توالت فرنگی مروارید مدل مگا   : 69cm
  • ابعاد توالت فرنگی : 70.1*37.5*69.2 (cm)
  • وزن توالت فرنگی :  48   کیلوگرم
  • قطر خروجی توالت فرنگی : 11  سانتیمتر

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

قیمت توالت فرنگی مروارید مدل ولگا

سیستم تخلیه در توالت فرنگی مروارید مدل مگا  در دو حالت دو تخلیه آب کم و آب زیاد طراحی شده و سیستم فلاش آن هم در حالت کم حدود 3 لیتر و در حالت زیاد هم حدود 6/5 لیتر آب تخلیه می نماید .مخزن این توالت فرنگی مروارید مدل مگا بی صدا بوده که هنگام آب گیری مخزن نیز هیچ گونه صدایی تولید نمی کند که البته این موضوع از مزایای مهم توالت فرنگی مروارید مدل مگا بحساب می آید

بعضی از شرکت هایی که چینی آلات بهداشتی ساختمانی را تولید می کنند ، انواع توالت فرنگی را هم در تولیدات خود درنظر دارند منجمله توالت فرنگی مرواید مگا و یا سایر مدلها مانند توالت فرنگی مروارید مدل ولگا را میتوان نام برد .البته آن شرکت ها و کارخانه های تولیدی توسط شعبه های مختلفی که در شهرهای ایران ایجاد کرده اند ، تلاش دارند تا محصولات تولیدی را بفروش برسانند.

 

توالت فرنگی مروارید مدل ولگا

 

فروش عمده توالت ایرانی مروارید مدل مگا

باید بگوییم که خرید انواع توالت فرنگی مروارید مانند توالت ایرانی مروارید مدل مگا  را می توان بصورت کلی یا تکی تهیه کرد . شرکت چینی آلات بهداشتی مروارید انواع متفاوت سنگ توالت فرنگی ایرانی را نیز ارائه می هند و می توان سنگ توالت ایرانی را با همان قیمت قیمت عمده و با بالاترین کیفیت به همراه تضمین دریافت نمود .

همچنین اکثر آن شرکتها بخش هایی دارند که وظیفه ایشان ، نصب محصولات و توالت فرنگی می باشد  در کل باید به این نکته اشاره کنیم ، اگر می خواهید صاحب بهترین نوع توالت فرنگی باشید ، یکی از بهترین راهها ، خرید از نمایندگی شرکت تولید کننده مروارید می باشد.

درکشور ما ، ایران شرکت های متنوع وگوناگونی هستند که انواع مختلف توالت ایرانی را تولید می کنند وانها با استفاده از انواع مواد اولیه ومصالح ،ساخت وتولید این نوع محصولات بهداشتی را انجام می دهند. اما لازم به ذکر است قطعا انواع توالت ایرانی مروارید و توالت فرنگی مروارید مدل مگل نسبت به سایرین از معروفیت و البته کیفیت بالایی برخوردار است .

 

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

 

 

قیمت توالت فرنگی مروارید مدل کرون

برخی از محصولات و تولیدات چینی آلات بهداشتی می تواند شامل انواع توالت ایرانی از جنس چینی و یا استیل با کاربرد هاد مختلف باشد که به صورت متنوع وارد بازارهای داخلی در کشور وحتی بازارهای خارجی میگردد. بهترین وبرترین برند ها در این زمینه ،تولیدات با کیفیت بسیار بالایی راوارد بازار داخلی و حتی خارج از کشور می نمایند انواع توالت فرنگی مروارید مانند توالت فرنگی مروارید مگا و یا توالت فرنگی مروارید مدل کرون از معروف ترین آنها است .این توالت فرنگی ها به دلیل مقاومت واستحکام در برابر انواع رسوبات آلی همچنین انواع مختلف شوینده های اسیدی ،نام ونشانی معروفی در بازار فروش پیدا کرده اند. به طور کلی برای دسترسی به انواع محصولات برند چینی آلات بهداشتی مروارید،راه و روش های زیادی وجود دارد . با سر زدن به بازار توالت فرنگی و ایرانی ،می توان انواع متنوع توالت را پیدا کرده و به خوبی آنها را مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها به قیمت عمده نمود.

 

توالت فرنگی مروارید مدل کرون

 

خرید عمده توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا

روش دیگری که بیشتر مارک های معروف از آن طریق محصولات و کالای خود را ارایه می دهند،خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی معتبر مانند همین سایت و یا سایت  ”  چینی بنا ” می باشد که دراین سایت ها،انواع متنوع توالت فرنگی مدل کاتیا ، توالت فرنگی توالت فرنگی مدل مگا و توالت ایرانی در سایز ها و مدل های گوناگون با تنوع بسیار با کاربرد متفاوت مشاهده نمایند و مدل های مورد نظر خود را با قیمت عمده خریداری نمایند.

 

توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.