جوانی با الکل سفید و روپوش خود را به آتش کشید

هدف از این تحقیق تعیین عملکرد روپوش پزشکی تهران و قابل استفاده مجدد با ارزیابی توانایی آنها در ارائه حفاظت، دوام و راحتی کافی در طول عمر شستشوی محصول بود.

اول و مهمتر از همه، توانایی روپوش ها برای برآورده کردن مشخصات حفاظتی مورد نیاز طبق استانداردهای AAMI مورد بررسی قرار گرفت.

روپوش‌های سطح 1، 2، و 3 یکبار مصرف و سطح 2 و 3 قابل استفاده مجدد با استفاده از روش تست انجمن شیمی‌دانان و رنگ‌سازان نساجی آمریکا (AATCC) 127 و AATCC TM 42 مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نتایج با AAMI PB70 و الزامات عملکرد انجمن آمریکایی برای آزمایش الکل سفید و مواد (ASTM). وزن پارچه، ضخامت، استحکام شکست، استحکام پارگی، استحکام درز، مقاومت درز زدن، پایداری ابعادی، ثبات رنگ، نفوذپذیری هوا و دست پارچه روپوش‌های یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد نیز تعیین و مقایسه شد.

روپوش پزشکی

قابل اعتماد و متخصص:
روش ها و موادنمونه لباس مجلسی
سه سطح روپوش یکبار مصرف در این مطالعه گنجانده شد که نمایانگر سطوح حفاظتی دماسنج جیوه ای قدیمی است.

لباس های یکبار مصرف از یک تامین کننده در هر سطح حفاظتی بر اساس در دسترس بودن بازار تهیه می شد.

برای روپوش‌های قابل استفاده مجدد، تنها لباس‌های L2 و L3 گنجانده شد، بر اساس عدم در دسترس بودن لباس‌های قابل استفاده مجدد L1 در حال حاضر در بازار.

روپوش‌های قابل استفاده مجدد از 2 تامین‌کننده مختلف برای هر دو سطح حفاظتی (2 و 3) تهیه شده‌اند که در جدول 1 به نام‌های برند A و برند B اشاره شده است، که جزئیات محتوای الیاف، ساختار، سطح حفاظت و اندازه هر لباس را نشان می‌دهد.

حداقل، 5 روپوش از هر نوع روپوش برای این مطالعه خریداری/منبع شد.

روپوش های یکبار مصرف در بسته های 20، 50 و 100 تایی برای خرید موجود بود.

طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل و تمام حداقل الزامات نمونه‌گیری در روش‌های آزمون استاندارد برای این مطالعه دنبال شد به طوری که نتایج قابل تکرار و تکرار باشند.

تعداد نمونه‌ها و نمونه‌های گرفته‌شده از هر نوع روپوش به روش تست استاندارد خاصی که انجام می‌شد بستگی داشت (یعنی 3 نمونه برای نفوذ ضربه، فشار هیدرواستاتیک، وزن پارچه، ثبات رنگ، پایداری ابعادی، 4 نمونه برای مقاومت در برابر سوراخ کردن، 5 نمونه برای استحکام درز، و 10 نمونه برای نفوذپذیری هوا، استحکام شکست، قدرت پارگی و ضخامت).

  • منابع:
    1. Disposable versus reusable medical gowns: A performance comparison
  • تبلیغات: 
      1. خرید مایع دستشویی گالن 20 لیتری
      2. مبلمان یک میلیاردی با چوب گردو!
      3. تاریخچه و ارزش غذایی خرما خوشمزه
      4. پسته برای کاهش وزن افراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.