خرید ارزان روشویی کابینت دار مروارید

 

در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی و نحوه خرید ارزان روشویی کابینت دار مروارید بپردازیم. با ما همراه باشید. یکی از مواردی که روی زیبایی و شیک بودن سرویس بهداشتی تاثیر می گذارد روشویی آن است. روشویی میتواند کابینت دار یا بدون کابینت، پایه دار یا بی پایه و غیره باشد.

 

روشویی کابینت دار مروارید

روشویی کابینت دار pvc

هنگامی که شما خانه ی جدیدی خریداری کرده اید و یا تصمیم به بازسازی خانه ی خود گرفته اید یکی از فضاهایی که به احتمال زیاد دستخوش تغییر خواهد شد می تواند سرویس بهداشتی باشد. اگر تصمیم دارید محیط مناسب و شیک برای سرویس بهداشتی خود درست کنید یکی از راه حل های آن می تواند خرید روشویی کابینت دار مروارید باشد. به صورت کلی استفاده از روشویی کابینت دار یکی از گزینه های ساده و مقرون به صرفه ی اقتصادی است که بسیار کارا نیز هست. روشویی کابینت دار مروارید بسیار مناسب برای محل هایی است که فضای سرویس بهداشتی کوچک است و جای کمی در اختیار طراح می باشد.

 

روشویی کابینت دار مروارید

قیمت روشویی مروارید

روشویی کابینت دار مروارید در دو نمونه تولید می شود: روشویی کابینت دار بدون پایه و روشویی کابینت دار پایه دار. روشویی کابینت دار مروارید بدون پایه همان طور که از نام ان برمی آید هیچ پایه ای نداشته و برای نصب آن از دیوار بهره می گیرند. در حالی که روشویی کابینت دار مروارید پایه دار دارای پایه ای است که یونیت روشویی روی این پایه قرار گرفته و نصب می شود.

 

روشویی کابینت دار مروارید

روشویی کابینت دار گلسار

روشویی کابینت دار مروارید بدون پایه عموما انتخاب افرادی است که از نظر فضای سرویس بهداشتی در مضیقه بوده و جای بسیار کوچکی در اختیار آن ها است که قدرت مانور را از طراح می گیرد. قسمت زیرین روشویی که خالی است می تواند محل مناسبی برای قرارگیری دمپایی ها، سطل زباله، برس توالت و غیره باشد تا از فضا به شکل بهینه بهره گرفته شود. در مقابل روشویی کابینت دار پایه دار به این علت که از یک پایه ی قوی بهره می گیرد این توانایی را دارد که وزن های بالا را بدون هیچ مشکل نگه دارد. در نتیجه این نوع از روشویی مناسب افرادی است که دوست دارند سنگ روشویی آنها سنگین بوده و از وزن بالایی برخوردار باشد یا مایل به استفاده از وسایل جانبی مختلف روی روشویی هستند.

 

روشویی کابینت دار گلسار

روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی کابینت دار مروارید به عامل های مختلفی بستگی دارد و می تواند کم یا زیاد شود. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت این محصول می پردازیم.

نخستین عامل موثر بر قیمت ابعاد روشویی مورد انتخاب شما است. بدیهی است هر قدر که سایز روشویی بزرگ باشد قیمت آن بالاتر می رود و بالعکس هر قدر که روشویی که انتخاب می کنید از ابعاد کوچکتری برخوردار باشد قیمت آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

عامل بعدی را می توان سنگ روشویی که به آن کاسه ی رو کابینتی هم گفته می شود در نظر گرفت. سنگ های روشویی دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که می توانند سبب اختلاف در قیمت روشویی شوند. برای مثال رنگ سنگ روشویی یکی از عامل های اختلاف قیمت میان روشویی های مختلف است. عموما سنگ های روشویی سفید در مقایسه با نمونه های مشکی، طلایی و یا رنگی از قیمت کمتری برخوردار هستند.

 

روشویی کابینت دار مروارید

مدل روشویی کابینت دار کوچک

گاهی پیش می آید که سنگ روشویی انتخابی فرد علاوه بر این که طلایی رنگ است وارداتی نیز هست که خب همین امر باعث می شود هزینه ی تمام شده ی سنگ روشویی بعضا از قیمت کل آینه و یونیت روشویی بیشتر شود. علاوه بر این اگر سنگ روشویی را از انواع توکار انتخاب کنید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید چرا که این نوع از سنگ های روشویی از قیمت های مناسب تری در مقایسه با سایر مدل ها برخوردار هستند.

یکی دیگر از عواملی که سبب اختلاف در قیمت می شود جنس کابینت است که از پی وی سی باشد یا معمولی. عموما جنس پی وی سی به علت ضد آب بودن و سبکی طول عمر بیشتری داشته و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر است.

 

روشویی کابینت دار مروارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.