خرید اینترنتی روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه تهران

فوم برد و روشویی ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در دو دسته ی ساده و بدون کابینت و دارای کابینت تقسیم بندی می شوند. روشویی های کابینتی که امروزه بسیار رایج هستند با استقبال زیاد کاربران نیز مواجه شده اند چرا که به خوبی فضای سرویس بهداشتی را نظم می دهند. در ادامه به چگونگی تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه می پردازیم.

روشویی ها از جمله ملزومات یک سرویس بهداشتی هستند که در انواع مختلفی طراحی شده و به تولید می رسند. کاسه های روشویی در سه جنس سرامیکی، سنگ کورین و سنگ های معدنی ساخته می شوند که البته نمونه های سرامیکی درصد بیشتری از این تولیدات را تشکیل می دهند. روشویی ها که از جنس سنگ های معدنی تولید می شوند در برابر فشار و خورده شدن بسیار قوی عمل می کنند.

 

روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه

تولیدی روشویی کابینتی

این فوم سقفی و روشویی ها در مقایسه با دو نوع دیگر از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هستند. البته که اگر از سنگ مرمر یا اونیکس یا سایر سنگ های که به کشور وارد می شوند در ساخت روشویی استفاده ود قطعا قیمت آن نیز بالاتر می رود و در عین حال ظاهری چشم نوازتر نیز پیدا می کند. در ادامه قصد داریم تا چگونگی تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه را بررسی کنیم، اما لازم است در ابتدا مختصری در مورد انواع روشویی اطلاعات به دست آوریم. با ما همراه باشید.

انواع روشویی ها

روشویی ها در دو دسته طراحی و تولید می شوند:

  •   دارای کابینت
  •   بدون کابینت

روشویی پایه دار یا روشویی بدون کابینت در گذشته بسیار معمول بودند و در واقع چیزی جز روشویی های ایستاده که از چینی های نشکن بهداشتی تولید می شدند نیستند. در مقابل روشویی های کابینتی هستند که امروزه بسیار رایج و پرطرفدار بوده و علاوه بر داشتن جلوه ای زیبا سبب منظم نگه داشتن محیط سرویس بهداشتی نیز می شوند. روشویی های کابینتی در دو دسته تقسیم بندی می شوند: روشویی کابینتی پایه دار و روشویی کابینتی بدون پایه.

 

روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه

قیمت روشویی کابینتی ارزان

تعدادی موارد هستند که در تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه دارای اهمیت میباشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

مورد نخستی که در تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه باید به آن توجه شود جنس مواد اولیه ی به کار رفته در آن است. این روشویی ها باید با مواد اولیه ی مرغوب تولید شوند تا در برابر آب و نیز نم و رطوبت مقاوم باشد. بهترین جنسی که روشویی می تواند داشته باشد پی وی سی (PVC) است. پی وی سی دارای خصوصیات زیر است:

پی وی سی ها به خوبی در مقابل خط و خش افتادن مقاومت دارند و از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه هستند. همچنین در مقابل خورده شدن بسیار مقاوم هستند و علاوه بر این به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند و در دسته ی محصولات دوست دار محیط زیست یا Environmental Friendly قرار می گیرند.

 

روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه

کابینت روشویی متین

مورد دیگری که در تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه از اهمیت برخوردار است جنس کاسه ی روشویی است که می تواند فلزی، سرامیکی و یا سنگ کورین باشد. کاسه های روشویی به این علت که در گذر زمان روکش خود را از دست می دهند و زنگ می زنند خیلی مورد استقبال قرار نگرفتند. اما در مقابل روشویی هایی با کاسه ی سرامیکی جزء محبوب ترین و پراستفاده ترین ها هستند که با یک پوشش لعابی کاور می شوند و نیز رنگ های گوناگونی دارند.

کاسه های روشویی که از جنس سنگ کورین هستند از نظر رنگ بندی بسیار متنوع بوده و صفحه های آنها از جنس اکریلیک ساخته می شوند. کورین علاوه بر این می تواند برای ساخت خود کابینت هم به عنوان یک روکش به کار برده شود.

 

روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه

 

قیمت روشویی کابینت دار ایرانی

مورد مهم دیگر در تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه سایز آنها است. سایز کاملا وابسته به ابعاد سرویس بهداشتی مورد نظر است اما همه ی سرویس ها دارای ابعاد استانداردی به این شکل هستند: طول روشویی ۴۰ الی ۶۰ سانت متر، عرض روشویی ۴۰ الی ۵۵ سانتی متر و ارتفاع روشویی ۸۰ سانتی متر.

تولید روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه کاملا بر اساس استانداردها صورت می گرد و شما می توانید از سطح کیفی این روشویی ها کاملا اطمینان داشته باشید.

 

روشویی کابینتی pvc در چهاردانگه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.