خرید توالت فرنگی | وارد کننده مدل های جدید و مدرن توالت فرنگی به کشور

برای خرید توالت فرنگی با کیفیت که هم اکنون در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شوند،

امروزه راه های مختلفی وجود دارد
اگر شما به دنبال تهیه  و خرید توالت فرنگی هستید ، میتوانید با ما تماس بگیرید .

از فروشگاه ما ، خرید توالت فرنگی را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده و ارسال شود . فروشگاه ما دارای تضمین بهترین کیفیت و قیمت خرید توالت فرنگی میباشد که خیال شما مشتری گرامی را از بابت کالایی که در حال خرید آن هستید راحت میکند.

بایستی توجه داشت که در بازار خرید توالت فرنگی و سرویس بهداشتی و چینی آلات بهداشتی های ساختمانی تنوع فراوانی از محصولات به چشم می خورد . لذا برای  تهیه و خرید توالت فرنگی و خرید دستشویی فرنگی باید به گونه ای عمل کرد تا ضمن هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر بودن آن ، زیبایی و سلیقه سازندگان و ساکنین منازل نیز تامین گردد . بر همین مبنا توصیه می کنیم تا هنگام تهیه و خرید توالت فرنگی ارزان و سایر محصولات بهداشتی ساختمانی و بالاخص خرید توالت فرنگی و شیرآلات ساختمانی شیراز نکاتی که در زیر به آن تاکید میشود مورد توجه قرار گیرد :

 

  • زیبایی محصول – بطوریکه با سلیقه ساکنین و خانوار ها همخونی داشته باشد . لذا علاوه بر اینکه باید مدرن و جدید باشد ، بایستی به لحاظ طرح و رنگ نیز با سایر اجزای دستشویی و حمام منزل همخوانی و هماهنگی لازم داشته باشد .
  • فضای کمتری اشغال نماید – بدیهی است که سازندگان آپارتمان ، معمولا فضای نسبتا محدودی در اختیار دارند .در نتیجه کوشش دارند تا مساحت کمتری را به بخش های عمومی مانند حمام و دستشویی اختصاص دهند
  • کیفیت مناسب محصول – محصول از نظر کیفیت سرامیک ، چینی و لعاب گذاری باید  شرایط مناسب و عالی داشته باشد . بر همین اساس کارخانه های سازنده معمولا محصولات تولیدی را به لحاظ کیفی به درجات 1 تا 3 تقسیم میکنند . مبنای درجه بندی عموما نحوه لعاب چینی توالت می باشد . شفافیت لعاب ، مواج نبودن آن و همچنین ترک ها ی ریز در چینی توالت از عوامل مهم درجه بندی کیفی آن می باشد . اما باید توجه داشت هر چند در خیلی موارد تشخیص کیفیت چینی توالت بسادگی امکان پذیر نبوده و توسط خود کارخانه های سازنده انجام میشود ، اما با کمی دقت و تامل به لعاب چینی ( مانند نحوه انعکاس نور و مواج بودن ویا حتی وجود ریز ترک یا سوراخ ) میتوان نسبت به بررسی و ملاحظه کیفیت آن اقدام نمود .
  • کارایی مناسب و مطلوب – به این معنی که از نظر تخلیه فاضلاب و ایجاد سر و صدا و همچنین عدم انتشار بوی نامطبوع عملکرد و کارکرد مناسب و مطلوبی داشته باشد .این مهم با توجه به متراژ ساختمان ، منازل و بویژه آپارتمانها که عموما متراژ زیادی ندارند بسیار تاثیر گدار خواهد بود .لازم به ذکر است که در برخی از انواع و مدلهای توالت فرنگی حتی در آن به آهستگی بسته شده تا آلودگی صوتی کمتری ایجاد نماید .
  • قیمت محصول – پر واضح است که قیمت کم و مناسب از مهمترین عوامل تاثیر گذاردر خرید ، تهیه و انتخاب توالتهای فرنگی و کاشی سرویس بهداشتی اطلس خواهد بود .این مهم موجب کاهش هزینه های سازندگان و ساکنین منازل شده  و عملا باعث مقرون به صرفه تر شدن آن می شود .

خاطر نشان می سازد که بایستی توجه کرد که برای تهیه و خرید توالت فرنگی این نوع محصولات با توجه به تنوع فراوان و مدلهای مختلف آن ، باید جمیع شرایط موارد فوق الذکر را مد نظر داشت و با اولویت بندی فاکتورهای مزبور به انتخاب بهینه رسید .

خرید توالت فرنگی | وارد کننده مدل های جدید و مدرن توالت فرنگی به کشور

خرید توالت فرنگی به قیمت عمده

خرید توالت فرنگی به قیمت عمده

همانگونه که در مطالب فوق الذکر نیز گفته شد ، راههای مختلفی برای خرید توالت فرنگی و سرویس بهداشتی وجود دارد . که خرید توالت فرنگی عمده مستقیم از کارخانه ، تهیه و تامین مصالح از بازار ( تهران و یا سایر شهرستانها ی بزرگ ) و یا خرید توالت فرنگی بطور اینترنتی از آن جمله اند . بایستی توجه داشت که کارخانه های تولید کننده عموما در تیراژ و مقادیر خیلی زیاد فروش دارند. به همین دلیل برای سازندگان ساختمانها ، ساکنین منازل استفاده و خرید توالت فرنگی مستقیم از کارخانجات تولیدی مقدور نمی باشد و این کارخانجات پاسخگوی مصرف کنندگان و مشتری های خانگی و حتی پاسخگوی سازندگان ساختمانی و انبوه سازان نیز نمی باشند .

بازار این مصالح ساختمانی و  خرید توالت فرنگی در تهران در خیابان بنی هاشم ، شیراز جنوبی و همچنین خیابان ملاصدرا واقع شده که مرکز و تجمع فروشگاههای  خرید توالت فرنگی و مغازه های  پخش چینی های بهداشتی ساختمانی و خرید توالت فرنگی   است . اما نکته مهم اینست که خرید توالت فرنگی از این فروشگاهها که عمدتا جزیی فروش هستند با قیمت بیشتر و بالاترنسبت به مراکز توزیع اصلی صورت گرفته که برای ساکنین منازل ، سازندگان ساختمانی و بخصوص انبوه سازان ساختمان هزینه بیشتری دربر خواهد داشت و طبیعتا خرید از آنها مقرون به صرفه نخواهد بود . ضمن اینکه رفت و آمد در تهران و یا سایر شهرستانها بویژه برای سایر هموطنان غیر تهرانی با عنایت به ترافیک سنگین این روزهای تهران و سایرشهرهای بزرگ ، علاوه بر صرف وقت زیاد ، با خستگی فراوان نیز همراه خواهد بود .

اما با خرید توالت فرنگی بطور اینترنتی از این فروشگاه ، علاوه بر اینکه مدلها و انواع مدرن و به روز محصولات کارخانه های مختلف بخصوص برندهای مطرح و معروف این مصنوعات قابل ملاحظه و مشاهده است ، سعی وافر شده تا خرید از مراکز اصلی توزیع و نمایندگان دسته اول کارخانجات انجام پذیرد تا ضمن حذف واسطه های بیشتر ، امکان خریدهای دسته اول فراهم آید تا قیمت محصول خریداری شده به حداقل ممکن برسد .

در همین راستا کوشش وافر شده تا با کارخانه های مطرح و برند این گونه محصولات ارتباط برقرار نمود تا خرید مستقیم و یا حذف حداکثر واسطه ها و رابطین صورت گیرد . کارخانه های مروارید ، پارس سرام ، کرد ، گلسار ، آرمیتاژ و … از برندهای مطرح برای خرید توالت فرنگی و تامین محصولات بهداشتی ساختمانی و توالت فرنگی هستند .لازم به ذکر است که تولیدات این کارخانه ها در زمینه مصنوعات بهداشتی ساختمان ، از به لحاظ کیفیت ، با در نظرگرفتن موارد کیفی که قبلا در بالا گفته شده بود مانند کیفیت چینی ، کیفیت لعاب آن از نطر شفافیت و عدم موج یا عدم ریز ترک ها، بسیار مطلوب و عالی می باشند که از نظ کیفیتی قابل رقابت با انواع خارجی آن بویژه مدلها انواع چینی بوده اند . بخصوص آن که به لحاظ قیمتی نیز فوق العاده مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشند .

لازم به توضیح است که برخی برندهای ایرانی بدلیل افزایش سطح کیفی محصولات خود حتی محصول درجه 3 خط تولید خود را وارد بازار نمی نمایند تا بدین ترتیب سطح کیفی محصولاتشان را حفظ نمایند . و بوژه برندهای مطرح پارس سرام که زیر نظر ارکید کانادا در حال فعالیت است، قادر است که این محصول را به صورت مستقیم از انبار کارخانه و با قیمت مصوب توسط این شرکت به صورت عمده برای پروژه های مختلف برای خرید توالت فرنگی  ارائه دهد.

فروشنده توالت فرنگی در سایز های مختلف

فروشنده توالت فرنگی در سایز های مختلف

بطور کلی از مهمترین عواملی که باید در خرید و تهیه  توالت فرنگی مد نظر قرارگیرد ، فاصله ی است که مابین مجرای خروجی فاضلاب توالت با دیوار می باشد . یعنی آنکه طول دیوار و کاسه توالت باید مناسب و به حد کافی باشد . این موضوع یکی از عوامل تاثیر گذار در عملکرد مطلوب و مناسب در کارکرد توالت و تخلیه فاضلاب آن است .چرا که این فاصله عامل اصلی عملکرد صحیح آن است. که فاصله مناسب برای عملکرد خوب کاسه توالت حدود 30 سانتی متر می باشد . اما در بازار مدل‌های مختلفی مشاهده می شود که فاصله پایه توالت‌ فرنگی تا دیوار پشتی آن حدود ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر بوده است ، لذا به منظور جلوگیری از هر گونه خطا یا برآوردهای اشتباه مناسب تر خواهد بود که ابتدا فاصله دیوار و محل لوله تخلیه فاضلاب و حتما  از دیوار اندازه گیری شده و بعدا بر همین مبنا و همچنین ابعاد دستشویی و حمام و سایر فاکتورهایی که قبلا بیان شد نسبت به انتخاب  مدل توالت اقدام نمایید

لازم به توضیح است که استاندارد پایه توالت‌ فرنگی 40 سانتی متر و یا  ۱۵ اینچ می باشد  اما ذکر این نکته نیز ضروری است  که پایه‌های بلند مناسب افراد مسن تر و بویژه افرادی که از ناراحتی های مفاصل زانو یا کمر رنج میبرند و همچنین برای اشخاص بلند قامت مناسب‌تر می باشد . و برعکس این  گونه توالت فرنگی ها برای اشخاص کوتاه قامت و همچنین کودکان خیلی مطلوب و مناسب نبوده  و از نظر قیمتی نیز، این مدل از قیمت بیشتری برخوردار است .پس توصیه اکید می شود تا موقع خرید توالت فرنگی این نکات علاوه بر ویژگی های کیفی و قیمتی مورد توجه و عنایت قرار گیرد

همچنین ذکر این نکته نیز ضروری بنظر می رسد که بطور کلی کاسه توالت در انواعی که کاسه آن گرد است از کاسه توالتهایی که کاسه بیضی شکل دارند ، فضا کمتری را گرفته و مکان کوچکتری را اشغال می کنند . اما از طرف دیگر کاسه توالتهای بیضی شکل برای نشستن مناسبتر بوده زیرا فضای نشیمن بیشتری داشته و نشستن بر روی آنها راحت تر است . ضمن اینکه این نوع کاسه توالتها ،کمتر کثیف شده و نظافت و شستشوی آنها نیز سهل تر و راحتر می باشد . و نکته مهم دیگر در این خصوص آنست که انتشار بوی نامطبوع و فاضلاب در مدلهای بیضی شکل به مراتب کمتر از کاسه توالتهای گرد می باشد . لذا با توجه به مطالب  فوق بنظر میرسد توالتهای با کاسه بیضی علیرغم اشغال فضا و جای بیشتر از عملکرد بهتر و مطلوب تری برخوردار هستند .

توالت های فرنگی انواع گوناگونی دارد که در میان نوع دوتکه آن ها با مخزن و کاسه از هم جدا بسیار مقرون به صرفه تر است، اما توالت فرنگی های یک تکه اگرچه ممکن است پر هزینه تر به نظر برسند، ولی نظافت آنها به دلیل یکپارچگی بسیار ساده تر است.

باید توجه داشت که توالت فرنگی های استفاده شده در ساختمان های مسکونی ، انواع مختلف و گوناگونی دارند که تفاوت آنها در ابعاد ، اندازه و طرح های متنوعی می باشد و انبوه سازان ، سازندگان ساختمان و آپارتمان و همینطور ساکنین منازل بایستی نسبت به انتخاب آن بر اساس  مدلهای خاص و مد نظر ، سبک و طرح آن و همچنین قیمت و اندازه آن اقدام نمایند .

سفارش اینترنتی مدل های متنوع توالت فرنگی

سفارش اینترنتی مدل های متنوع توالت فرنگی

دیگر دوران آن که افراد بدون داشتن اطلاعات صحیح در مورد محصولی که قصد خرید توالت فرنگی آن را دارند، تمام شده است. امروزه می توان از طریق سایت های معتبر در مورد مدل های متنوع توالت فرنگی اطلاع صحیح و دقیقی کسب کرد و همچنین می توان به صورت اینترنتی این مدل ها را سفارش داد.
فروشگاه های اینترنتی با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات متنوع و در اختیار گذاشتن ریز مشخصات آن ها سبب افزایش رضایتمندی مشتریان خود شده است و در تلاش است که لذت خرید توالت فرنگی آسان، سریع و با کیفیت بالا را به آنان بچشاند.

امروزه به برکت اینترنت میتوان بسادگی مشخصات فنی و اطلاعات کلی و جامعی از هر محصولی را بدست آورد . لذا دیگر زمان خریدهای با دانش کم بسر آمده و میتوان قبل از بازدید از فروشگاه یا مغازه نسبت به ااطلاعات تکمیلی  و فنی محصول اقدام کرد . به همین ترتیب نیز برای خرید توالت فرنگی یک محصول ، میتوان از طریق اینترنت و سفارش اینترنتی بدون نیاز به پیمایش های بیهوده و صرف وقت و انرژی زیاد ، محصول با کیفیت مناسب و مورد سلیقه را بدست آورد . فروشگاه اینترنتی ما تلاش وافر دارد تا ضمن ارایه اطلاعات فنی کافی و مناسب به مشتریان عزیز بویژه انبوه سازان زحمت کش ، سازندگان گرامی منازل مسکونی و آپارتمانی وهمچنین ساکنین و خانواده های  گرانقدرایرانی   در خصوص خرید محصولات و سرویس های بهداشتی ساختمانی و توالت فرنگی ، شرایطی را فراهم آورد که ضمن ارایه انواع مدل ها ی مختلف و متنوع به مشتریان عزیز  امکان خرید بی واسطه برای آنها بوجود آید .

بر همین مبنا مشاورین گروه بازرگانی بهسازان برمبنای سلیقه های مشتری ، ویژگی های فنی ساختمان  و همینطورشرایط مالی مشتری های ارجمند ، تجارب خویش را برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع  توالت فرنگی در اختیار مشتری های عزیز قرار داده تا بتوان با حداقل قیمت خرید توالت فرنگی مصالح انتخاب شده را تهیه و خریداری نمود . در همین راستا فروشگاه اینترنتی ما با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات متنوع و در اختیار گذاشتن ریز مشخصات آن ها سبب افزایش رضایتمندی مشتریان خود شده است و در تلاش است که لذت خرید آسان، سریع و با کیفیت بالا را به آنان بچشاند.

لیست قیمت توالت فرنگی و ایرانی

لیست قیمت توالت فرنگی و ایرانیدر این قسمت لیست قیمت خرید توالت فرنگی مدل های مختلف توالت فرنگی برای برندهای: لرد، آرمیتاژ، المپیا، الپس، ایتف انیکس، روتو، سامر، سپیده، لیرا، ملودی، مینا، نوین سرام، وال هنگ، گلسار و…… و همچنین قیمت توالت فرنگی پارس سرام، قیمت توالت فرنگی مروارید مدل الگانت و قیمت توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا، قابل مشاهده است.
در طی یک روز لیست قیمت خرید توالت فرنگی  و ایرانی به روز رسانی می شود.

عنوانقیمت
توالت فرنگی دیواری آسانا (تاشو) نصب روی دیوار
توالت فرنگی رنگی برزنتی تاشو سرو پیکر توس
توالت فرنگی ساده گالوانیزه (تاشو)
توالت فرنگی تاشو باقیف
توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا
توالت فرنگی مروارید مدل الگانت
توالت فرنگی پارس سرام مدل تونی درجه 1

وارد کننده مدل های جدید و مدرن توالت فرنگی

وارد کننده مدل های جدید و مدرن توالت فرنگی

در نود درصد خانه هایی که مدت ساخت آن ها کمتر از ده سال است، سرویس بهداشتی فرنگی موجود است. مخترع این نوع سرویس بهداشتی، همانطور که از نامش مشخص است، کشورهای توسعه یافته هستند. در واقع این کشورها وارد کننده مدل های جدید و مدرن توالت فرنگی به ایران هستند

بطور کلی توالتهای فرنگی عمدتا در دو مدل عرضه میشوند . که این مدلها شامل یک تکه و دو تکه هستند . در مدل‌های دو تکه (مخزن جداشونده )، مخزن آب از (کاسه) جدا بوده و این دو قسمت بر روی هم نصب می‌شوند. این مدل از توالت‌ها در قدیم  بیشتر رایج بوده و امروزه کمتر مورد توجه و استقبال واقع می‌شوند.ولی هنوز هم به جهت قیمت مناسب ، هزینه نصب پایین و حمل آسان مورد استفاده قرارمیگیرد . اگرچه توالت فرنگی های دو تیکه استاندارد میباشد اما بعضا ” بین کاسه و فلاش دارای درزهای میباشد که غیر قابل انکار میباشد . که موجب تجمع حشرات موزی ، دشواری نظالفت و آلودگی میگردد .

در مدل یک تکه (مخزن سر هم)  کاسه و مخزن توالت به صورت یکجا و یکپارچه قالب گیری شده که باعث بهتر شدن کیفیت آن گشته و وزن بیشتری دارد. این مدل اگرچه از مدل دو تکیه گران تر است،امانظافت آن بسیار ساده تر و در نهایت بهداشتی تر است. اما اخیرا مدل های جدیدی از سرویس فرنگی بدون پایه که سرویس فرنگی دیواری نام دارد، در بازار عرضه شده است اما هنوز میان مردم شناخته نشده است. این نوع سرویس بهداشتی برای نصب نیاز به یک لوله تخلیه دارد که بر روی دیوار جاسازی شده باشد و لوله های تخلیه زمینی که برای سرویس های ایرانی تعبیه شده اند، برای این نوع توالت فرنگی قابل استفاده نیستند . این مدل بسیار مدرن و جدید بوده و زیبایی و ظرافت خاصی را به سرویس بهداشتی منزل می بخشد و معمولا افراد خوش سلیقه که به  طرحهای مدرن و زیبایی دکوراسیون بیش از هزینه های جاری اهمیت می دهند در منازل خود از این مدلها استفاده می کنند

.

توالت های وال هنگ (Wall Hung) امروزه رو به افزایش است. این مدل ها از زیبایی و ظاهری مدرن تر برخوردار بوده و فضای کمتری در سرویس بهداشتی اشغال می‌کنند. شاسی این مدل ها به همراه مخزن فلاش، به طور کامل در داخل دیوار در دوران ساخت ساختمان  نصب می‌شوند و کاسه‌ی توالت بر روی شاسی پیچ می‌شود. به علت فاصله داشتن این توالت از زمین نظافت آن بسیار ساده میباشد .

البته لازم به توضیح است که در برخی توالتهای فرنگی خارجی بک تووال  (Back to Wall) در این مدل فلاش تانک یا همان مخزن توالت به صورت توکار در داخل دیوار قرار میگیرد . اما کاسه و پایه‌ی توالت بر روی زمین نصب میشود . بهداشتی بودن، نظافت آسانتر و همچنین اشغال فضای کمتر از ویژگی‌های این توالت میباشد  قیمت این توالت بالاتر از مدل های دیگر بوده و هزینه نصب بیشتری بهمراه دارد

شرکت های زیادی در داخل اقدام به وارد نمودن توالت فرنگی وال هنگ خارجی کرده اند که فروشگاه ما بی واسطه از آنها خرید نموده و در اختیار مشتریان عزیز و خوش سلیقه قرار می دهد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.