خرید روشویی کابینتی مروارید به قیمت عمده بازار

 

ما در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد خرید روشویی کابینتی مروارید بیان می کنیم. هر وسیله ای را که خریداری می کنیم باید اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن به دست بیاوریم.  خرید روشویی کابینتی مروارید از جمله مواردی است که بهتر است ما نسبت به آن آشنایی داشته باشیم.

استارت تولید روشویی کابینتی ابتدا توسط کشور های خارجی کلید خورد. این وسیله پس از آن که در دیگر کشور ها محبوبیت زیادی پیدا کرد به ایران راه یافت و در کشور ما هم مورد استقبال قرار گرفت. همراه مان باشید تا با اقدامات لازم برای بعد از خرید روشویی کابینتی مروارید بیشتر آشنا شویم.

 

خرید روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی کابینتی ارزان

بیشتر افراد بعد از خرید روشویی کابینتی مروارید تصمیم میگیرند که خود اقدام به نصب آن کنند و برای نصب آن نیاز به یک سری ابزار آلات وجود دارد، ابزارهایی از جمله دریل با مته گردبر، سانتی متر، پیچ گوشتی، تراز دستی، پیچ و رولپلاک. پس از خرید روشویی کابینتی مروارید به مرحله نصب آن میرسیم ما می خواهیم نکات مهم در این مورد را بیان کنیم.

نکات مهم در نصب روشویی کابینتی دیواری

  1. در ابتدا باید دقت کنیم که لوله فاضلاب دقیقا پایین محلی باشد که ما می خواهیم روشویی را در آن مکان نصب کنیم.
  2. حواسمان باشد که لوله های آب سرد و گرم هم دقیقا پایین محل نصب روشویی کابینتی دیواری باشند.
  3. نکته بسیار مهم در نصب روشویی دیواری ارتفاع نصب است. باید مراقب باشیم که روشویی را در ارتفاع بالا نصب نکنیم چون در این صورت دسترسی به شیر آب دشوار خواهد شد همچنین باید مراقب باشیم تا روشویی را در ارتفاع پایین نصب نکنیم چون اگر روشویی در ارتفاع پایین نصب شود مجبور میشویم برای شستن دست و صورت مان خم شویم که این باعث کمر درد می شود.

 

 خرید روشویی کابینتی مروارید

 

روشویی کابینتی pvc

  1. بهتر است ارتفاعی که روشویی کابینتی دیواری نصب می شود، میانگین قد مصرف کننده های آن روشویی باشد اما در جهان یک استاندارد برای ارتفاع نصب این مدل روشویی ها وجود دارد که طبق این استاندارد بهتر است روشویی های کابینتی دیواری در ارتفاع ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر نصب شوند.
  2. برای قرار دادن لوله های آب گرم و سرد و همچنین قرار دادن لوله ی فاضلاب نیاز است که ما با استفاده از دریل گرد بر پشت باکس روشویی را سوراخ کنیم بهتر است این کار را با دقت فراوانی انجام دهیم.
  3. اگر قسمت بالای روشویی کاملا بسته باشد و جایی برای قرار دادن شیر آب وجود نداشته باشد باید با کمک دریل گردبر سوراخی به قطر ۳٫۲ سانتی متر ایجاد کنیم و شیر آب را در آن قرار دهیم.

 

 خرید روشویی کابینتی مروارید

خرید روشویی کابینتی گلسار

بهتر است قبل از اقدام به خرید روشویی کابینتی مروارید یا روشویی کابینتی گلسار از مزایای آن آگاه باشیم که ما قصد داریم این مزایا را بیان کنیم.

  • همان طور که می دانیم روشویی ها از یک شیر آب و یک کاسه روشویی ساخته شده اند، برای این که بتوانیم از شیر آب روشویی استفاده کنیم باید به آن لوله های آب سرد و گرم را وصل نماییم. وجود این لوله های آب سرد و گرم تصویر نه چندان خوشایندی ایجاد می کند که می تواند زیبایی سرویس های بهداشتی را بر هم بزند. اما اگر ما از روشویی کابینتی استفاده کنیم پس از خرید روشویی کابینتی مروارید، می توانیم آن را نصب کنیم و لوله های آب سرد و گرم را در آن قرار دهیم و به حفظ زیبایی ظاهری کمک کنیم.

 

 خرید روشویی کابینتی مروارید

 

خرید روشویی کابینتی ترک

  • در سرویس های بهداشتی ما احتیاج داریم که از برخی از لوازم بهداشتی استفاده کنیم. لوازم بهداشتی از قبیل حوله، مسواک و شوینده های بهداشتی اما از آن جایی که محیط سرویس های بهداشتی محیطی کاملا مرطوب است و میکروب ها و باکتری های زیادی در آن مکان وجود دارند شوینده های بهداشتی می توانند به آسانی آلوده شوند و برای ما دردسر بزرگی ایجاد کنند اما این مشکل راه حل دارد. ما پس از خرید روشویی کابینتی مروارید ، یا خرید روشویی کابینتی ترک لوازم بهداشتی مورد نیاز مان را در داخل این وسیله قرار دهیم تا پاکیزه باقی بمانند.

 

 خرید روشویی کابینتی مروارید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.