خرید روشویی کابینت دار زمینی به قیمت عمده

 

داشتن روشویی کابینت دار زمینی در سرویس حمام و یا دستشویی یکی از راه هایی است، که می تواند به شما در داشتن سرویس بهداشتی شیک و زیبا کمک کند. روشویی کابینت دار زمینی برای نصب در سرویس بهداشتی های بزرگ به جهت تناسب با فضا از اولویت بیشتری نسبت به روشویی دیواری بر خوردار است .

 

روشویی کابینت دار زمینی

روشویی کابینت دار بزرگ

در گذشته یعنی از زمانی که پاکیزگی برای بشر معنی پیدا کرد و به وجود میکروب ها و ویروس ها پی برد، تصمیم گرفت که یک مکان برای شستن دستها و صورت خویش تعیین کند، اول سرچشمه ها و رود ها، و بعد در داخل یک وسیله مانند لگن وبا کمک آفتابه، داخل حوض ازشیرآب،  خلاصه تا به مرور زمان و پیشرفت جوامع بشری و اهمیت دار شدن زیبایی خانه ها، ابتدا فضای داخل خانه و آشپزخانه و بعد سرویس بهداشتی به مرور دچار تغییرات شده وروز به روز به زیبایی آن افزوده شد.

 

روشویی کابینت دار زمینی

روشویی کابینتی

برای خرید روشویی کابینت دار زمینی به قیمت عمده یا دیواری باید اندازه محل نصب کابینت را تعیین کرد . برای مثال اگر قرار باشد که روشویی در پشت در دستشویی نصب شود، باید طوری باشد که مانع بازو بسته شدن در و ورود و خروج افراد نشود.

همانطور که می دانیم روشویی در دو نوع دیواری و زمینی در بازار موجود است. موقع خرید باید این نکته را در نظر بگیریم. اگرفضای زیادی در دستشویی یا حمام خود داریم می توانیم از روشویی کابینت دار زمینی استفاده کنیم ولی درصورتی که فضای حمام کوچک باشد بهتر از روشویی کابینت دار دیواری یا وال هنگ استفاده کنیم.

 

روشویی کابینت دار زمینی

روشویی کابینت دار pvc

بیشترروشویی های مو جود در بازار پی وی سی یا چوبی هستند. روشویی کابینت دار زمینی و دیواری را بیشتر از جنس پی وی سی می سازند زیرا در مقابل رطوبت مقاومت بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر مورد توجه طراحان می باشد.

روشویی در ابتدا به شکل ساده وهمراه یک پایه بود، و به مرور زمان و جنبه های زیبایی شناختی کابینت هم به روشویی ها اضافه شد، اول زمینی و بعد دیواری هم بدان افزوده شد. این دو مدل از کابینت هم هر روزو به مرور زمان با سرعت خیلی زیاد از جنبه های زیبایی و سایز دچار تغییر می شوند هر روز شاهد یک نوآوری درعرصه های مختلف از جمله روشویی کابینت دار زمینی و دیواری می باشیم.

 

روشویی کابینت دار زمینی

روشویی بدون کابینت

بهداشت محیط سرویس بهداشتی و حمام از دلایل مهم استفاده از روشویی کابینت دار زمینی و دیواری پی وی سی می باشد. محیط دستشویی سرشار ازمیکروب است، وبعد ازهربار فلش تانک در اثر رطوبت موجود در محیط تعداد زیادی میکروب دراطراف پخش می شود ، و باتوجه به آبگریزبودن پی وی سی در مقابل رطوبت تمیز کردن ان بسیار آسان است. از مزیت های دیگر ان داشتن باکس جهت نگهداری وسایل بهداشتی مانند مسواک می باشد.

 

روشویی کابینت دار زمینی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.