خوردن تخمه آفتابگردان قزوین برای ترک اعتیاد

آیا تخمه آفتابگردان قزوین برای دیابتی ها مفید است؟ برخی تحقیقات در مورد تخمه آفتابگردان به فواید سلامتی برای افراد مبتلا به دیابت اشاره کرده است. اسیدهای چرب مانند اسید کلروژنیک موجود در تخمه آفتابگردان به افزایش سطح انسولین کمک می کند که به نوبه خود به کاهش سطح قند خون کمک می کند.

مطالعه‌ای بر روی روابط بین برخی چربی‌ها و سطوح گلوکز و انسولین نشان داد که جایگزینی کربوهیدرات‌ها با چربی‌های غیراشباع چندگانه، مانند آنچه در دانه‌های آفتابگردان وجود دارد، باعث کاهش میانگین سطح قند خون و انسولین ناشتا می‌شود. علاوه بر این، خوردن غذاهای حاوی چربی غیراشباع چندگانه به جای چربی اشباع، تأثیر مشابهی داشت.

طرز پخت با تخمه آفتابگردان
دو نوع تخمه آفتابگردان رشد می کند. دانه های آفتابگردان با پوسته سیاه جامد فشرده شده و برای روغن آنها استخراج می شود. شما همچنین ممکن است آنها را در تغذیه پرندگان متوجه شوید. انواعی که برای غذا رشد می کنند بدنه سیاه و سفید دارند.

 

مانند سایر آجیل ها و دانه ها، می توانید تخمه آفتابگردان را با پوسته یا پوسته بخرید. وقتی برای غذا استفاده می شود، دانه های آفتابگردان همه کاره هستند. بسیاری از مردم طعم تخمه آفتابگردان را به دانه های دیگر مانند دانه کتان، دانه چیا، دانه کدو تنبل و دانه کنف ترجیح می دهند.

برخی از کاربردهای رایج تخمه آفتابگردان عبارتند از:

افزودن به نان یا محصولات پخته شده
روی سالاد تزئین کنید
روی ماست
میله های پروتئینی
کراکر
کره تخمه آفتابگردان
آرد تخمه آفتابگردان
از این کاربردها، کره تخمه آفتابگردان و آرد تخمه آفتابگردان اخیراً از بین رفته اند. قابل ذکر است، کره تخمه آفتابگردان یک جایگزین محبوب برای کودکان مبتلا به آلرژی به بادام زمینی است. تعویض ساده کره بادام زمینی با کره تخمه آفتابگردان، ترکیبی عالی با ژله برای ساندویچ ایجاد می کند.Ben & Jerry’s، یک برند محبوب بستنی، اخیراً یک دسر منجمد غیر لبنی با استفاده از کره آفتابگردان ایجاد کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.