روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت

 

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت  را از کدام  فروشگاه اینترنتی میتوان تهیه کرد ؟ ابتدا باید بدانیم که قیمت گذاری انواع روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت چه عواملی است؟ بطور کلی قیمت انواع روشویی کابینتی و بالطبع روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت تابع نوع و ضخامت ورق بکار رفته  و همچنین نوع طرح و میزان کار انجام شده آن است . بدیهی است هر چه کابینت روشویی از کیفیت بالا تری ساخته شده باشد و طرح و کار بیشتری برای ساخت آن برده  شده باشد ، قیمت آن نیز بیشتر است .

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت

خرید روشویی کابینتی دیواری کوچک

روشویی ها معمولا  در کنار توالت فرنگی قرار می گیرند.  ایرانیان در قدیم الایام به آن دست شویی نیز میگفتند ، به معنی محل شستن دست است و این اسم هم اکنون هم به کار می رود. سری و نسل جدید محصولات روشویی که بر روی کابینت نصب می شوند، اوایل در کشورهای خارجی دیده شده است و سپس کم کم، در سایر کشورها مانند کشور ما نیز رواج یافته است . امروزه انواع مدل های مانند روشویی کابینتی کوچک و یا روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت طراحی و تولید  شده و در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد .

قیمت گذاری انواع روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت ، با توجه به و اندازه و سایز آن ممکن است بسیار متفاوت باشد. بر روی روشویی های کابینتی ، از انواع کاسه چینی تا انواع سنگهای مختلف تراشیده مثل سنگ مرمر به عنوان کاسه  مورد استفاده می قرار میگیرد .

 

روشویی کابینتی ارزان قیمت

 

فروش روشویی کابینتی رویال

تنوع فراوانی در روشویی ها به چشم میخورد. چه روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت و چه روشویی کابینتی رویال و یا روشویی کابینتی سلطنتی از نظر طراحی و مدل تنوع گوناگون و زیادی دارند و هر روزه بطور مرتب مدل های جدیدتری از این محصول نیز ، به بازارروانه میشود .

انواع روشویی کابینتی را میتوان از پایین ترین قیمت انواع روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت محسوب کرد . که از انواع دیگر بسیار ارزان تر بوده و از قیمت کمتری برخوردار است . در حالیکه قیمت  برخی انواع روشویی کابینتی در بعضی از کارخانه ها و برندها مانند روشویی کابینتی دیواری مروارید و یا روشویی کابینتی دیواری گلسار ، که در شکل های بسیار شیک و زیبایی هم ساخته میشوند  از قیمت های بالاتری نسبت به سایر روشویی ها برخوردارهستند .

 

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری گلسار

روشویی هایی که توسط کارخانه ها تولید میشود مانند روشویی کابینتی دیواری گلسار ، روشویی کابینتی دیواری مروارید و …از نظر طراحی و شکل ساخت  به انواع زیر تقسیم میگردند:

  • روشویی پایه دار
  • روشویی چینی یا کلاسیک
  • روشویی کابینت دار مدرن
  • روشویی کابینتی دیواری یا بدون پایه

روشویی های پایه دار، همانگونه که از اسم آن پیدااست، دارای پایه ای هستند که، این پایه از جنس سرامیک چینی و همان جنس روشویی تولید شده است. روشویی پایه دار از از ساده ترین روشویی ها هستند که استفاده از آنها رواج بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد .

در روشویی های چینی یا کلاسیک، معمولا کاسه روشویی شکل و طرح معمولی تری دارد و این نوع بر روی کابینت قرار داده میشوند .

 

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت

فروش عمده روشویی کابینت دار pvc

روشویی های کابینت دار جدید و مدرن، عموما زیر کاسه از کابینت استفاده شده است و در این نوع روشویی نیز، از شکل های غیرعادی و عجیب خبری نبوده و فقط از طرح های خیلی ساده و رنگ های براق و درخشان در طرح آن بهره برده شده است .

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت یا همان روشویی بدون پایه که به آن روشویی آویزان نیز میگویند ، شکل دیگری از روشویی میباشد ، که مستقیما به دیوار نصب می شود و بعبارتی روشویی روی هیچ کابینت یا پایه ای قرار نگرفته است . این نوع علاوه بر اینکه برای سرویس بهداشتی های با فضای کم و کوچک مناسب میباشد ، از نظر دکوراسیون سرویس بهداشتی هم مناسب و زیبایی بیشتری به دکوراسیون داخلی سرویس یهداشتی می بخشد .لازم به ذکر است که فروش عمده روشویی کابینت دار pvc  توسط این سایت ایتنترنتی انجان میشود .

 

روشویی کابینتی دیواری ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.