روشویی کابینتی دیواری گلسار- روشویی کابینت دار دیواری

روشویی کابینتی دیواری گلسار، یکی ازکالاهای  خوب و پرطرفدارتولید فروش در بازار شده و آماده سرویس بهداشتی  هستند. برخی از مدل های این روشویی کابینتی دیواری گلسار ، دستگیره‌های مخفی دارند وظاهر ساده‌ شان، این محصولات تولیدی را با اکثرفضاهای حمام و دستشویی، همخوان وسازگار می‌کند. به عنوان مثال روشویی کابینتی دیواری گلسار طرح اسپن از انواع این نوع  روشویی ها می باشد ، دارای عرض ۵۲سانتی متر – عمق ۳۱٫۵سانتی متر و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر بوده و  در ضمن حجم داخلی کابینت روشویی در حدود ۷۰ لیتراست.

 

روشویی کابینتی دیواری گلسار

 

روشویی کابینتی گلسار

در ضمن ،نسبت عمق و عرض می تواند تغییر کند به طوریکه   عرض آن ۶۰ سانتیمتر و در عین حال عمق ان  ۳۵ سانتیمتر  باشد. چنین خصوصیتی این روشویی کابینت دیواری را بویژه برای محیط دستشویی  و حمام که پهنای کمی دارند، اما اندازه و فضای کافی برای  کابینت‌های عریض‌تر در آن‌ها موجود است، مناسب می‌سازد.این  نوع روشویی کابینت دیواری از ورق‌های pvc  و با ضخامت ۱۶ میلیمتر و ۱۲ میلیمتر ساخته شده که باعث مقاومت در برابر رطوبت و ضدآب بودن آن میشود .

 

روشویی کابینتی دیواری گلسار

روشویی کابینت دار گلسار

این روشویی کابینتی دیواری گلسار ، روشویی کابینتی دیواری مروارید ، روشویی کابینتی دیواری نانسی و حتی روشویی کابینتی ارزان قیمت با رنگ براق و شفافیتی که دارد ، در برابر خط وخش و زردشدن مقاوم می باشد.این نوع کابینتها از ساختار محکم والیاف مناسبی برخوردارهستند و به همین خاطرخریدار می‌توانند  محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند به طوریکه که برای مدت طولانی ، زیبایی ، کیفیت ومقاومت وکارایی خود را حفظ خواهد کرد.

 

روشویی کابینتی دیواری گلسار

 

روشویی کابینتی pvc

روشویی کابینتی دیواری گلسار در ارتفاع مناسب و متناسب با قد نصب می شود. این محصولات، سنگ روشویی بسیار زیبا و همه پسندی دارند. به عنوان مثال ،سنگ روشویی کابینت آسپن ساخت شرکت گلسار فارس است دارای لعاب شفاف و کیفیت مناسب و طراحی  زیبا ومدرنی می باشد که همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن است.

 

روشویی کابینتی دیواری گلسار

 

روشویی کابینتی بدون پایه

روشویی کابینتی بدون پایه عموما به دودسته با رو شویی های سنگی  و بدون روشویی ستگی  تقسیم بندی می‌ گردند. روشویی  کابینتی بدون پایه ، دارای طرحی قدیمی و آشنا برای همه مشتریان می باشد که معمولا از جنس چینی بوده و سفید رنگ می باشد. این  مدل روشویی‌ها در ابعاد مختلفی تولید شده اند وعرض آن ها عموما  بین ۳۵ ساتتی‌متر تا ۶۰ ساتتی‌مترمی باشد. عمق این روشویی‌ها نیزبا توجه به نوع سلیقه شما عزیزان متفاوت می باشد این نوع روشویی ها گاهی به همراه پایه و گاهی بدون پایه در  سیستم سرویس های  بهداشتی نصب می‌شوند .

 

روشویی کابینتی دیواری گلسار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.