روغن موتور x22 ای که موجب سر خوردن یک بچه در حمام شد

ویسکوزیته روغن موتور x22 نیز در اینجا یک فاکتور اصلی است، روغن موتورها باید طوری طراحی شوند که روغن به راحتی در پایین ترین دماهای راه اندازی به اطراف موتور پمپ کند و در عین حال از قطعات در دمای عملیاتی در حین کار محافظت کند. به‌طور سنتی، روغن‌های دیزل می‌توانند ویسکوزیته بالاتری داشته باشند و می‌توانند در شروع سرد با غلیظ شدن روغن و سایش زودهنگام، ویران شوند.

روغن های دیزل همچنین حاوی مواد افزودنی ضد سایش بالا به شکل دی آلکیل دی تیوفسفات روی (ZDDP) هستند. از آنجایی که مقدار کمی روغن در این فرآیند سوزانده می شود، مبدل های کاتالیزوری دیزل برای مقابله با این محصول جانبی احتراق طراحی شده اند و سیستم های بنزینی چنین نیستند.

بهترین کار این است که بفهمید سازنده خودرو چه روغنی را در زمان ساخت خودرو توصیه کرده و از آن استفاده کنید، زیرا خواص موجود در آن روغن بهترین انتخاب برای آن موتور است. در حالی که مارک ها و قیمت ها متفاوت است، همیشه باید گزینه ای وجود داشته باشد که بهترین نتیجه را به شما بدهد.

روغن موتور

روغن موتور می‌تواند گیج‌کننده باشد کارشناسان ما توضیح می‌دهند که چگونه بفهمیم ماشین شما به چه روغنی نیاز دارد، انواع مختلف روغن موتور و چرا ویسکوزیته روغن اهمیت دارد.
روغن موتور برای عملکرد روان خودروهای احتراق داخلی ضروری است.

همه ما باید روغن موتور، یک روان کننده، را در موتورهای خود قرار دهیم، اما چرا این همه انواع وجود دارد، چه تفاوت هایی با هم دارند و آیا واقعاً مهم است؟ این مقاله مکانیک های DIY را از طریق اصطلاحات و کدها راهنمایی می کند تا بفهمید کدام روغن برای ماشین شما مناسب است و چگونه می توانید آن را پیدا کنید.

ابتدا کارشناسان ما به چند سوال متداول در مورد روغن موتور پاسخ خواهند داد، سپس یک اینفوگرافیک مفید برای توضیح معنای همه چیز روی برچسب یک بطری روغن و موارد دیگر داریم.

حتی اگر ماشین شما نسبتا نو باشد و آن را برای تعمیر به نمایندگی ببرید، باز هم باید سطح روغن را بررسی کنید. و هر چه موتور شما قدیمی‌تر باشد، روغن بیشتری مصرف می‌کند (یا نشت می‌کند) و بیشتر اوقات باید میله اندازه‌گیری را چک کنید تا مطمئن شوید که بالاتر از حداقل سطح باقی می‌ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.