ساخت دمپایی اسلیپری که با آن می توان با سرعت بالایی راه رفت

مزایای پوشیدن دمپایی طب فشاری چیست؟ خواب را بهبود می بخشد دمپایی اسلیپر طب فشاری برای کسانی که از بی خوابی رنج می برند بسیار عالی هستند زیرا اجازه می دهد خواب منظم و خوبی داشته باشند.

حرکات تسکین دهنده ماساژ پا در گره ها به آرام شدن بدن و شل شدن اعصاب کمک می کند. این اقدامات به نوبه خود شما را به یک خواب آرام آرام می بخشد که صبح روز بعد احساس انرژی در شما ایجاد می کند.

نقاط خاصی در طب سوزنی وجود دارد که باید به منظور بهبود خواب مورد توجه قرار گیرند:

کاملاً صاف بنشینید و پای خود را در دامان خود قرار دهید
از انگشت شست خود برای فشار دادن به داخل و اطراف کف پا استفاده کنید

پد شست پا در حرکات دایره ای کوچک.
این کار را برای هر پا حداقل یک دقیقه ادامه دهید
از روغن نارگیل گرم، روغن خردل یا روغن زیتون برای ماساژ قسمت پایین پاهای خود برای حدود ده دقیقه استفاده کنید.
روش دیگر، دمپایی های طب فشاری را بپوشید که این نواحی خاص را هدف قرار می دهند.

مفید در مدیریت افسردگی طبق تحقیقات، ماساژ پا از طریق دمپایی طب فشاری ممکن است در ایجاد تعادلی که ممکن است برای مبارزه با فشار روزانه زندگی لازم باشد، موثر باشد.

نواحی خاصی از پا وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای کاهش افسردگی و بهبود ثبات عاطفی مورد هدف قرار داد، مانند نقطه‌ای که در مرکز انگشت شست پا، توپی پای شما و مرکز توپی پا قرار دارد. اعمال فشار بر این نقاط با پوشیدن چند دقیقه دمپایی طب فشاری چند بار در روز می تواند به علائم افسردگی کمک کند.

دمپایی

سندرم پای بی‌قرار سندرم پای بی‌قرار یک اختلال حسی عصبی است که باعث ایجاد احساسات ناخوشایند یا ناخوشایند در پاها و تمایل به حرکت دادن آن‌ها می‌شود. این علائم معمولاً در عصر یا اواخر بعد از ظهر رخ می دهند و اغلب در شب هنگام تلاش برای استراحت شدیدتر هستند.

نوع مناسب دمپایی های طب فشاری به اندازه کافی به نقاط عصبی دقیقی که ناراحتی از آنجا منشا می گیرد، فشار وارد می کند. هر زمان که علائم سندرم پای بیقرار را احساس کردید و همچنین درست قبل از رفتن به رختخواب، آنها را بپوشید تا مطمئن شوید که خواب شبانه خوبی دارید.

مفید در درمان PMS و علائم یائسگی بسیاری از زنان PMS را تجربه می کنند که معمولاً با علائمی مانند نفخ، بی خوابی، سردرد، کمردرد، نوسانات خلقی، تحریک پذیری و نوسانات خلقی همراه است.

این علائم را می توان با پوشیدن دمپایی طب فشاری برای چند دقیقه دو یا سه بار در روز کنترل کرد. به همین ترتیب، علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و زانو درد را می توان با ماساژ پاهای خود با استفاده از این دمپایی های منحصر به فرد مهار کرد. برای درمان PMS و علائم یائسگی با استفاده از کفش های طب فشاری، روی قسمت داخلی پا تمرکز کنید، جایی که شست پا به بقیه پا می پیوندد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.