سرویس غذاخوری چینی خارجی که روکش آن از جنس طلا می باشد

برای یک دوره 16 ساله از سال 2000 تا 2016، این شرکت دیگر سرویس غذاخوری چینی خارجی را تولید نکرد. با این حال، می‌توانید و هنوز هم می‌توانید قطعاتی را در چندین الگو در سایت‌های خرده‌فروشی و حراج پیدا کنید. در حالی که ظروف سرویس غذاخوری چینی دارای پایه سفید هستند، این شرکت همچنین در طول سال‌ها الگوهای رنگارنگی با طرح‌های گل ایجاد کرد.

برخی از الگوها شامل یک حاشیه منفرد هستند که لبه بشقاب یا کاسه را می بندند، در حالی که برخی دیگر دارای الگوهای مشابهی هستند که در چینی چینی یافت می شوند. در زمان انتشار، می توانید انتظار داشته باشید که از 5 دلار به بالا برای صفحات آکروپال بپردازید. بسته به طرح، می توانید 12 قطعه را با قیمت 25 دلار خریداری کنید.

آیا سبک قدیمی را در زمان غذا دوست دارید؟ سپس سرمایه گذاری در سرویس غذاخوری چینی Salem China را در نظر بگیرید. Salem China یک سازنده چینی در اوایل قرن بیستم از Salem، اوهایو است. امروزه ساخته نشده است، اما سبک های آن جذابیتی جاودانه دارند.

فرقی نمی کند چینی سنتی، کلاسیک، روستایی یا مدرن میانه قرن را دوست داشته باشید، سالم چین سبک های مختلفی دارد که نیم قرن یا بیشتر باقی مانده اند. این سبک از سرویس غذاخوری چینی شام می تواند راهی ارزان برای افزودن سرگرمی به وعده های غذایی شما باشد. و اگر آنها را در شرایط خوبی نگه دارید، ممکن است بتوانید بعداً آنها را دوباره بفروشید.

سرویس غذاخوری چینی

ارزش
شما می توانید یک بشقاب غذای مجردی را در شرایط خوب با قیمت حدود 10 دلار یا کمتر پیدا کنید، یا می توانید بیش از 50 دلار برای برخی از بشقاب های عروسی دهه 1950 بپردازید.

بسته به سبک و شرایط، قطعات Salem China ارزش چیزی دارند. در یک حراج، مجموعه کامل 12 تکه 1951 سرویس غذاخوری چینی مارگارت در سال 2014 به قیمت 225 دلار فروخته شد. حتی یک مجموعه نسبتاً ساده از سرویس غذاخوری چینی به قیمت 45 دلار در حراجی در سال 2014 فروخته شد. امروز، قطعات Salem China را می توان در eBay پیدا کرد. Etsy، Robbins Nest and Replacements Ltd.

تاریخ
شرکت Salem China در سالم، اوهایو، در سال 1898 برای تولید غذاهای هتلی تأسیس شد، اما به سرعت به سبک‌های خلاقانه‌تری از سرویس غذاخوری چینی ، اقلام جدید و ظروف سوغاتی روی آورد. مالکیت در سال 1918 تغییر کرد و تولید تا سال 1967 ادامه یافت.

در سال 2017، کارخانه بزرگ آجری که زمانی بشقاب‌ها، فنجان‌ها و دیگر سرویس غذاخوری چینی را بیرون می‌زد، در آتش سوزی نابود شد. این شرکت تا سال 1999 به فروش و خدمات چینی ادامه داد. در زمان آتش سوزی، کارخانه برای ذخیره سازی یک شرکت پاکت سازی کلیسا استفاده می شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.