شوینده یونی لدی که تمام سوختگی های صورت را درمان می کند

شوینده یونی لد  صورت روزن به دلیل فرمولاسیون بدون چربی خود برای مراقبت از پوست ناخالص ایده آل است. بدون خشک کردن پوست، شوینده صورت می‌تواند در برابر جوش‌ها و جوش‌های سرسیاه عمل کند و سوزش را تسکین دهد.

بارها و بارها می شنوید که شوینده صورت الکلی را می توان برای پوست ناخالص نیز استفاده کرد. شوینده صورت رز بدون الکل است و برای پوست بسیار ملایم تر است. اثر کمی آنتی باکتریال دارد و پوست را مرطوب می کند که برای بازسازی بهینه به آن نیاز دارد.

نکته: برای لک های حاد، می توانید به آرامی شوینده صورت گل رز را با یک پد پنبه ای مستقیماً روی نواحی تحریک شده بمالید و اجازه دهید به پوست خیس بخورد.

تونر صورت: پوست حساس

شوینده حرارتی صورت برای پوست های حساس
اگر پوست حساسی دارید، باید مطمئن شوید که شوینده صورت شما حداقل حاوی تونر نباشد الکل یا عطرها، به طوری که دیگر تحریکی ایجاد نشود. آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر تاثیرات مضر محیطی محافظت می کنند و مواد فعال مرطوب کننده مانند آلوئه ورا یا آب چشمه حرارتی به طور مطلوب پوست حساس را تسکین می دهند.

شوینده

Sensilis Ritual Care Purifying Tonic Mine Reducer
لوسیون تصفیه کننده که عملکرد ژل پاک کننده را کامل می کند. به عادی سازی ترشح چربی کمک می کند، اندازه منافذ را کاهش می دهد و بدون ایجاد اثر برگشتی، پوست را از درخشش و لک آزاد می کند. مناسب برای پوست های مختلط و مستعد چرب.

Vichy Purete Thermale Perfecting Tonic
Hydra-Fresh Tonic Detoxify تنفس سلولی را فعال کرده و سموم را از بین می برد. پوست های معمولی و مختلط. بدون الکل. سموم را از بین می برد، پوست آزادانه نفس می کشد. هیدراته شده، طراوت، شادابی و درخشندگی خود را بازیابی می کند.

از کجا شوینده صورت بخریم
در Parapharmacy Iglesias می توانید طیف گسترده ای از تونیک های صورت را با تخفیف های عالی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.