صادرات توالت فرنگی مروارید به قیمت عمده

صادرات توالت فرنگی مروارید ، توالت فرنگی گلسار و… برندهای معتبر دیگر یکی از بهترین گزینه های صادرات در زمینه لوازم و تجهیزات ساختمانی است .  قیمت عمده صادرات توالت فرنگی  را از از این سایت جویا شوید .  توالت فرنگی مروارید از جمله محصولات و مصنوعاتی است که صادرات توالت فرنگی آن امکان پذیراست . کیفیت بالا ، کارایی مطلوب و قیمت مناسب ، موجب شده تا صادرات عمده و فروش توالت فرنگی  و روشویی چینی مروارید ف گلسار و… در سایر کشورها  با استقبال خوبی مواجه باشد .

سرویس بهداشتی ساختمان را میتوان جزو قسمتهای خیلی مهم واصلی در هرساختمان مسکونی و اداری بحساب آورد . بنابراین این فضای به ظاهرکوچک یکی از مهمترین بخشهای هرساختمان است و اینجا نقش محصولات زیبا و مناسب نظیر توالت فرنگی ، روشویی و … دردکوراسیون داخلی ساختمان بیش از پیش مشخص میشود . زیرا آنها درایجاد فضایی زیبا و راحت نقش مهمی را دارند . اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک باشد بایستی از توالت ها و روشویی های سفید ، براق و بطور کلی رنگ روشن استفاده کرد . به این دلیل که  در این حالت ، فضای داخل سرویس روشنتر و بازتر به نظر خواهد رسید.

زیرا همانطور که می دانید ، کلا رنگ های تیره و مات فضا را کوچک تر و گرفته تر نشان خواهند داد . همچنین در فضاهای کوچک استفاده از توالت فرنگی دیواری توصیه می شود . زیرا هم فضای کمتری را اشغال کرده و هم نظافت آن به مراتب راحت تر از سایر مدل های توالت فرنگی معمولی است . برهمین مبنا توالت فرنگی مروارید توصیه میشود . توالت فرنگی مروارید علاوه بر کیفیت بالا به لحاظ جنس و لعاب ، درطرح ها و مدل های متنوع و زیبایی نیز به بازارفروش عرضه می شود.

 

صادرات توالت فرنگی

 

صادرات توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ

صادرات توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ  امروزه خواهان زیادی دارد . توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ نوعی از انواع توالت فرنگی است که امروزه خواهان زیادی دارد .به شکل است یک کاسه توالت مستقیما بر روی دیوار سرویس بهداشتی نصب می شود. در این وضعیت، سیفون توالت بجای کف زمین ، مستقیما در درون دیوار قرار گرفته و جاسازی میشود  و یا بعبارت دیگر اصطلاحا به شکل توکار عمل میکند . البته لازم به زکر است که دیوارهایی برای نصب این نوع توالت مناسب هستند از استحکام کافی و مناسب برای تحمل وزن و فشار وارده برخوردار باشند و این نکته مهمی است که بایستی به آن توجه کرد .

ضمنا از آنجاییکه فاضلاب توالت برخلاف سایر توالت فرنگی ها به کف زمین متصل نبوده و مستقیما به وارد دیوار میشود ، پس از قبل باید برای لوله فاضلاب آن در دیوار جاسازی شده باشد تا از خرابی بیشترو خسارت در دیوارسرویس بهداشتی نیز جلوگیری به عمل آید .البته قابل انتظار است  که قیمت توالت فرنگی دیواری از قیمت سایر توالت فرنگی های معمولی بیشتر و بالاتر باشد . اما قابل ذکر است که توالت فرنگی هنگ وال یا دیواری زیبایی و جلوه خاصی به فضای داخلی سرویس می بخشد .

 

صادرات توالت فرنگی

 

 

بهترین مدل صادراتی توالت فرنگی مروارید

دردنیای نو و امروزی، دکوراسیون و فضای داخلی اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است و اشخاص و خانواده ها مایل هستند تا درخانه های لوکس و زیبا زندگی کنند . ازخانه های ساده قدیمی مثل قبل استقبال نمی شود و عموم مردم شیک و لوکس بودن را ترجیح می دهند . به همین دلیل انواع متفاوتی ازطرح ها و سبک های دکوراسیون و طراحی داخلی در بناها و ساختمانها امروزی دیده می شود. لذا هنگامی که صحبت از دکوراسیون و فضای داخلی ساختمان به میان می آید ،  منظورهمان چیدمان و زیباسازی اجزا بنا و ساختمان وبهره بردن ازلوازم والمان های زیبا و مد روز است.

طبیعتا یکی از قسمتهای ساختمان که نقش مهمی در دکوراسیون و زیبایی فضای داخلی آن دارد ، سرویس های بهداشتی است . سرویس بهداشتی ساختمان شامل دستشویی ها و حمام از جمله فضاهایی هستند که علاوه بر زیبا سازی در نظافت و پاکیزیگی نیز نقش مهمی داشته و مضافا اینکه بایستی ظاهر تمیز و شیکی را داشته باشند . بنابراین بایستی تاکید کرد که لوازم وعناصری که در سرویس های بهداشتی ودر این مکان نصب می شوند اززیبایی مکفی برخودار بوده تا  نقش موثری دردکوراسیون و فضای داخلی سازه ایفا کنند. لذا بهترین مدل توالت فرنگی برای صادرات توالت فرنگی انواع مدل های مروارید مانند کاتیا ، رومینا ، ورونا و… می باشند.

 

صادرات توالت فرنگی

 

 

قیمت صادرات توالت فرنگی مروارید با تخفیف ویژه

بطور کلی صادرات توالت فرنگی مروارید بدلیل طراحي و کارکرد مطمئن ، بی نطیر و منحصر بفرد و همچنین  كيفيت عالی قطعا نیاز خانواده را از وجود یک سرویس بهداشتی مطمئن با کیفیت فوق العاده تأمين میکند و از طرف دیگر پاسخگوی سلایق شخصی و خواسته هاي خانوار و مصرف كنندگان میباشد . شرکت چینی آلات بهداشتی مروارید انواع مدلهای توالت فرنگی را به بازار مصرف عرضه می کند .این مدلها  بصورت یک تکه و دو تکه و همچنین  سیستم فلاش و تخلیه دو زمانه یا تک زمانه و با سیستم های متنوع تخلیه آب طراحی کرده که دارای آکس تخلیه متفاوت  ( معمولا 25 سانتیمتر ) هستند و همانگونه که در قبل نیز عنوان شد خروج آب از قسمت پایین توالت فرنگی(روبروی قسمت تخلیه سیفون) و با سیستم های مختلف مانند چرخشی یا توبوجت و … عمل تخلیه در مدت زمان بسیار کمی انجام خواهند داد که خود باعث صرفه جویی فراوان در مصرف آب خواهد گردید .

 

صادرات توالت فرنگی

 

فروش عمده توالت فرنگی مروارید

حجم آب مصرفی در توالت فرنگی مروارید  ، حدودا 8 لیتر در هر تخلیه یا کشیدن سیفون است . که با توجه به وضعيت کم آبی و خشكسالي هاي چند ساله در کشورمزایای مهم و قابل توجه توالت فرنگی مروارید محسوب میشود . طبیعتا این مهم علاوه بر كاهش مصرف آب تا حد ممكن ، دركاهش هزينه هاي مربوط به پساب نيز ، و همچنین جلوگيري از اسراف بیهوده و صرفه جويي در کاهش هزینه های مصرف خانوارموثر می باشد . همچنین در خاتمه خاطر نشان می سازد که ،محصولات شرکت چینی آلات بهداشتی مروارید بطور مادام العمردارای خدمات پس از فروش هستند  و صادرات توالت فرنگی و سایر محصولات آن خواهان زیادی دارد .

صادرات توالت فرنگی

صادرات روشویی کابینتی چینی کرد

روشویی های چینی عموما بصورت پایه دار و بدون پایه تولید می شوند . که شرکت چینی آلات بهداشتی کرد ، هر دو نوع را تولید کرده و روانه بازار میکند . که تنوع زیادی در مدل ها و طرح های تولیدی شرکت مروارید دیده میشود . روشویی های چینی بدون پایه معمولا همراه با کابینت تولید میشود . البته این کابینت ها نیز معمولا در دو صورت کابینت پایه دار و بی پایه ساخته می شوند . سازندگان و تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید کابینت مشغول فعالیت بوده و طرح ها و سبک های متنوع و زیادی در این کابینتها به چشم می خورد . کیفیت رنگ ، ضد آب بودن ، ضخامت مناسب و کیفیت ورقه پی وی سی و … از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت کابینت ساخته شده  ، می باشد . روشویی کابینتی دیواری که مستقیما به دیوارنصب می شوند فضای کمتری را اشغال می کنند . روشویی های کابینتی بطور کلی طرح های بسیار زیبایی داشته و در زیبا سازی دکوراسیون داخلی ساختمان و فضای سرویس بهداشتی نقش زیادی را ایفا می کنند و صادرات روشویی کابینتی همراه با صادرات توالت فرنگی قطعا سود بسیاری را برای تاجران ان به همراه دارد .

 

صادرات توالت فرنگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.