فداکار بسیاری از کار خود را در قرن 17 به توسعه شفافیت شیشه

شیشه، یک ماده روزمره که در هر خانه و مدرسه یافت می شود، اکنون زندگی جدیدی پیدا می کند بخشی از برخی از پیشرفته ترین فناوری های موجود است.
از طریق آنها اختراع Gorilla Glass®، Corning Glass Works نوع جدیدی از شیشه دوجداره سکریت را معرفی کرده است شیشه ای که هم قوی تر و هم نازک تر است.
شیشه تقویت شده جان تازه ای در آن می یابد و دیوارهای شیشه ای تعاملی، میزهای کاری مشترک و حتی واقعیت افزوده
عینک.
همانطور که فن آوری شیشه دوجداره حرارتی از مواد فانتزی آینده نگر به سمت حرکت می کند در واقع، امکانات استفاده از آن در دنیای آموزش بسیار زیاد است.
شیشه
شیشه ساختمانی شیراز ماده ای است که هزاران سال وجود داشته است. در مصر باستان ودر بین النهرین، تقریباً در 2500 سال قبل از میلاد، شیشه سازان باستانی با متوسط، کاربردهای تزئینی آن را بررسی می کند.
آنتونیو نری، کشیش و شیشه‌ساز ایتالیایی، فداکار بسیاری از کار خود را در قرن 17 به توسعه شفافیت شیشه، در حالی که در سراسر در قرون وسطی، شیشه‌سازان تلاش می‌کردند تا شیشه‌هایی با رنگ روشن برای تزئین پنجره‌ها بسازند کلیساها در اواخر قرن، دانشمندانی مانند گالیله و کپلر تلسکوپی را کاوش کردند خواص شیشه دوجداره بزرگ در اواخر دهه 1800، دانشمندان Abbe و Schott مطالعات خود را به این موضوع اختصاص دادند افزایش استحکام شیشه با افزودن عناصر دیگر به آن.
در اوایل قرن بیستم، پس از اینکه کورنینگ شیشه بوروسیلیکات بادوام  خود را برای استفاده در فانوس های راه آهن توسعه داد، این شرکت ، یک بوروسیلیکات بدون سرب را که در ظروف فر و آزمایشگاه استفاده می شود، فرموله کرد
تجهیزات
  • منابع:
    1. Peek Into the Future of Education Using Glass
  • تبلیغات:
    1. زنی که با خوردن هلو انجیری بعد از 22 سال باردار شد
    2. با پوشاک زنانه اقتصاد کشور را رونق دهید
    3. نوعی انار که می تواند با نور لامپ رشد کند
    4. مایع ظرفشویی می تواند کابل برق را در خود حل کند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.