فرار به این معنی که لاک کفش پس از استفاده خشک و سفت

معمولاً واکس چرم اشبالت کفش از موادی شامل  مقداری یا تمام نفتا، لانولین، سقز، موم (اغلب موم کارنائوبا)، صمغ عربی، اتیلن گلیکول و در صورت نیاز یک رنگ، مانند کربن سیاه یا رنگ آزو (مانند زرد آنیلین) تهیه می‌شود.

معمولاً دارای وزن مخصوص 0.8 است، به طور ناچیزی در آب محلول است و از 65 تا 77 درصد مواد فرار معمولاً نفتا ساخته شده است.

مقدار بالای مواد می شود و درخشندگی خود را حفظ می کند.

لانولین، یک گریس آبدوست از حیوانات پشم‌دار مانند گوسفند یا بز، هم به‌عنوان موم ضدآب و هم به‌عنوان عامل چسبنده عمل می‌کند و به کفش‌ها حس چربی و بافت آن را می‌دهد.

همچنین از تبخیر نفتا تا زمانی که واکس چرم گلشاد پخش شده و به صورت یک لایه نازک روی سطح چرم تبدیل شود، جلوگیری می کند و یک عنصر ضروری در جلای کفش، غلیظ کننده است.

واکس

بدون این، واکس کیف چرم خیلی روان می شود و استفاده از آن را دشوار می کند و صمغ عربی، ماده ای از دو گونه زیر صحرای درخت اقاقیا، معمولاً برای افزایش ویسکوزیته محصول استفاده می شود.

لاک کفش حاوی مواد شیمیایی است که می تواند از طریق پوست جذب یا استنشاق شود و هنگام استفاده از واکس کفش، به طور ایده آل باید دستکش بپوشید و در یک منطقه با تهویه مناسب بمانید.

واکس کفش نیز باید دور از دسترس کودکان و حیوانات قرار گیرد و این می تواند پوست را برای مدت طولانی لکه دار کند و در صورت تماس مستقیم باعث تحریک چشم می شود.

ساخت یک قوطی لاک کفش لینکلن واکس چرم مشهد کفش را می توان با استفاده از خمره های بزرگ، بخاری های قوی و تهویه مطبوع تولید کرد.

  • منابع:
    1. Shoe polish
  • تبلیغات:
    1. لباس کار ایمنی که باعث نجات یک کارگر از سقوط شد
    2. ورزشکاری که با مصرف خوراک دام در باشگاه دچار مسمومیت حاد شد!
    3. دعوای پوتین با بایدن بر سر مداد رنگی در کریسمس
    4. راهکاری برای رهایی از فقر جهانی!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.