فردی با استفاده از شیشه پاک کن اکتیو تمام وسائل برقی خانه اش را سوزاند

شیشه پاک کن اکتیو با برچسب “چند منظوره” یا به وضوح برای استفاده در انواع برنامه ها در خانه در نظر گرفته شده است.

پاک کننده های اسپری چند منظوره، پاک کننده های کف یا دیوار، پاک کننده های ضد عفونی کننده، پاک کننده چربی زدا، پاک کننده های غلیظ.

پاک کننده هایی که عمدتاً برای استفاده روی سطوح حمام در نظر گرفته شده اند، که به عنوان پاک کننده حمام برچسب گذاری شده اند یا سطوح خاصی از حمام را ذکر می کنند، به عنوان مثال: پاک کننده وان و کاشی، پاک کننده لکه کپک، پاک کننده دوش، پاک کننده های ضدعفونی کننده حمام.

محصولات طراحی شده برای از بین بردن لکه ها، به استثنای سفید کننده ها، به عنوان مثال: مایعات پاک کننده، لکه ها، پاک کننده های آنزیمی.

محصولاتی که به طور خاص برای تمیز کردن کاسه توالت طراحی شده اند و کاربرد دیگری ندارند، به عنوان مثال: پاک کننده های اسیدی مایع یا کریستالی، پاک کننده های شوینده.

محصولات ایجاد شده برای قرار دادن در داخل مخزن توالت، که چکه می کند یا حل می شود و تمیز کردن مداوم کاسه را فراهم می کند، به عنوان مثال: بلوک ها، قرص ها، بطری های رهش کنترل شده.

نوع های مختلفی از مواد تشکیل دهنده در پاک کننده ها وجود دارد.

سورفکتانت ها یا مواد فعال سطحی، عوامل مرطوب کننده و کف کننده هستند که اساس اکثر پاک کننده های آبی را تشکیل می دهند.

در حالی که سورفکتانت های آنیونی، غیر یونی و آمفوتریک عمدتاً برای تمیز کردن استفاده می شوند، سورفکتانت های کاتیونی اغلب به عنوان ضد میکروبی استفاده می شوند.

سازندگان شامل طیف وسیعی از مواد شیمیایی آلی و معدنی هستند که عملکرد آنها بهبود عملکرد سورفکتانت ها است.

نقش آنها تنظیم یا حفظ pH محلول شستشو است. آب را با حذف کلسیم و سایر یون های فلزی نرم کنید و ارتفاع کف را تقویت، کاهش یا حفظ کنید.

حلال ها برای کمک به حل شدن روغن و گریس اضافه می شوند. ضد میکروبی ها آفت کش هایی هستند که باکتری ها، قارچ ها یا کپک های روی سطوح را از بین می برند. گاهی اوقات از همان مواد در مقادیر کمتر به عنوان نگهدارنده استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.