فروش ارزان قیمت روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

فوم برد و روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ در اندازه های مختلف در بازار موجود است . امروزه روشویی کابینتی یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و محل کار است که امکان نداره از اون استفاده نکنیم این روشویی ها در انواع مختلف تولید می شوند. این مدل روشویی ها یا بر روی کابینت پایه دار یا بر روی دیوار نصب می شوند که با توجه به سلیقه و اندازه مورد نظر فضا نیز بعضا روشویی کابینت دار بدون پایه نیز  انتخاب می شود.

روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

 

فروش ارزان روشویی کابینتی گلسار مدل آسپن

فوم سقفی و روشویی کابینتی یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و محل کار است که امکان نداره از آن استفاده نکنیم این روشویی ها در انواع مختلف تولید می شوند. در ادامه به معرفی روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید این روشویی ها بر روی کابینت پایه دار یا بر روی دیوار نصب می شوند که با توجه به سلیقه و اندازه مورد نظر فضا انتخاب می شود.برای نمونه  روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ در اندازه های مختلف در بازار موجود است

یکی از مهم ترین قسمت های هر منزل چیدمان سرویس بهداشتی و حمام است . نوع این چیدمان نیز از اهمیت زیادی بر خوردار است . در این مطلب به شما روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ و انواع دیگر روشویی را معرفی خواهیم کرد.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

قیمت روشویی گلسار مدل پارمیس

روشویی ها بر اساس سلیقه و فضای محیط انتخاب می شوند که در دو نوع کلاسیک و مدرن قرار می گیرند. روشویی های کابینتی خود دارای دو نوع هستند:

روشویی های ایستاده معمولا از نوع پایدار هستند و بر روی زمین قرار می‌گیرند از این رو کمی فضای بیشتری را اشغال میکنند.

روشویی های دیواری بر روی دیوار قرار می‌گیرند از این رو برای محیط های کوچک مناسب تر هستند. این روشویی ها پایه ای ندارند و در دو نوع  تولید  می شوند نوع ساده و نوع فول ست ،که در صورت تهیه محصول به صورت فول ست  این محصول را با آینه و کنسول خریداری می کنید که باز هم این نوع با طرح های مختلف در بازار عرضه می شود.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

روشویی گلسار مدل آیسان

یکی از نکات مهم فضای قرار گیری کاسه این روشویی ها است

فضای سرویس بهداشتی ها معمولا کوچک است و متغیر بین دو الی شش متر ساخته می شود که این موضوع بستگی به متراژ منزل و یا محل کار دارد نکته مهم دیگر این است در این متراژ می توان روشویی های که دارای کابینت هستند نصب کرد مناسب ترین فضا برای نصب روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ کنج است تا فضای بیشتری باقی بماند.

تعداد پانج : قسمتی بر روی این روشویی ها قرار می گیرند تا شیر بهداشتی بر روی آنها به درستی و مناسب نصب شود. این محل ممکن است تک پانچ و برای شیر تک پایه باشد یا دو پانج برای شیر های دو قلو طراحی شده باشد و همین طور برای تعبیه به صورت سه پانچ نیز طراحی و ساخته می شود تا امکان نصب هر دو نوع شیر وجود داشته باشد

 

روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

روشویی دیواری گلسار فارس مدل لیندا۶۵

قسمت کاسه روشویی ها معمولا بر حسب مارک و برند سازنده آنها محاسبه می شود، کیفیت و همین طور سبک بودن وزن کاسه در قسمت آن تاثیر گذار است انواع کاسه ها در دو نوع ارائه می شوند که آن ها را روی کار و یا نصب توی کار هستند این محصول در انواع مختلف بسیاری تولید می شود.

این کاسه ها بیشتر اوقات با جنس چینی نشکن تولید می شوند اما  سینک ها می توانند با جنس شیشه، سرامیک ، فلز و حتی چوب نیز طراحی شوند نکات مهم در خرید این محصولات شفافیت لعاب و سطح بدون موج و ناهمواری است این محصول نباید دارای خط و خش و یا ترک باشد زیرا در برابر واحد شوینده اسیدی قرار می گیرند.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ

روشویی کابینتی مروارید مدل النا

ابعاد این کاسه ها به صورت استاندارد باید طبق اندازه سرویس بهداشتی انتخاب شوند کنسول و آینه را نیز طبق ابعاد مورد نظر و قد انتخاب می کنید اندازه استاندارد این محصول چهل تا شصت سانتی متر می باشد با این حال این ابعاد تا هشتاد سانتی متر نیز مجاز است . عرض آن باید چهل تا پنجاه و پنج و طول آن نیز باید چهل تا شصت باشد این حالت استاندارد ترین حالت ساخت روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ  است .  روشویی کابینتی گلسار مدل تولیپ را می توانید ارزان و مناسب و کیفیت بالا و با رعایت تمام استاندارد ها و بدون هیچ مشکل و عدم کیفیتی خریداری کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.