فروش روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

در گذشته به جای کلمه روشویی از کلمه دستشویی استفاده می شد. دست شویی یعنی محلی که در آن جا دست ها را می شویند و روشویی یعنی مکانی که در آن دست و رو را می شویند.  ما در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت در اختیار شما قرار می دهیم.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

روشویی مروارید مدل الگانت

روشویی ها از متریال های متفاوتی ساخته میشوند متریال هایی مانند کورین، کوارتر، چوب و pvc ساخته می شوند. روشویی ها در سایز های متفاوتی ساخته می شوند تا در هر متراژی بتوان از آن ها استفاده کرد همچنین روشویی ها در مدل های متفاوتی ساخته می شوند تا هر کسی با هر سلیقه ای بتواند از این روشویی ها استفاده کند. روشویی ها جز کالاهای لوکس به حساب می آیند و هرچه خانه لوکس تر باشد قیمت آن نیز بالاتر میرود.

روشویی ها حتما باید از جنس ضد آب باشند چون سرویس های بهداشتی محلی هستند که رطوبت زیادی در آنجا وجود دارد، از این رو جنس این محصول باید ضد آب باشند تا طول عمر بالاتری داشته باشد. در میان جنس های مختلفی که برای روشویی ها وجود دارد جنس چینی بیشترین طرفدار را دارد. جنس چینی نسبت به جنس های دیگر روشویی ارزان قیمت تر است همین مسئله موجب شده تا قیمت روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت نسبت به جنس های دیگر ارزان تر باشد.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

روشویی مروارید مدل کلاسیک

در سال های نخست تولید روشویی در کشورهای خارجی صورت گرفت بعد از آن کم کم وارد ایران شد و با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبین همراه شد. از اینرو بسیاری از تولید کنندگان داخلی دست به کار شدند و محصولات با کیفیت عالی و حتی گاهی بهتر از نمونه های خارجی تولید کردند.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

لیست قیمت جدید چینی بهداشتی مروارید

روشویی ها علاوه بر این که از جنس های متفاوتی ساخته می شوند دارای انواع متفاوتی هم هستند. ما ضمن معرفی روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت آن ها را بیان می کنیم. مدل های روشویی:

  •   سینک روشویی بدون لبه
  •   سینک روشویی مدل پایه دار
  •    سینک روشویی مدل یکپارچه
  •   سینک روشویی مدل دیواری
  •    سینک روشویی مدل کنسولی
  •   سینک روشویی مدل گوشه ای
  •   سینک روشویی مدل لبه برجسته
  •   سینک روشویی مدل لگن عمیق
  •   سینک روشویی مدل صفحه ای
  •   سینک روشویی مدل کابینت دار
  •    سینک روشویی مدل کاسه ای
  •   سینک روشویی مدل لبه دار

 

 

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت مزایایی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  •   در دنیای امروز که آپارتمان های زیادی ساخته شده است و مردم به زندگی در داخل آپارتمان ها روی آورده اند فضای خانه ها کوچک تر شده است. با کوچک تر شدن متراژهای منازل  طراحان دکوراسیون های داخلی تغییراتی در ساخت و طراحی خانه ها به وجود آوردند. یکی از این تغییرات فضا سازی کوچک است به این معنی که قرار است هر فضایی حتی کوچک بهترین استفاده را نمود. فضا سازی کوچک باید در مکان های مختلف منزل رعایت شود. یکی از این مناطق سرویس های بهداشتی است. استفاده از روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت این امکان را برای ما فراهم می آورد تا وسایل مورد نیاز را در فضای کابینتی زیر روشویی قرار دهیم و تا حدی در استفاده از فضا صرفه جویی کنیم.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت

بهترین مدل توالت فرنگی مروارید

  •   در دنیای امروز طراحی دکوراسیون در بین مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مردم سعی دارند تا اصول طراحی نوین را در جاهای مختلف منزل خود رعایت کنند تا خانه های زیبا تری داشته باشند. یکی از مکان هایی که دکوراسیون داخل آن مهم است سرویس های بهداشتی هستند. ما می توانیم با استفاده از روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود را زیبا تر کنیم.
  •   در سرویس های بهداشتی میکروب های فراوانی وجود دارد و همان طور که می دانیم داخل سرویس بهداشتی ما به وجود برخی لوازم بهداشتی مانند مسواک و حوله نیازمند هستیم و با توجه به شرایط موجود در سرویس های بهداشتی، وسایل بهداشتی ما به راحتی می توانند آلوده شوند. برای رفع این مشکل باید وسایل بهداشتی را از میکروب ها دور نگه داریم که روشویی کابینتی چینی مروارید مدل الگانت این امکان را برای ما مهیا کرده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.