فروش سرویس بهداشتی لاله جین در ایران

هر ساختمانی بخصوص بناهای مسکونی بخش های مختلفی برای تامین رفاه و راحتی انسان ها دارند که سرویس های بهداشتی یکی از این قسمت ها می باشند. این قسمت از خانه ها، به دلیل ارتباط مستقیمی که با موضوع بهداشت افراد دارد، باید با نهایت دقت چیدمان شود و از وسایلی که احساس تمیزی را به افراد منتقل می کنند در آن استفاده گردد. گروه صنعتی لاله چین، یکی از واحد های صنعتی و تولیدی فعال در عرصه ساخت و فروش سرویس بهداشتی لاله جین در ایران است. با ما همراه باشید تا شما را با این ملزومات آشنا سازیم.

فروش سرویس بهداشتی لاله جین در ایران

خرید عمده ست سرویس بهداشتی لاله جین

خرید عمده ست سرویس بهداشتی لاله جینآنچه ما ایرانیان از سرویس های بهداشتی قدیمی در خاطرات کودکی خود به یاد داریم، تصویری از یک اتاقک کوچک، نمور و تاریک در دور افتاده ترین گوشه حیاط های بزرگ و پر درخت خانه هایمان می باشد که احساسی توام با ترس و دلهره در ما ایجاد می نماید.

شاید به همین دلیل بود که خیلی از کودکان از رفتن به دستشویی خودداری کرده و گاها دچار شب ادراری می شدند!

اما امروزه دیگر به هیچ وجه نمی توان چنین تصوری از سرویس های بهداشتی خانه ها و یا ادارات در نظر گرفت. امروزه افراد اهمیت بسیار زیادی به نوع ساخت، طراحی و دکور این قسمت از خانه های خود می دهند تا محیطی را فراهم نمایند که در آن احساس آرامش و امنیت خاطر کنند.

به علاوه آنچه بیش از همه برای آن ها مهم است، رعایت اصول و نکات بهداشتی برای حفظ و تامین سلامت خود و خانواده هایشان می باشد. همین موضوع سبب شده است که تولید کنندگان و فعالان این عرصه، به ساخت انواع و اقسام سرویس های بهداشتی با رعایت آخرین و جدید ترین استاندارد های روز دنیا پرداخته و هر روزه طرح های جدیدی از این وسایل را به بازار ارائه دهند.

ست سرویس بهداشتی لاله جین یکی از انواع این محصولات در کشور ما است که امکان خرید عمده و یا جزئی آن برای همه مصرف کنندگان وجود دارد.

فروشگاه تخصصی سرویس بهداشتی عروس

ست های سرویس بهداشتی شامل اجزای مختلفی هستند که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  1. کاسه توالت که به صورت ایرانی یا فرنگی طراحی می شود.
  2. روشویی ایستاده و یا دیواری که محل شستشوی دست ها می باشد.

اگر حمام را نیز به عنوان یکی از قسمت های سرویس بهداشتی خانه خود در نظر بگیریم، وان حمام نیز جزو این وسایل به شمار می رود. اما یک ست بهداشتی تخصصی و حرفه ای برای اینکه از نظر استاندارد در حد ایده آل باشد، باید یک سری خصوصیات را دارا باشد. این ویژگی ها به متریال و مواد اولیه مورد نیاز در ساخت این وسایل برمی گردد.

ست های سرویس بهداشتی از جنس چینی و یا سرامیک های بهداشتی ساخته می شوند. این مواد بعد از ساخت توسط یک لایه لعاب به خوبی و کاملا پوشش داده می شوند تا علاوه بر افزایش دوام و استحکام، زیبایی آن ها نیز دوچندان شود. به علاوه وجود این ماده باعث می شود که این وسایل خیلی راحت تر و سریع تر شسته شده و تمیز گردند.

برای تعیین میزان مرغوبیت این وسایل، بخشی که باید خیلی به آن توجه کنیم، همین لعاب است. اگر لعاب سرامیک کاملا صاف و صیقلی، یکدست، شفاف و براق باشد، یک امتیاز و نمره مثبت برای آن به شمار می رود. همچنین این لایه نباید هیچ گونه خوردگی، ترک و یا برجستگی داشته باشد.

اگر لعاب رویه سرامیک در جایی کنده شده باشد یا ترک و گسستگی در آن موجود باشد، نظافت آن کار مشکلی می شود. چون میکروب ها به این درزهای کوچک نفوذ کرده و باعث آلودگی آن و ایجاد لکه بر روی سطح ست سرویس بهداشتی می شوند.

اکثر افرادی که به دنبال خرید سرویس بهداشتی عروس هستند، همواره به دنبال ستهای سفید رنگ و خاص می گردند تا دکور خانه های نو عروسان را زیبا تر کند. این اجناس در فروشگاه های حقیقی و مجازی در دسترس شما قرار دارند.

ارزانترین قیمت سرویس بهداشتی در تهران

ارزانترین قیمت سرویس بهداشتی در تهرانسازندگان و فروشندگان وسایل سرامیکی و ست های بهداشتی، معمولا برای عرضه کردن محصولات خود، به سراغ بازارهای شهر های بزرگی چون تهران می روند. این بازارها محلی هستند برای تجمع همه شرکت های تولیدی و پخش تا بتوانند کالا خود را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان برسانند.

البته بسیاری از این مراکز فروشنده سرویس بهداشتی، علاوه بر اینکه در این بازارها به ارائه محصول خود می پردازند، آن ها را در بستر فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین نیز عرضه می کنند و با ارزانترین قیمت ممکن به فروش می رسانند.

بکار گیری این روش به دلیل اینکه عمل خرید و فروش را برای همه مردم در اقصی نقاط کشور راحت تر کرده و محدودیت ها و موانع را از سر راه آن ها بر می دارد، با استقبال زیادی از طرف مردم روبرو شده است و یک خدمت شایسته در این عرصه به شمار می رود.

به این ترتیب، افراد برای خرید مایحتاج خود ناچار به صرف وقت و طی کردن مسافت های کوتاه و بلند نیستند. بلکه از داخل خانه های خود می توانند هرچه را که می خواهند خریداری نمایند.

تولید کننده سرویس بهداشتی لاله جین

صنعت گران و تولید کننده های ایرانی در مجموعه صنعتی و کارخانه تولید سرویس بهداشتی لاله چین، با تکیه بر داشن و مهارت سازندگان داخلی و پیروی از آخرین و جدید ترین متد های روز دنیا، به ساخت ست های بهداشتی درجه یک و زیبایی، برای تامین کردن نیاز های داخلی کشور می پردازند و این تولیدات را با برند ایرانی و نشان استاندارد، روانه بازار های مصرف می نمایند.

محصولات تولیدی این شرکت، با بکار گیری متریال های مرغوب، به صورت کاملا بهداشتی و استریل ساخته می شود تا نهایت آرامش و امنیت خاطر را برای هم میهنان عزیز فراهم نماید.

مدل های مختلفی از این ست ها، در رنگ بندی های متنوع و اندازه های گوناگون، متناسب با سلایق مختلف و بکار گیری در فضاهایی چون ادارات، خانه ها، مراکز آموزشی و … توسط دستگاه های کاملا پیشرفته طراحی و ساخته می شوند که نشان دهنده اوج هنر و سلیقه ایرانی می باشند.

شما عزیزان می توانید به راحتی این وسایل را با دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی خانه های خود و رنگ کاشی و سرامیک های بکار رفته در آن ست و هماهنگ کنید و در زمان استفاده از ظرافت و زیبایی آن ها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.