فروش ویژه توالت فرنگی مروارید با ۲۰ درصد تخفیف

فروش توالت فرنگی مروارید یکی از لوازم ضروری در سرویس های بهداشتی محسوب می شود و استفاده از آن برای افراد مسن کاربرد زیادی را به همراه دارد همچنین برای افرادی که دچار آسیب دیدگی در ناحیه کمر، پا و لگن می باشند و برای استفاده خانم های باردار نیز از این توالت ها استفاده می شود.

توالت فرنگی مروارید یکی از بهترین برندها و مارکها در ایران می باشد که این محصولات از جنس چینی و تک رنگ به رنگ سفید خالص تولید شده و دارای کیفیت بالا و به صورت عمده با قیمت مناسب مورد رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی بوده است.

فروش ویژه توالت فرنگی مروارید با ۲۰ درصد تخفیف

عرضه کننده توالت فرنگی بهداشتی

عرضه کننده توالت فرنگی بهداشتی

لوازم جانبی توالت فرنگی چینی این محصولات از انواع و اقسام مختلفی تشکیل شده است که شامل انواع توالت فرنگی، روشویی، زیردوشی، توالت ایرانی و غیره می باشد. برای تولید اینگونه محصولات علاوه بر جذابیت ظاهری به کارایی و نحوه عملکرد محصولات نیز باید توجه کرد.

توالت فرنگی ها از لحاظ ظاهری و طبی دارای ویژگی های خاصی می باشند که عبارتند ازشفافیت لعاب، سطح لعاب، وجود ترک روی بدنه لعاب، میزان جذب آب قطعه، بهداشتی بودن قطعات، سهولت نصب لوازم جانبی و غیره که این ویژگی ها در توالت فرنگی ها باعث می شود که کارایی های زیادی را به دنبال داشته باشند و هر کدام از قطعات به کار رفته در توالت فرنگی ها نیز دارای خصوصیات جداگانه ای می باشند. برای خرید این محصولات باید دقت کافی داشت زیرا هر چه  این محصولات از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود مشتریان زیادی را به خود جلب می نماید.

در ایران شهرهای مهم با برندها و کیفیت های عالی به صورت عمده و قیمت مناسب به تولید اینگونه محصولات پرداخته که دارای کاربردهای زیادی برای افراد جامعه می باشد از جمله شهرهای تولید کننده اصفهان، تهران، فارس، شیراز و غیره می باشند که این محصولات مرغوب و چینی بهداشتی را با مواد اولیه مرغوب و به کارگیری دانش فنی روز و سیستم های کنترل کیفیت و همچنین برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی توانسته این محصولات را در کشور تولید و به کشور های خارجی صادر نماید.

برای تهیه این محصولات عمده باید به نمایندگی ها و فروشگاههای لوازم بهداشتی و طبی به روش اینترنتی یا حضوری و مستقیم در سراسر کشور مراجعه و آن را خریداری نمود.

پخش توالت فرنگی با تخفیف ویژه

بورس توالت فرنگی خارجی توالت فرنگی در دو نوع خارجی و ایرانی می باشند که هر کدام به دو دسته مختلف تقسیم می شوند که یکی به صورت صندلی سیار و دیگری به صورت ثابت می باشد که برای ساخت و سازها بهترین انتخاب مدل های سرامیکی به صورت ثابت می باشد و برای خانه ها از صندلی های سیار استفاده می کنند که هر کدام باز به دو نوع جداگانه تقسیم می شوند مانند تاشو و ساده که از جنس پلاستیک، آهن، فلز، گالوانیزه و فایبر گلاس و غیره ساخته شده است.

در اکثر خانه های ایرانی از توالت فرنگی سیار استفاده می شود و بسیاری از افراد ورزشکار که دارای معلولیت ها هستند و نیز افراد ناتوان و حتی کسانی که دارای زانو درد و یا پایشان را به دلیلی در گچ قرار داده اند کاربرد دارد. انواع و اقسام توالت فرنگی ها با کیفیت عالی و به صورت عمده با قیمت مناسب در سراسر کشور به فروش می رسد که برای خرید اینگونه محصولات عمده باید به نمایندگی ها و فروشگاهها و شرکتهای مجاز دارای پروانه ساخت و بهداشتی با مهر استاندارد و تاریخ تولید و انقضاء در سراسر کشور مراجعه و آن را خریداری نمود.

برای خرید انواع توالت فرنگی ها با مدل های مختلف باید به اندازه استاندارد پایه توالت فرنگی توجه و دقت کافی داشت که پایه های بلند برای افراد قد بلند و مسن مناسب می باشد که زانو و کمر آنها را اذیت نمی کند و این مدل برای افراد کوتاه قد و کودکان مناسب نیست و قیمت بالاتری را دارا می باشند.

لیست قیمت لوازم جانبی توالت فرنگی چینی

لیست قیمت لوازم جانبی توالت فرنگی چینی توالت فرنگی سایز بزرگ بستگی به جا و مکان آن دارد که در دو نوع مختلف می باشند توالت هایی که کاسه آنها گرد و توالت هایی که کاسه آن به شکل بیضی می باشد و توالتهای کاسه گرد جای کمتری را اشغال می کنند اما توالت فرنگی کاسه گرد جای نشستن بیشتر و راحت تری دارند همچنین توالت های بیضی کمتر کثیف شده حذف بوی آنها نیز بیشتر است پس بنابراین توالت های با لگن بیضی شکل مناسب تر و بهتر است.

توالت هایی که به صورت دو تکه می باشند مقرون به صرفه تر و بهتر است ولی توالت فرنگی های یک تکه از لحاظ نظافت و تمیزی بهتر می باشند.

یکی دیگر از مدل های توالت فرنگی دیواری یا هنگ می باشند که بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی ها از آن استفاده می شود و نظافت آنها بسیار ساده و قیمت آنها نسبت به دیگر مدل ها بسیار زیادتر می باشد و همچنین برای نصب نیاز به دیوارهای ضخیم دارند که مناسب برای هر سرویس بهداشتی نمی باشند.

استفاده از توالت فرنگی نیز دارای معایب و مزیت هایی می باشد که در نوع خود دارای ضرر و زیان و خوبی می باشد هنگام استفاده از این محصول باید بهداشت رعایت شود چنانچه اگر رعایت نشود فرد دچار ناراحتی های پوستی و حساسیت و بیماری می شود.

شرکت تهیه و توزیع توالت فرنگی مروارید

شرکت توالت فرنگی مرواریدیکی از مهمترین شرکتها در ایران می باشد که توانسته این محصول با ارزش را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده با استفاده از طراحان مجرب در کشور گسترش داده تا مشتریان بتوانند از این محصول پرفروش و پرمصرف در بازار ایران استفاده نمایند.

این کالا در بازار ایران در مدلهای مختلفی ساخته شده که به مدل فرنگی یک تکه، فرنگی دو تکه و فرنگی وال هنگ تولید می شود. تمامی این توالت فرنگی مروارید از لعاب آنتی باکتریال و ضد جرم پوشیده شده است و این مدل ها دارای خصوصیات ویژه ای که دارای درب آرام بند بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و حجم مخزن فلاش تانک توالت فرنگی مروارید نسبت به نوع مدل خود فرق دارد و همچنین از مزیت های دیگر این محصولات طراحی بی نظیر و مدل های گوناگون و متفاوت بسته به سلیقه مشتری از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.