قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید در تهران

ما در ادامه ضمن بررسی قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید به معرفی  بیشتری در این باره می پردازیم.امروزه که شاهد پیشرفت علم معماری و گسترش طراحی دکوراسیون داخلی هستیم ساخت و ساز های منازل با تغییراتی روبرو شده اند. طراحان دکوراسیون داخلی در صدد این هستند که برای ساخت منازل از به روز ترین روش های معماری استفاده کنند. طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است .

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی مروارید

شکل روشویی ها به گونه ای است که از یک شیر آب و یک سینک روشویی ساخته شده اند که روشویی های کابینتی یک کابینت هم دارند که به طور معمول این کابینت زیر روشویی قرار می گیرد. برای آشنا شدن با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید بهتر است از جنس های سازنده روشویی ها آگاه باشیم. روشویی های کابینتی معمولا با مواد هایی مانند پی وی سی، کورین، سنگ مرمر، کوارتر و سنگ مصنوعی ساخته می شدند.

در گذشته روشویی ها با متریال هایی مانند استیل، فلز و چینی هم ساخته می شدند. در بین جنس های سازنده روشویی ها،  روشویی سنگ مرمر ساخته شده اند قیمت بالاتری دارند چون جنس مرمر قیمت بیشتری دارد به همین ترتیب روشویی هایی جنس آنها چینی است قیمت کمتری دارد چون جنس چینی نسب به جنس های دیگر سازنده روشویی قیمت کمتری را دارا می باشد.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

 

قیمت روشویی کابینتی ارزان

برای آشنایی با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید بهتر است با انواع روشویی ها آشنا شویم. مهم ترین قسمت در روشویی های کابینتی سینک روشویی است که می توان با توجه به آن کابینت مورد نظر را انتخاب نمایید. در زیر به مدل های مختلف سینک های روشویی اشاره کرده ایم:

  1. سینک روشویی مدل لبه برجسته
  2. سینک روشویی گوشه ای
  3. سینک روشویی لگن عمیق
  4. سینک روشویی مدل کنسولی
  5. سینک روشویی مدل صفحه ای
  6. روشویی کابینتی دیواری
  7. سینک روشویی کابینت دار
  8. سینک روشویی یکپارچه
  9. سینک روشویی کاسه ای
  10. سینک روشویی مدل پایه دار
  11. سینک روشویی مدل لبه دار
  12. سینک روشویی بدون لبه

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی pvc

ما برای این که کاملا با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید آشنا باشیم بهتر است که اطلاعاتی در مورد تاریخچه روشویی ها به دست بیاوریم. اولین کشور سازنده روشویی های کابینتی کشور ایران نیست. سال ها پیش روشویی های کابینتی مروارید توسط کشور های خارجی طراحی شدند پس از طراحی، این محصول به مرحله تولید رسید. روشویی های کابینتی تولید شدند و سپس به وارد فروشگاه ها شدند. کمی بعد از آن که روشویی کابینتی به فروشگاه ها راه یافتند در بین مردم طرفداران فراوانی پیدا کردند.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی بدون پایه

زمانی که این محصول وارد کشور ما شد به دلیل زیبایی ظاهری و کاربر محبوبیت زیادی پیدا کرد و فروش آن در سراسر کشور گسترش یافت. مدتی بعد شرکت های زیادی تولید روشویی های کابینتی را آغاز کردند که بیشتر آن ها در این کار موفق بودند. روشویی های کابینتی امروزه جز کالاهای لوکس به حساب می آیند و استفاده از آن به مدرن شدن سرویس های بهداشتی کمک فراوانی می کند. یکی از کمپانی های داخلی که به تولید روشویی کابینتی مشغول است شرکت مروارید است. شرکت مروارید روشویی های با کیفیت زیادی وارد عرصه بازار کرده است.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی ترک

ما برای این که با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید کاملا آشنا باشیم باید ویژگی های یک روشویی کابینتی خوب را بدانیم. در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

  • روشویی های کابینتی باید با ماده ایی ساخته شوند که ضد آب هستند چون روشویی های کابینتی در سرویس های بهداشتی قرار می گیرند و این مکان ها کاملا مرطوب هستند اگر روشویی های کابینتی ضد آب نباشند عمر زیادی دارند.
  • امروزه مردم بیشتر در آپارتمان ها زندگی می کنند. با رونق پیدا کردن زندگی آپارتمان نشینی اندازه خانه ها کوچک تر شده است با کوچک تر شدن اندازه خانه ها سرویس های بهداشتی هم کوچک تر شده اند بنابراین روشویی های کابینتی نباید بسیار بزرگ باشند.
  • قیمت روشویی های کابینتی نسب به جنس و اندازه و مدل آن ها تعیین می شود. قیمت روشویی های کابینتی باید متناسب با کارایی که دارند باشد و قیمت آن زیاد باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.