قیمت توالت فرنگی لاله جین با ضمانت کیفیت‌ مناسب

قیمت توالت فرنگی لاله جین با توجه به سطح کیفی، جنس و پارامتر های استانداری که دارد تعیین می شود. این سایت فروشنده بهترین نوع توالت فرنگی به صورت عمده می باشد که این محصولات را با بهترین نرخ های روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما آیا می دانید چه فاکتورها و مشخصاتی در هنگام خرید انواع متفاوت محصولات بهداشتی از جمله توالت فرنگی وجود دارد که باید به آن توجه کرد؟ پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قیمت توالت فرنگی لاله جین با ضمانت کیفیت‌ مناسب

خرید بدون واسطه توالت فرنگی

خرید بدون واسطه توالت فرنگی یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان بخش سرویس بهداشتی آن می باشد که معمولا در ایران به دو صورت توالت فرنگی و معمولی تقسیم بندی می باشد. فاکتورهای زیادی در هنگام خرید توالت وجود دارد به عنوان مثال توالت فرنگی باید با ساختار ساختمان تناسب داشته باشد. علاوه بر این باید توجه داشت که توالت فرنگی را برای چه فضایی مورد استفاده قرار می گیرد، انواع سرویس بهداشتی برای مصارف خانگی، اداری، مراکز خرید، فرودگاه ها و غیره باید خصوصیات مخصوص آن محیط را داشته باشد.

توالت، از بهترین ساخته های دست بشر بوده است که از دوران باستان تا الان مورد استفاده قرار گرفته، انواع توالت فرنگی امروزه در شرکت های بزرگ و معتبر دنیا با ظاهر زیبا و متفاوت همچنین سیستم عملکرد امروزی با بهترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.

توالت فرنگی براساس نشیمن گاهی که دارد به دو نوع تقسیم می شود:

  • WC یا همان توالت فرنگی اورپایی
  • توالت فرنگی مناسب چمباتمه زدن: این مدل سرویس بهداشتی تقریبا شبیه نمونه های ایرانی است با این تفاوت که ساختار آب رسانی و تخلیه آن متفاوت است.

توالت فرنگی براساس فرم لوله خروجی که معمولا مختص آپارتمان هاست و بستگی به طبقه ای دارد که سرویس بهداشتی در آن واقع است عبارتند از:

  • توالت فرنگی با خروجی S: مناسب برای طبقه ی هم کف که به زمین متصل است
  • توالت فرنگی با خروجی P: مناسب برای طبقه های بالاتر است زیرا لوله کشی سرویس بهداشتی در این طبقات دشوارتر است.

راه های زیادی برای خرید بدون واسطه محصولات بهداشتی وجود دارد. نمایندگی توالت فرنگی لاله جین انواع سرویس بهداشتی را با کیفیت فوق العاده به صورت عمده ارائه می دهد.

فروش ویژه برترین برندهای توالت فرنگی

توالت یک حرف فرانسوی که وارد فرهنگ ایرانی شده و اکثر مردم از آن استفاده می کنند به این حرف در زبان فارسی مستراح می گویند. یکی از پرطرفدارترین مدل های توالت، توالت فرنگی است که مشکلات توالت های معمولی از قبیل زانو درد و پادرد را ندارد. توالت از لحاظ محل قرار گیری به دو مدل تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • توالت فرنگی زمینی: همانطور که از نام آن پیداست روی زمین قرار می گیرد و با توجه به طبقاطی که سرویس بهداشتی در آن قرار دارد هر دو شکل S و P قابل استفاده است.
  • توالت فرنگی دیواری: این مدل روی دیوار نصب می شود و سایز کوچکی دارد و چون مخزن آن در دیوار قرار می گیرد فضای کمتری نسبت به توالت فرنگی زمینی اشغال می کند خرید توالت فرنگی دیواری بیشتر برای استفاده در مراکز تجاری انجام می گیرد.

ولی توالت های فرنگی براساس ظاهر نیز تقسیم بندی خاص خود را دارند. در اینجا به سه مدل کاسه توالت فرنگی و خصوصیات آن می پردازیم:

  • توالت فرنگی مدل کشیده: این مدل بیضی شکل است و طول آن 2 اینچ بیشتر از توالت فرنگی گرد می باشد. مهمترین خصوصیت این مدل طول بیشتر آن نسبت به توالت گرد است.
  • توالت فرنگی نوع نیمه کشیده: توالت فرنگی نیمه کشیده مدلی بین توالت فرنگی گرد و کشیده است. عرض و طول این مدل از توالت فرنگی گرد کمی بیشتر است.
  • توالت فرنگی طرح گرد: این طرح راحتی دو مدل دیگر را ندارد اما سایز کم آن در فضاهای بسته و  کوچک مناسب تر از دو نوع دیگر است.

در سالهای جاری و با پیشرفت تکنولوژی جهانی در داخل و خارج کشور شرکت های بسیار زیادی سازنده انواع توالت فرنگی می باشند. بهترین مارک توالت فرنگی در داخل کشور تولید شده و توسط مراکز معتبر عرضه می شود.

مزایای استفاده از توالت فرنگی

مزایای استفاده از توالت فرنگی در مورد توالت فرنگی و انواع آن بحث و بررسی شد اما این نوع از توالت ها هم مزایا و مضرات خاص خودشان را دارند که دانستن این خصوصیات خالی از لطف نیست. معمولا کسانی که خیلی زیاد از توالت های معمولی استفاده می کنند بزرگترین مشکل این مدل ها را دردهای ناشی از آن که شامل کمردرد، پا درد و زانو درد است می دانند از همین دلیل از مدل های فرنگی استفاده می کنند که این مشکلات در انواع توالت فرنگی دیده نمی شود.

اما این نکته نیز حائز اهمیت است که توالت فرنگی گزینه مناسبی برای کسانی که مشکلات گوارشی مانند یبوست و حساسیت های پوستی دارند نیست، زیرا حالت بدن در هنگام نشستن روی کاسه توالت نود درجه است و دستگاه گوارش نمی تواند به راحتی عمل کند و در مورد مشکلات پوستی نیز تماس مستقیم ران و باسن با لبه کاسه دلیل این ادعاست. البته در صورت ضرورت این افراد می توانند از دستمال کاغذی مخصوص نشستن استفاده کنند.

شیوع بیماری های واگیر دار کرونا که منشا آن آسیای شرقی است باعث شده که رعایت نکات بهداشتی جزء ضروریات همه کشورهای جهان شود. متاسفانه ایران نیز این روزها درگیر این موضوع شده از همین رو به همه مردم توصیه می شود که از توالت های عمومی تا حد امکان استفاده نکنند و اگر رفتن به دستشویی امری ضروریست از توالت های معمولی ایرانی که به هیچ وجه با بدن تماس ندارد استفاده شود. رعایت بهداشت شخصی و عمومی باعث می شود که شیوع بیماری های این چنینی خسارت جبران ناپذیری به دنبال نداشته باشد.

لیست قیمت توالت فرنگی لاله جین در بازار تهران

اگر چه تولید انواع توالت فرنگی به منظور استفاده سالمندان انجام گرفت ولی مزایای زیاد آن باعث شد که حجم گسترده ای از این محصولات در طرح ها و جنس متنوع بازار کالای سرویس بهداشتی را دگرگون کند. کودکان، سالمندان، معلولین و سایر افرادی که شرایط بدنی خاص دارند می توانند از این محصولات بهره ببرند. معمولا در همه کشور های جهان لیست قیمت توالت فرنگی براساس انواع مارک، طرح، سایز و کشور و شرکت سازننده تعیین می شود. پس در نهایت هر خریدار باید با توجه به خصوصیات ذکر شده و همچنین شناخت ویژگی های دیگر از جمله جنس کاسه توالت، مناسب بودن با شرایط جغرافیایی، داشتن ضمانت نامه و گارانتی معتبر و سایر مشخصه ها بهترین را انتخاب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.