قیمت خرید توالت فرنگی چینی کرد با کیفیت عالی

قیمت خرید توالت فرنگی چینی کرد با کیفیت عالی بسته به شرایط بازار متفاوت می باشد. این توالت نسبت به توالت های معمولی مزیت های بیشتری دارد به خاطر همین استفاده های فراوانی از آن می شود و مدل های متنوعی از این کالا در بازار یافت می شود.

قیمت خرید توالت فرنگی چینی کرد با کیفیت عالی

خرید توالت فرنگی با کیفیت عالی

خرید توالت فرنگی با کیفیت عالیخرید توالت فرنگی با کیفیت عالی رونق فراوانی دارد. ویژگی های یک توالت فرنگی با کیفیت و خوب شامل گزینه های زیر می شود:

  • باید از نظر شکل ظاهری زیبا و با کیفیت باشد.
  • میزان مصرف آب کمتری داشته باشد.
  • در کوتاه ترین زمان عمل تخلیه صورت بگیرد. 
  • بدون صدا و بدون ترشح باشد. 
  • قدرت مکش آن مناسب و کافی باشد.
  • بتواند تمام آلودگی ها و نا پاکی های توالت را از بین ببرد.

روش های تخلیه  توالت فرنگی به صورت های زیر می باشد:

  • ریزشی
  • گردابی
  • واترجت
  • توربوجت

مرجع فروش توالت فرنگی جدید

مرجع فروش توالت فرنگی جدیدمرجع فروش توالت فرنگی جدید توانسته سود بالایی را بدست آورد. توالت های فرنگی از نظر اندازه و سایز باید مطابق با استاندارد باشد. معمولا عرض توالت فرنگی بین ۳۶/۵ تا ۳۷ می باشد و طول این توالت ها بسته به نوع مدل بین ۵۴ تا ۷۲ سانتی متر می باشد. فضای مورد استفاده در این توالت ها باید بین ۳۰ تا ۳۳ سانتی متر باشد. ارگونومی یکی از معیارهای مهم در انتخاب توالت های فرنگی می باشد. بر اساس کشورهای سازنده استانداردهای تولید این محصول متفاوت می باشد. این گونه محصولات بر اساس مواد یا متریالی که ساخته شده اند متفاوت می باشند. اما رایج ترین متریالی که در ساخت این محصول استفاده می شود. سرامیک با لعاب می باشد. چگونگی ساخت این محصول در شرکت های مختلف متفاوت می باشد. ضخامت این لعاب ها متفاوت است. برخی از توالت های فرنگی از ورق های استیل هم تشکیل شده اند. این محصول برای کابین های هواپیما و مکان های عمومی و پر مصرف استفاده می شود. بهترین نمونه های این محصول باید مصرف بهینه داشته باشد. بعضی از این محصولات با لعاب آنتی باکتریال تولید شده اند که این باعث می شود برای استفاده کننده بعدی  بهداشت رعایت شود. بیشتر از ۸۰ در صد این گونه محصولات رنگ سفید دارند اما تولید کنندگان مختلف مانند شرکت های اروپایی به دنبال رنگ های متنوعی از این محصول هستند تا بازار پسند خوبی داشته باشد.

عرضه توالت فرنگی چینی با قیمت مناسب

عرضه توالت فرنگی چینی با قیمت مناسبعرضه توالت فرنگی چینی با قیمت مناسب توانسته سود خوبی را کسب کند. از انواع مدل های توالت فرنگی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مدل آبشار: در این مدل آب با فشار از بالا به سمت پایین می آید. در مکان هایی که لوله فاضلاب آن ونت خشک ندارد باید از این نمونه استفاده کرد. علاوه بر این اگر سیفون توالتی در مکان وجود داشت این مدل بهترین گزینه می باشد چون قطر داخلی لوله خروجی این مدل بالا می باشد و دچار گرفتگی نمی شود.
  • مدل گردابی: این نمونه همان طور که از نامش پیداست با ایجاد گرداب یا چرخش آب در کاسه عمل تخلیه انجام می شود. از مزیت این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد: ۱- شست و شو و تخلیه با این آب بدون صدا می باشد. ۲- با استفاده از این مدل می توان تا ۲۰ در صد در مصرف آب صرفه جویی کرد. 
  • مدل توالت فرنگی واتر جت :این مدل عمل تخلیه آن بهتر از مدل گرایی می باشد. نسبت به مدل آبشار صدای کمتری دارد و   آب کمتری هم مصرف می کند.
  • توالت فرنگی توربوجت: این مدل ضمن تخلیه آن با فشار بالا لوله های توالت هم شسته می شود.
  • توالت فرنگی سوپر جت: این نمونه شبیه به واتر جت می باشد و زمان تخلیه کمتری دارد. این محصول یک زمانه بوده و نیازی به مکانیزم دو زبانه ندارد.

تولیدکننده توالت فرنگی روشویی دار در تبریز

تولیدکننده توالت فرنگی روشویی دار در تبریزتولید کننده توالت فرنگی روشویی دار در تبریز با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته و مدرن سعی کرده بهترین محصول را تولید و روانه بازارها کند. از انواع توالت فرنگی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • توالت فرنگی دو تکه : این نمونه یکی از رایج ترین مدل ها می باشد که دارای صندلی و مخزن است. قطعات این محصول از هم مجزا می باشد به خاطر همین به راحتی می توان آن ها را حمل کرد. قیمت این نمونه در بازار ارزان تر از دیگر مدل ها می باشد به خاطر همین فروش خوبی دارد.
  • توالت فرنگی یک تکه : این مدل ها نسبت به دو تکه ها مدرن تر و براق تر می باشد. در این نمونه هیچ گونه دورزی دیده نمی شود به خاطر همین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود. 
  • توالت فرنگی با مخزن مرتفع : این مدل دارای توالت با مخزن بالا می باشد اگر به دنبال طرح های کلاسیک و قدیمی هستید باید این طرح را انتخاب کنید.
  • توالت فرنگی توکار یا دیواری : این محصول می تواند زیبایی منحصر به فردی را به سرویس بهداشتی و حمام شما بدهد. این محصول اندازه کوچکی دارد به خاطر همین فضای کمتری را اشغال می کند.
  • توالت فرنگی توکار: این نمونه فضای کمی را اشغال می کند و تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود به همین دلیل قیمت بالایی دارد.
  • توالت فرنگی خودشور: این نمونه بیشتر برای کودکان، افراد مسن و کسانی که معلول و بیماری خاصی دارند مناسب می باشد. از نکات مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:۱- آب کمتری مصرف می شود. ۲- بهداشت رعایت می شود. ۳- از ریزش آب به بیرون کاسه توالت جلوگیری می کند. این گونه محصولات دارای یک دکمه می باشند که با زدن آن درب کاسه توالت به طور خودکار بسته می شود.

شرکت بازرگانی توالت فرنگی چینی کرد

شرکت بازرگانی توالت فرنگی چینی کردشرکت بازرگانی توالت فرنگی چینی کرد محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند. به فاصله خروجی توالت فرنگی تا پشت دیوار را آکس می گویند و استاندارد خاصی ندارد. آکس توالت فرنگی هر چه بیشتر باشد. حق انتخاب شما بیشتر است و هر چه این آکس کمتر باشد انتخاب شما هم کوچکتر می شود. به عنوان مثال اگر آکس فرنگی ۳۰ سانتی متر باشد شما می توانید نمونه های بیشتری را انتخاب کنید. قیمت توالت فرنگی ساخت چین بسته به نوع برند، کیفیت و شرایط بازار متفاوت می باشد. فروش توالت فرنگی چینی می تواند سود آور باشد. مدل توالت فرنگی کرد و تخفیف توالت فرنگی رونق و داغ می باشد. سفارش توالت فرنگی روشویی دار در بازار طرفداران زیادی دارد. 

فروشنده توالت فرنگی طلایی می تواند مشتریان زیادی را کسب کند. شرکت توالت فرنگی ایرانی با قیمت درب کارخانه محصول را عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.