قیمت خرید روشویی تمام سنگی مرغوب در تهران

حمام و دست شویی از جمله مکان های منزل است که روزانه بارها با آن سروکار داریم، بنابراین توجه به رنگ بندی و دکوراسیون، نوع روشویی ،کاشی و … آن با اهمیت بوده و باید به آن توجه داشت. از مهم ترین قسمت های یک سرویس بهداشتی زیبا و خوش ساخت نوع روشویی آن می باشد که امروزه تغییرات بسیاری داشته و انواع بسیار متفاوت و بسیار زیبایی از آن در بازار یافت می شود که مناسب جهت هر نوع سلیقه ای می باشد. قیمت خرید روشویی تمام سنگی مرغوب در تهران را می توان از طریق اینترنت استعلام نمود.

قیمت خرید روشویی تمام سنگی مرغوب در تهران

عرضه برندهای معتبر روشویی

عرضه برندهای معتبر روشوییدر گذشته تقریبا تمامی مدل های روشویی با چینی ساخته می شدند و تقریبا تمامی آن ها هم شکل بودند ولی امروزه می توان انواعی از آن ها را که با متریال های مختلف از جمله سنگ، گرانیت ، استیل و … و مدل های گوناگون ساخته شده اند را مشاهده نمود.

این نوع روشویی ها هم به طور آماده هم به طور سفارشی و طبق نظر خریدار از سنگ مورد نظر او آماده می شوند و ممکن است کمد زیرین از جنس چوبی داشته و یا پایه های تمام سنگی از جنس خود و یا غیر داشته باشند.

روشویی های سنگی توسط یک پوشش بسیار باکیفیت ضد آب و ضد روغن شده و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند، بر روی سطوح آن امکان کنده کاری و حکاکی وجود داشته و سنگ آن را می توان بر حسب نوع سنگ های استفاده شده در دیوار و کف دستشویی انتخاب کرد.

سایز روشویی ها تنوع بالایی دارند به طوری که که حتی قابل استفاده در کوچک ترین و کم ترین فضاها بوده و به صورت توکار و روکار استفاده می شوند.

از آن جایی که تعویض و نو سازی وسایل سرویس هاس بهداشتی کار آسانی نبوده و
مستلزم هزینه های اضافی و مشکلات بسیاری می باشد بنا بر این باید موقع خرید
بهترین و مناسب ترین وسایل انتخاب و نصب شوند.

عرضه برندهای معتبر روشویی توسط فروشندگان بسیاری انجام میگیرد ولی بهترین و مناسب ترین منبع جهت یک خرید مناسب؛ خرید مستقیم از خود سازنده می باشد که بدون دخالت واسطه و دلال صورت گرفته و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای خواهد داشت.

ابعاد مختلف روشویی

مدل سنگ روشویی جدید ممکن است از سنگ درسته و با شکل ناهموار و یا کاملا
صیقلی باشد یا شکلی کاملا منحصر به فرد و فوق هنری و رنگ های عجیب و
فانتزی و یا رنگ خود سنگ را  داشته باشد که در هر حال بستگی به سلیقه
خریدار دارد که کدام را انتخاب کند مانند:

  • روشویی سنگی پایه دار
  • روشویی سنگی نیم پایه
  • روشویی سنگی رو کابینتی
  • روشویی سنگی زیر سنگی
  • روشویی سنگی رو سنگی
  • روشویی سنگی پایه سرخود
  • روشویی سنگی بدون پایه
  • روشویی سنگی گرد
  • و …

ابعاد مختلف روشویی به دو نوع استاندارد و سفارشی تقسیم می شود.

اصولا اندازه روشویی باید متناسب با فضا و اندازه سرویس بهداشتی انتخاب شود ولی ارتفاع استاندارد آن 80 سانتی متر و عمق آن 40 تا 55 سانتی متر و طول آن نیز 40تا 60 سانتی متر می باشد.

تمامی این اندازه های بر حسب نیاز قابل تغییر بوده و ممکن است بلند تر، کوتاه تر، عمیق تر و یا عریض تر باشند.

به دلیل این که انواع روشویی به طور مداوم تحت تاثیر رطوبت، آب و بخار می باشند باید جنس بسیار مقاوم داشته باشند، اگر خرید یک روشویی کابینت دار را مد نظر داریر باید بیشتر به این قضه دقت نمایید که کابینت آن  ملامینه و ام دی اف نبوده و از جنس پی وی سی، ضد آب و آنتی باکتریال باشد.

پی وی سی ها از لایه های پلاستیک فشرده ساخته شده و تحت پرس حرارتی و شرایط ویژه ساخته شده اند که تحت تاثیر رطوبت دچار بادکردگی و کندگی نشده و جذابیت بیشتری دارد و سنگ روشویی روکار را به راحتی نگه می دارند.

فروشنده روشویی تمام سنگی

فروشنده روشویی  تمام سنگیروشویی های سنگ به دلیل جدید و به روز بوده و قابلین فرم دهی متنوع امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته اند.

جنس کاسه روشویی و رویه پیشخوان می تواند از سنگ های طبیعی مانند کوارتز، مرمر، گرانیت و … ساخته شوند که در برابر مواد شوینده اسیدی آسیب پذیر هستند که باید با دقت تمیز شده و از مواد شستشویی مناسب آن ها استفاده شود و یا حتما توسط مواد با کیفیت پوشش داده شده باشند.

روشویی های روسنگی از نظر زیبایی و لاکچری بودن در بین بهترین ها می باشد، این نوع روشویی ها با قرار گرفتن بر روی هر نوع پیشخوان، ظاهری بسیار لوکس داشته و زیبایی منحصر به فردی دارند و بسیار مد روز هستند.

فروشنده روشویی تمام سنگی حرفه ای با داشتن لیست کاملی از محصولات موجود در بازار اعم از سنگی و چینی، می تواند اطلاعات کاملی درباره اجناس در اختیار متقاضیان قرار داده و با ارتباط مستقیم با تولید کننده، آماده قبول و ساخت هر گونه سفارشی را در این حیطه داشته باشد.

در وب سایت فروشگاهی این مجموعه می توان لیست کامل محصولات را مشاهده کرده و با توجه به اطلاعات داده شده و قیمت ها به روز نسبت به بودجه انتخاب نمود.

خریدار سنگ روشویی روکار در تبریز

سرویس های بهداشتی از مهم ترین بخش های منازل و ادارات می باشد که تهیه وسایل مناسب آن نیز در اولویت می باشد.

استفاده از یک روشویی با هر مدلی باید به نوعی باشد که موقع استفاده از آن آب به اطراف پاشیده نشود، کمد جادار جهت قرار دادن وسایل بهداشتی و دمپایی داشته باشد، تمیز کردن آن آسان بوده و به وقت زیادی نیاز نداشته باشد، ارتفاع آن متناسب با قد ما باشد، هماهنگ با دکور و رنگ سرویس بهداشتی ما بوده و خدمات پس ار فروش داشته باشد.

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین نمایندگی روشویی پایه دار در کشور، ارائه کننده مستقیم از تولید به مصرف انواع روشویی می باشد که بهترین و زیبا ترین طرح های موجود را به بازار عرضه کرده و آماده قبول تمامی سفارشات به صورت عمده و خرده می باشد.

روشویی های ارائه شده توسط این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت بوده و مناسب هر نوع بودجه و فضا می باشد.

متقاضیان خریدار سنگ روشویی روکار در تبریز می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی فعال این مجموعه مراجعه کرده و نسبت به خرید بهتنرین محصولات موجود بدون واسطه و با اطمینان اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.