قیمت خرید روشویی کابینتی جدید با کیفیت مرغوب

امروزه در طراحی روشویی کابینتی جدید از مواد pvc استفاده می شود. مواد پی وی سی می توانند روی این محصولات مقاومت های چشمگیر را ایجاد نمایند. قیمت خرید روشویی کابینتی جدید با کیفیت مرغوب بسته به مواد اولیه ای که در تولید آن استفاده می شود، متفاوت است.

قیمت خرید روشویی کابینتی جدید با کیفیت مرغوب

خرید روشویی کابینت دار pvc

خرید روشویی کابینت دار pvc

 خریدو فروش روشویی کابینت دار pvc از طریق روش های اینترنتی توانسته است نیاز متقاضیان این محصول را در شهر های مختلف براورد نماید.

روشویی کابینت دار pvc  جز پرفروش ترین نمونه های روشویی تولید شده در برند های ایرانی می باشد. پی وی سی در واقع پلاستیکی سخت است که با اضافه کردن یک سری روان کننده ها خاصیت نرم و انعطاف پذیری پیدا می کند. در تولید روشویی کابینتی از همین مواد pvc استفاده می شود. که استفاده از آن مزیت هایی را در محصول نهایی ایجاد می‌کند که می‌تواند در این زمینه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت محصول در برابر سایش
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • استحکام در برابر ضربه 
  • انعطاف پذیری بالا 
  • قیمت مناسب

در ساخت و تولید انواع روشویی کابینت دار از ابعاد و سایز های مختلف استفاده می شود. شما می‌توانید از روشویی کابینتی استاندارد استفاده کنید یا هر اندازه دلخواه را می توانید مورد سفارش قرار دهید.

عمق یک روشویی استاندارد و مناسب ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر و طول آن ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر است و ارتفاع روشویی کابینتی استاندارد تا ۸۰ سانتی متر می باشد.

در ساخت و تولید روشویی برند های زیادی در حال فعالیت هستند. تولیدات این برند ها معمولاً در دو نوع به بازار ارائه می‌شود: روشویی بدون کابینت  و روشویی کابینتی.

روشویی بدون کابینت همان روشویی های ایستاده است که در بیشتر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.  اگر قصد دارید تغییر و تنوع نوین به سرویس بهداشتی منزل خود دهید به شما توصیه می‌کنیم که روشویی کابینتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

روشویی کابینتی یا همان یونیت دار به دلیل کاربردی بودن در بین مشتریان مورد بیشتر مورد پسند قرار می گیرد زیرا وسایل بهداشتی و مواد شوینده در آن به راحتی نگهداری می‌شوند.

روشویی کابینتی در بین برند های مختلف در دو نوع پایه دار و دیواری تولید می شود. اگر دارای سرویس بهداشتی کوچک هستید و فضای کافی برای روشویی کابینتی پایه دار ندارید بهتر است نوع دیواری آن را انتخاب کنید. اما در صورت عدم محدودیت فضا، پایه دار بودن روشویی کابینتی به نوع دیواری آن ارجحیت دارد زیرا  روشویی کابینت  پایه دار وزن بیشتری را می تواند تحمل کند و در راستای این موضوع، جنس سینک و کابینت را همان گونه که مایل هستید می توانید انتخاب نمایید.

فروشگاه روشویی کابینتی دیواری

فروشگاه روشویی کابینتی دیواری به عنوان ارائه دهنده این محصول به پخش روشویی کابینتی دیواری در متنوع ترین نمونه ها می پردازد.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره شد روشویی کابینتی دیواری نمونه از انواع روشویی تولید شده در برند های ایرانی است که می‌تواند از طرف مشتریان زیادی مورد توجه قرار بگیرد.

روشویی کابینتی دیواری در سرویس بهداشتی هایی که از نظر فضا محدودیت دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید روشویی های کابینتی از موادی که دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند، استفاده می شود. در راستای استفاده از این محصول مزایایی هم چون ضد جرم بودن به محصول اضافه می شود و باعث می شود روشویی در برابر مواد شیمیایی استقامت خوبی از خود نشان دهد.

در واحد های تولیدی انواع روشویی کابینتی برند های ایرانی از چدن، سنگ کورین، کوارتز و گرانیت به منظور تهیه سینگ روشویی استفاده می کنند. در این زمینه نمونه های چدنی زیبا و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و استحکام بالایی نیز دارند اما به دلیل سنگین بودن آن هنگام نصب مشکلاتی ایجاد می کنند.

در این واحد های تولیدی از نمونه های کوارتز و گرانیت نیز استفاده می شود. کوارتز و گرانیت نیز علاوه بر ضد لک و ضد خش بودن از نظر زیبایی و شیکی نیز هم تا و رقیب نخواهند داشت.

یکی دیگر از مهم‌ ترین سنگ هایی که در تولید روشویی کابینتی مورد توجه قرار می گیرد سنگ‌ کورین است. سنگ کورین دارای نمونه های مختلفی است که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اورانوس
  • اتیستون
  • تکسانیت
  • سوپر استون
  • فابریون 

تمامی این جنس از سنگ های کورین در ساخت کابینت روشویی مورد توجه قرار می‌ گیرند کیفیت این سنگ‌ ها تقریباً شبیه هم است و از جنبه رنگ با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

کارخانه تولید روشویی معمولی

کارخانه تولید روشویی معمولی

کارخانه تولید روشویی معمولی در راستای ارائه محصولاتی با کیفیت به بازار از مواد اولیه با کیفیت مرغوب استفاده می‌کند. روشویی می‌تواند در انبوهی از تنوعات به بازار ارائه داده شود که از جنبه های مختلف با یکدیگر تفاوت های خواهند داشت.

اما مدرن ترین روشویی هایی که امروزه در بازار مورد توجه کاربران قرار می گیرد نمونه های روشویی کابینتی هستند. روشویی های کابینتی از جنبه های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از مهم  ترین تفاوت های این محصولات از جنبه سایز و ابعاد آن ها دیده می شود. تفاوت سایز این محصولات روی قیمت فروش آن ها تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال قیمت روشویی کوچک کابینتی با قیمت روشویی سایز بزرگ تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند. انتخاب هر یک از این محصولات بسته به فضای سرویس بهداشتی متغیر خواهد بود.

شرکت صادر کننده کابینت های روشویی مرغوب

 شرکت صادر کننده کابینت های روشویی مرغوب به منظور فروش سراسری این محصولات نمایندگی کابینت های روشویی را در سراسر شهر های ایران دایر کرده است. فروش این محصولات از طریق نمایندگی ها با شرایط ویژه تری انجام می شود. 

 کابینت های روشویی مرغوب معمولاً در واحد های تولیدی ساخته می شوند که از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند. استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته در این واحد های تولیدی نیز می‌تواند منجر به تولید محصولاتی با کیفیت مرغوب شود.

در ساخت کابینت های روشویی از مواد اولیه  با جنس های مختلف استفاده می شود و تنوع این مواد اولیه باعث تنوع محصولات در بازار می گردد. کابینت های روشویی دارای طیف رنگی گسترده ای می باشند و یکی از مهم ترین دلایل پر فروش بودن آن ها همین طیف رنگی است.

مشتریان در زمان خرید کابینت روشویی توجه می کنند که رنگ آن با دیگر کابینت های آشپزخانه و سرویس بهداشتی هم خوانی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.