قیمت خرید عمده توالت فرنگی مروارید در تهران

توالت فرنگی مروارید در تهران یا سراسر کشور قیمت خرید مشخص و ثابتی دارد که توسط گارخانه بعنوان قیمت مصرف به فروشگاهها اعلام میشود . اما قیمت خرید عمده توالت فرنگی ارزانتر و کمتر بوده و مشتریان عمده اگر بتوانند از نمایندگان دسته اول را پیدا نمایند ، خواهند توانست خرید مناسب و ارزان تری را انجام دهند

گروه چینی آلات بهداشتی مروارید سعی وافر دارد تا با خلاقیت ، ارتقا، کیفی و همچنین صرفه جویی بیشتر آب ، سبکها و طراحی مصنوعات و ارائه خدمات مناسب و خوب ، توانسته  تا به لحاظ بهداشت و سلامتی اعتماد و نظر مشتریان ایرانی و خارجی را جلب نماید . و در همین راستا با کوشش و تداوم نوآوری، سعی در افزایش کیفی استاندارد های صنعت چینی آلات بهداشتی ایران در سطح بین المللی نموده است . محصولات مروارید از نظر شفاف بودن و درخشندگی لعاب آن ، ضخامت کافی و مناسب لعاب و همچنین مقاوم بودن در برابر شویندگی های خانگی و اسیدی ، جرم گیری و بویژه ساییدگی دارای کیفیت مطلوب و قابل قبولی در سطح ملی و بین المللی هستند .

خرید عمده توالت فرنگی مرواریدخرید عمده توالت فرنگی مروارید

 

توالت فرنگی طبی و بهداشتی مروارید

شرکت چینی مروارید همانند سایرشرکتهای تولید کننده توالت فرنگی اخیرمحصولات طبی و بهداشتی به بازار مصرف عرضه کرده است . که مورد توجه خانوارهای ایرانی قرار گرفته است  . توالت فرنگی های طبی و بهداشتی به دلیل داشتن ارتفاع مناسبتر نسبت به یک توالت فرنگی معمولی فشار کمتری به ستون فقرات و مفاصل شخص وارد کرده و به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است .

توالت فرنگی طبی مدل سیویا جزو بهترین مدل های توالت فرنگی طبی است که پر فروش ترین مدل توالت فرنگی مروارید است . توالت فرنگی طبی سیلویا مروارید با طراحي فوق العاده ، كيفيت عالی و زيبايي خاص و كاركرد عالی، رضایت مشتریان را جلب و تأمين خواسته هاي مصرف كنندگان را برآورده کرده است .  توالت فرنگی مروارید مدل سیلویا را در دو حالت یک تکه و سیستم تخلیه دو زمانه ساخته است. آکس تخلیه در مدل سیلویا 23 سانتیمتردر نظر گرفته شده است . خروج آب از قسمت پایین (روبروی قسمت تخلیه سیفون) در توالت فرنگی مدل سیلویا باعث شده تا عمل تخلیه در مدت زمان بسیار کمی انجام شود .ضمنا توالت فرنگی طبی مروارید مدل سیلویا همراه با بیده ( خودشور ) میباشد.

 

خرید عمده توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی بیده دار (خودشور) مروارید

مدل بیده دار یا همان خودشور ، نوع جدیدی از انواع توالت فرنگی مروارید می باشد که البته این امکانات در مدل‌های مدرن تر و پیشرفته‌تر توالت فرنگی اضافه و درنظرگرفته شده است . این وضعیت بویژه برای سالمندان و بیماران بسیار مثمرو سودمند بوده که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته است . توالت فرنگی بیده یا خودشور معمولا به دو صورت مکانیکی و دیجیتالی در بازارمصرف یافت میشوند . در نوع مکانیکی ان که بخش عمده ای از توالت فرنگی ها از این نوع هستند شخص با باز کردن اهرم آب  باعث روان و جاری شدن آب با فشار می‌‌شود که بدین ترتیب شستشو بدون نیاز به دست انجام شده و میسر خواهد بود . لازم به ذکر است که بیشتر سازندگان توالت فرنگی بیده مکانیکی را در تولیدات خود استفاده می کنند . در مدل های دیجیتال بیده بجای اهرم دستی از مدار الکترونیکی برای کنترل و ایجاد جریان آب استفاده میشود .جریان آب در بیده مکانیکی میتواند به شیر سرد و گرم متصل شده یا فقط  از شیر آب سرد استفاده نماید . ( بیده سرد ) . توالت فرنگی مدل کاتیا از بهترین و پرفروش ترین مدلهای توالت فرنگی مروارید بیده دار است که مورد توجه زیادی واقع شده است .

خرید عمده توالت فرنگی مروارید

بهترین مدل توالت فرنگی مروارید

قیمت خرید توالت فرنگی مروارید ماند سایر توالتها بر اساس شرایط و امکانات آن و همچنين کیفیت ساخت و اندازه قالب توالت تعیین میگردد .اما کیفیت پخت در کوره ، نوع و اندازه قالب ، سختی قالب یا میزان برجستگی های توالت نیز از عوامل مهم قیمت گذاری آن هستند . بدیهی است شرکت چینی آلات بهداشتی مروارید در ساخت انواع توالا فرنگی و سایر محصولات و مصنوعات مانند انواع روشویی و… از بهترین مصالح و بالاترین کیفیت ساخت بهره می نماید تا توانسته نظر مطلوب مشتریان و مصرف کنندگان را در ساسر کشور بلکه مشتریان صادئراتی نیز جلب نماید . کاسه فرنگی ها از نظر.

مدلهای توالت فرنگی توالت فرنگی کاتیا ، وال هنگ کاتیا ، وال هنگ سیلویا ، سیلویا طبی ، توالت فرنگی رومینا ، تانیا ، والنتینا ، توالت فرنگی پارمیدا ، الگانت ، دیاموند ، توالت فرنگی موندیال ، ولگا ، توالت فرنگی کرون ، فرنگی یاریس ، فرنگی ورونا و توالت فرنگی ویستا و… از مهمترین و پرفروش ترین مدلهای توالت فرنگی مروارید هستند که از نظر کیفی نیز در سطح بین المللی قابل رقابت با سایر سازندگان خارجی هستند .

خرید عمده توالت فرنگی مروارید

 

تخفیف در قیمت توالت فرنگی مروارید

لیست قیمت توالت فرنگی مروارید که توسط کارخانه و خود شرکت چینی آلات بهدداشتی مروارید تعیین و مشخص میشود براساس تورم سالانه و افزایش هزینه های جاری سالانه مشخص میشود . اما قیمت خرید عمده توالت فرنگی مروارید با شرایط مناسبتر ، قیمت کمتر و با حذف واسطه ها از زنجیره فروش و نمایندگان اصلی انجام شده تا خرید عمده بیش از بیش مقرون به صرفه باشد . لذا برای خرید عمده و اینترنتی و همچنین اطلاع ازقیمت خرید عمده توالت فرنگی مروارید پیشنهاد میشود که ابتدا انواع مدل های توالت فرنگی را بررسی نموده و سپس با تماس از کارشناسان و مشاوران فروش از آخرین تخفیف ها و بویژه قیمت خرید عمده اطلاع حاصل فرمایید .مطمئنا مشتریان عزیز با تخفیف های مناسبی مواجه شده که در بازار مصرف کمتر قابل مشاهده است .

خرید عمده توالت فرنگی مروارید

 

بورس فروش توالت فرنگی ارزان

ویژگی های اصلی توالت فرنگی مرواریدعبارتند از :

دارای لعاب نانو بوده و به همین دلیل جذب آب در آن در حد صفر است ( جذب آب ندارد ) این مهم موجب میگردد تا به مرور زمان تغییرات رنگ نداشته و همچنین رسوب نیز نگیرد .قطعات استفاده شده از بهترین مصالح بوده و بهمین علت زنگ زدگی و پوسیدگی با گذشت زمان در ؟آنها مشاهده نمیشود .انواع مدل های توالت فرنگی مروارید ، قابلیت تعویض و جدا شدن درب روی آن را دارند و بطور کلی قطعات توالت فرنگی و سیفون براحتی قابل تعویض هستند .

همچنین برخی مدلها مانند  مدل یاریس دارای  شوتینگ از نوع تخلیه مدل واش داون  ( washdown  ) بوده که بدلیل  8 سانتیمتری ، براحتی اجسام بزرگ مانند دستمال کاغذی را تخلیه نموده معضل گیر کردن مسیر تخلیه در آنها کمتر پیش خواهد آمد .

خرید عمده توالت فرنگی مرواریدخرید عمده توالت فرنگی مروارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.