قیمت خرید کاسه توالت ایرانی ارزان

قیمت خرید کاسه توالت ایرانی ارزان به نحوه خرید، نوع جنس، شرکت تولید کننده و اندازه آن بستگی دارد. کاسه توالت ایرانی از ملزومات سرویس های بهداشتی هر خانه ایرانی است و قیمت آن از همه مهم تر بستگی به کیفیت و نوع جنس آن دارد و کیفیت درجه یک این محصول مسلما قیمت بالاتری دارد؛ اگر از تولید کننده و به صورت عمده خرید شود، با قیمت ارزان تری محاسبه می گردد. کاسه توالت های ایرانی جدید که دارای درب و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند قیمت بیشتری دارند.

قیمت خرید کاسه توالت ایرانی ارزان

راهنمای کامل خرید کاسه توالت ایرانی در سال ۹۸

راهنمای کامل خرید کاسه توالت ایرانی در سال ۹۸ با اینکه در ساختمان های مدرن و استاندارد، توالت فرنگی جزء لاینفک سرویس بهداشتی می باشد ، ولی هنوز فرهنگ استفاده از توالت ایرانی در بین مردم منسوخ نگشته و ترجیح می دهند به دلیل موازین شرعی از این نوع توالت استفاده کنند.

کاسه توالت دارای دو جنس سرامیک و چینی است که در جنس سرامیک باید به کیفیت آن توجه کرد که دارای لعاب شفاف و بدون موج و ناهمواری باشد. کاسه توالت چینی از دو نوع زجاجی و نیمه زجاجی می باشد. جنس چینی زجاجی جذب آب کمتری دارد و شفافیت آن بیشتر است. کیفیت جنس کاسه توالت باید بگونه ای باشد که در اثر گذشت زمان ترک نخورد و تغییر رنگ ندهد.

از نکاتی که باید در هنگام خرید کاسه توالت به آن توجه کرد می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مصرف آب در هنگام استفاده از سیفون کم باشد.
  • دفع در آن بخوبی انجام گیرد که باعث ایجاد بوی نامطبوع نگردد.
  • کاسه توالت متناسب با ابعاد دستشویی انتخاب شود و فاصله با دیوارها و روشویی مناسب باشد.
  • به ارتفاع و باز و بسته بودن ریم آن توجه شود، نوع ریم بسته با توجه به مصرف آب کمتر و شستشوی بهتر مناسب تر است..
  • از فروشگاه های معتبر خرید شود.

به دلیل نوسانات قیمت اجناس، کاسه توالت نیز با تغییرات قیمت مواجه است و خرید از مرکز پخش کاسه توالت و فروشگاه معتبر سبب می شود، هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مناسب، اطمینان کامل داشته باشیم.

این مرکز، تخفیف کاسه توالت زمینی بسیار مناسبی برای خریداران این محصول قائل می شود.

مدل های مختلف کاسه توالت

مهمترین نکته قابل توجه در سرویس های بهداشتی، که از توالت ایرانی استفاده می شود این است که نوع، جنس و شکل کاسه توالت، متناسب با ابعاد، دکوراسیون و دیگر قسمت های بکار برده شده انتخاب شود؛ برای مثال نصب انواع کاسه توالت ایرانی مشکی در سرویس بهداشتی که روشویی، کف، دیوار و بقیه اجزا یک دست سفید است جلوه مناسبی ندارد.

کاسه توالت از نظر نوع به سه دسته تقسیم می گردد:

  • کاسه توالت ریم باز که آب فلاش تانک از همه طرف آن سرازیر می شود و مصرف آب بالایی دارد.
  • کاسه توالت ریم بسته که اطراف آن بسته است و آب فلاش تانک از سوراخ های اطراف با شدت بیشتری سرازیر می شود.
  • کاسه توالتهای طبی که امروزه طرفداران بیشتری دارد و به زانو و کمر فشار کمتری وارد می آید.

استفاده از کاسه توالت طبی در جوانی باعث پیشگیری از کمر درد و زانو درد
مربوط به استفاده از این نوع توالت در سنین بالاتر می شود. چنانچه افراد
مسن از توالت ایرانی استفاده می کنند بهتر است از نوع طبی و صاف آن باشد تا
فشار کمتری به مفاصل آن ها وارد آید.

انتخاب جنس کاسه توالت از مهمترین دغدغه های خریدار می باشد زیرا توالت جزو قسمت های پر استفاده خانه است و روزانه به دفعات از آن استفاده می شود هم چنین بخاطر رعایت مسائل بهداشتی در معرض شستشوی زیاد و استفاده از جرم گیر و شوینده است، به همین دلایل در هنگام خرید توجه به این نکات ضرروی است:

در برابر ضربه مقاوم باشد، جرم نگیرد و تغییر رنگ ندهد، صاف و مسطح باشد و قابلیت عایق کاری مناسب داشته باشد، لعاب آن پریدگی و آسیب دیدگی نداشته باشد، در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مقاوم باشد، ضد باکتری باشد، لیز و لغزنده نباشد.

بررسی نحوه طراحی کاسه توالت

بررسی نحوه طراحی کاسه توالتتوالت یکی از پر کاربردترین بخش های ساختمان است که روزانه بکرات از آن استفاده می شود به همین دلیل در طراحی و ساخت توالت، باید به نکات فنی، ایمنی و استاندارد آن توجه کامل نمود.

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفت تناسب ابعاد محیط دستشویی با اندازه کاسه توالت است، دومین ویژگی قابل تأمل جنس و کیفیت کاسه توالت است که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد.

پس از ساخت اتاقک دستشویی با توجه به ابعاد اتاقک چاله سنگ توالت کنده می شود، مکان آن و فاصله‌ از دیوار ها باید بخوبی رعایت شود، فاضلاب مناسب طراحی و اجرا می شود، سپس کف اتاقک دستشویی کاملا مسطح و عایق بندی می شود، ایجاد سطحی صاف بسیار مهم است زیرا باعث می شود کاسه توالت نیز صاف و همسطح با کف نصب گردد سطح سنگ توالت باید همتراز با کاشی کف باشد. همچنین محور طولی کاسه توالت در جهت قبله قرار نمی گیرد.

عایق بندی نیز از این جهت مهم است که با شستشو و آبریزی، در دیوارها نفوذ آب، نم و ریزش ایجاد نشود. پس از عایق بندی و کاشی کاری دیوارها و کف، کاسه توالت در جای خود بوسیله مصالح ساختمانی مناسب کار گذاشته می شود.

تجارت کاسه توالت ایرانی با سودآوری بالا

با توجه به کیفیت درجه یک محصولات چینی و سرامیک ایران و هم چنین قیمت مناسب و ارزان آن ها، تجارت و خرید کاسه توالت ایرانی با سود مناسبی همراه است.

کاسه توالت ایرانی به دلیل طراحی مناسب، کیفیت بالا و قیمت ارزان، همیشه در بین کشورهای مسلمان و همسایگان ایران طرفداران زیادی داشته است. تولید کنندگان برند ایرانی که در امر صادرات کاسه توالت فعال هستند با تولید این محصول در حد استانداردهای بین المللی و رنگ ها و طرح های نو وجذاب بازار فروش مناسبی در بین کشورهای مصرف کننده کاسه توالت ایرانی به دست آورده اند.

تجارت کاسه توالت ایرانی هم از نظر صادرات و هم از نظر واردات سودآوری بالایی دارد و با توجه به نرخ ارز صادرات آن بسیار مقرون به صرفه و سودآور است.

با توجه به تقاضای خریدارانی که همیشه بدنبال برند خارجی هستند تجار ایرانی فعال در این حوزه از کشورهای فرانسه و چین کاسه توالت ایرانی وارد کرده و در کنار محصولات تولیدی خود به فروش می رسانند.

خوشبختانه صادرات این کالا بسیار فراتر از واردات آن است و در زمینه کاسه توالت ایرانی، تولیدات برند و با کیفیت ساخت داخل نیاز بازار ایران را مرتفع ساخته و الزامی به واردات این محصول نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.