قیمت روشویی سنگی پایه دار در بازار اصفهان ، تهران و تبریز

برای اطلاع از قیمت روشویی سنگی پایه دار باید توجه داشت که  قیمت روشویی سنگی پایه دار به نوع و کیفیت سنگ بستگی دارد . بطور کلی روشویی موجود در بازار شامل مدل هایی از جنس:

  • فلز
  • سرامیک
  • کوارتزو کورین
  • و سنگ های معدنی ( شامل مرمریت و اونیکس و گرانیت مشکی و …) است.البته سنگ ها یا به تنهایی مورد استفاده می شوند ویا کاربرد  ترکیبی با سایرمواد دارند.انواع فلزی در گذشته استفاده می شد وبه دلایلی چون زنگ زدگی ،کاربرد چندانی ندارد.

بیشتر روشویی ها با لعاب سرامیک هستند.کورین هم یک ماده ی سنتز شده است که چون حالت  براقی  دارد، جلوه خاصی  به روشویی می دهد.کوارتز هم انواع متنوع وزیبایی داردکه از آن سنگ روشویی تهیه می گردد.

 

قیمت روشویی سنگی پایه دار

 

قیمت روشویی پایه دار

سنگهای معدنی معمولابه شکلهای زیبا تراشیده  میشوند و مورد استفاده قرار می گیرند. .مقاومت آن ها نسبت به فشارو خوردگی  بسیار زیاد است  و قیمت روشویی سنگی پایه دار و قیمت روشویی پایه دار نسبت به روشویی های نوع کوارتز و کورین کمتر است.البته سنگهای مرمر، اونیکس یا سنگهای وارداتی ، بسیار زیبا هستند و بدلیل طبیعی بودن آنها ،  بسیار جذاب و شکیل بنظر میرسند اما در ضمن بایستی تاکید کرد که قیمت این نوع روشویی سنگی پایه دار نیز زیاد است.

 

قیمت روشویی سنگی پایه دار

قیمت روشویی سنگی در تبریز

خریداران گرامی درهنگام خرید محصولات روشویی  باید به قیمت آنها،وهمچنین  مناسب و قابل استفاده بودنشان با توجه به عواملی همچون سایز سرویس بهداشتی ،توجه کافی کنند..همانطور که در مباحث قبل گفته شد، قیمت روشویی سنگی پایه دار و بطور کلی قیمت روشویی سنگی در تبریز ، اصفهان ، تهران ، مشهد و…در روشویی سلطنتی و فانتزی از سایر محصولات روشویی سنگی در بازار فروش شهرها بیشتر است . البته این نوع روشویی ها با سنگ های گران قیمت وبا رنگ های زیبا و مدل های فانتزی ، مشتریان خاص خود را دارد.

 

قیمت روشویی سنگی پایه دار

بورس روشویی سنگی

کلا قیمت روشویی سنگی پایه دار در بازار و بورس روشویی سنگی ارزان می باشند. در روشویی سنگی بدون پایه ، کابینتی در بخش زیرین روشویی درست شده است که برای قرار دادن  وسایل مورد نیاز مناسب است. روشویی های نیم پایه ، دارای پایه های کوچکی هستند که از ان ها برای پوشاندن شلنگ ها و سیفون پایین روشویی، استفاده می گردد ، و هزینه پایین تری دارند.

 

قیمت روشویی سنگی پایه دار

روشویی کابینت دار pvc

 

اگر پایین بودن قیمت روشویی برایتان اهمیت دارد ،روشویی های سنگی پایه دار تک پایه و ساده ، هم قیمت ارزان دارند و هم مدل های ساده و کوچک آنها بسیار ارزانند که برای مصرف در سرویس های بهداشتی با فضا و محیط کوچک بسیار مناسب  وکاربردی می باشند. همچنین اگر برای  روشویی از روشویی کابینت دار pvc استفاده کنید، قیمت  آن در خیلی از مدلهای ساده ، کمتر هم خواهد شد.

 

قیمت روشویی سنگی پایه دار

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.