قیمت روشویی های سنگی – فروش عمده روشویی سنگی

هزینه های مربوط به قیمت روشویی های سنگی بویژه در حالت فروش عمده روشویی سنگی از آن دسته هزینه هایی است که قطعا در ساختمان سازی با سود زیاد برگشت خواهد شد زیرا قیمت روشویی های سنگی در طرح های لاکچری ، سلطنتی و فانتزی است که خواهان زیادی داشته و مورد پسند طیف وسیعی از مردم جامعه قرار دارد .

مواد اولیه بکار رفته در ساخت انواع روشویی های سنگی ، از نوع سنگ های معدنی مانند گرانیت می باشد.در حال حاضر، روشویی های سنگی ارزان قیمت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یک علت آن زیبایی طبیعی و خارق العاده آن ها است و جلوه ای که به سرویس های بهداشتی می دهند و دلیل دوم مرغوبیت و ماندگاری بالای آنها می باشد که از طرف مهندسان و معماران  توصیه می گردد.

 

قیمت روشویی های سنگی

آینه و روشویی سنگی

کاسه ، آینه و روشویی سنگی نسبت به بقیه مدلها با توجه به نوع ماده بکار رفته در آنها، گرانتر هستند ولی مقاومت آنها قابل مقایسه نمی باشد. ارزان ترین قیمت روشویی های سنگی نیز مثل  انواع دیگر به شکل و طرح های روشویی سنگی بستگی دارد . آن ها به ویژه در مجتمع تجاری های لوکس،  هتل ها و در تالارها و منازل مسکونی شیک و مجلل استفاده می شوند.

 

قیمت روشویی های سنگی

قیمت روشویی کابینتی رویال

از آنجایی که در ساختن این  روشویی ها از خرده سنگ های طبیعی بدست آمده از معدن ها استفاده می گردد، علاوه بر اینکه قیمت روشویی کابینتی رویال نسبتا مناسب بوده ، بدلیل استفاده از مصالح طبیعی یک محصول  بهداشتی زبیا و ارگانیگ محسوب می گردد. این سنگ ها  چون که سطحی صاف دارند ،کمترین پرداخت روی آن ها انجام شده و برای تولید روشویی  استفاده می شوند.

قیمت روشویی های سنگی که دارای رگه های طبیعی از انواع کانی  با رنگ های گوناگون، اشکال هندسی ناهمگون به اشکال گوشه دار و گرد با وزن های مختلفی باشند به خاطر شکل ظاهری روستایی و کاملا طبیعی که بوجود می آورند ، بسیار مناسب و ارزان میباشد .

 

قیمت روشویی های سنگی

قیمت روشویی پایه دار

از آنجاییکه  شکل ظاهری هیچ دو سنگی مانند هم نیست و قیمت روشویی های سنگی برخلاف قیمت روشویی پایه دار مختلف و متنوع است ، بنابراین از هر نوع مدلی، فقط یک نمونه موجود دارد .این امر موجب می شود تا روشویی شما کاملا خاص و تک باشد و هیچ مشابهی  نداشته باشد.

قیمت روشویی های سنگی که به شکل دست ساز ساخته می شوند و نسبت به کاسه های سنگی روشویی برش خورده توسط دستگاه فرز، بیشتر میباشد .

 

قیمت روشویی های سنگی

قیمت روشویی سنگی در تبریز

جدیدترین مدل های ارزان قیمت روشویی های سنگی و پایین ترین قیمت روشویی سنگی در تبریز را می توانید با توجه به درجه مرغوبیت بالا و استحکام  و  مقاومت بالای محصول، با مناسب ترین و ارزانترین قیمت ممکن به صورت حضوری و یا آنلاین از این سایت فروش خریداری نمایید و از خرید حد کمال رضایت را داشته باشید.

قیمت روشویی های سنگی

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.