قیمت روشویی کابینتی دیواری – روشویی کابینت دیواری

قیمت روشویی کابینتی دیواری یا روشویی کابینت دیواری سرویس بهداشتی ساختمانی یکی ازقسمتهای مهمی است که بایستی در  قیمت فروش  روشویی کابینتی دیواری  علاوه بر سبک و طرح و رنگ باید به آن عنایت بیشری  گردد ، همچنین قیمت روشویی کابینتی دیواری یا همان روشویی کابینت دیواری بدون پایه با توجه به اندازه وابعاد روشویی کابینتی دیواری و طرح وشکل آن، قیمت گذاری شده و بایستی کیفیت آن نیز مد نظرتان باید در نظر گرفته شود.

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری

قیمت عمده روشویی کابینتی

برای افزایش زیبا یی و جلوه دکوراسیون منازل بایستی  تمامی نکات فنی را رعایت کرد اما معمولا برخی از نکات کمترمورد توجه قرار خواهد گرفت، سرویس های بهداشتی منازل از آن دسته از فضاهایی در ساختمان هستند، که میخواهیم تا در مورد خریداران عزیز صحبت کنیم تا زیبایی این بخش دکوراسیون داخلی  از قلم نیفتد. بدون تردید و مطمئنا یکی از مهم ترین عوامل زیبایی فضای داخلی سرویس بهداشتی ساختمان ها روشویی آن میباشد. روشویی کابینتی دیواری اگرچه حتی کوچک هم باشند اما انتخاب بجا و دقیق  آن با توجه به فضای کوچکی که دراشغال دارند ، تاثیر شگرفی در زیبا سازی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی خواهند داشت .

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری

 

قیمت روشویی سنگی در تبریز

روشویی سنگی و شیرآلات بهداشتی راسان در تبریز تنوع زیادی دارد که  قیمت و نرخ دقیق آن برمبنای طرح و ابعاد و نوع سنگ بکار رفته تعیین خواهد شد . و مشتریان محترم با توجه به سلایق  خودشان آنها را انتخاب میکنند . انواع روشویی کابینتی دیواری را به دو دسته کلاسیک و مدرن قابل تقسیم و تمایز میباشند  . در هر دو  دسته  روشویی کابینتی دیواری همراه روشویی سنگی قابل عرضه میباشند  ،

روشویی کابینتی دیواری یا همان روشویی کابینتی بدون پایه  مستقیما به دیوار متصل و پیچ  می شوند و پایه ای ندارند البته این نوع روشویی نیز مانند سایر انواع روشویی کابینتی دیواری که در هر دو حالت ساده  و صورت فول ست (همراه با آینه و باکس) طراحی و در بازار فروش پخش میشوند .

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری

 

روشویی کابینتی ترک

از جمله برند های ایرانی خیلی معروف در زمینه روشویی کابینتی میتوان به روشویی کابینتی مروارید ، روشویی کابینتی دیواری گلسار ، روشویی کابینتی نانسی و بطور کلی انواع تولید کننده های روشویی کابینتی دیواری اشاره کرد . اما بایستی متذکر شد که روشویی کابینتی ترک نیز از روشویی های کابینتی با کیفیت و قابل رقابت در بازار فروش روشویی کابینتی دیواری هستند که معمولا قیمت روشویی کابینتی ترک بالاتر و بیشتر از نمونه های ایرانی میباشد.

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری

 

قیمت روشویی کابینتی رویال

لذا اگر  برنامه ای برای خرید روشویی کابینتی دیواری و شیرآلات بهداشتی شایان دارید از کاسه سنگی هم میتوانید برای روشویی کابینت دیواری  منزل و ساختمان خود  استفاده کنید ،‌ اما توجه داشته باشید که  سنگ آن علاوه برآنکه به حد کافی زیبا و جلوه گر باشد حتما عنایت فرمایید  کنید که در آن هیچگونه درز و ترکی نباشد. ضمنا کاسه روشویی سنگی باید حتما با روشویی کابینت دیواری هماهنگی و همخوانی کافی را  داشته باشد و اصطلاحا با یکدیگر ست شوند.

 

قیمت روشویی کابینتی دیواری

3

    • سلام…وقت بخیر
      خوشحال میشیم بتونیم کمکی کنیم.. لطفا شماره تماستون رو ارسال کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.