قیمت فروش روشویی های جدید در کشور های مختلف

سرویس های بهداشتی یکی از موثر ترین اجزای دکوراسیون داخلی منازل هستند. یکی از گران ترین و مهم ترین تجهیزات به کار رفته در سرویس های بهداشتی روشویی ها هستند. در واقع روشویی ها نقش اساسی در دکوراسیون سرویس های بهداشتی ایفا می کنند. لذا تولید کنندگانی که در حوزه تولید انواع روشویی ها فعالیت دارند، سعی دارند تا زیباترین و لوکس ترین روشویی ها را تولید و عرضه بازار کنند. روشویی های سلطنتی به دلیل این که تاثیر زیادی بر فضای سرویس بهداشتی می‌گذارند لذا در منازل لوکس و مجلل، افراد خرید روشویی سلطنتی را به سایر روشویی ها ترجیح می‌دهند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش روشویی های جدید، همچنین قیمت روشویی چینی کرد، می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت فروش روشویی های جدید در کشور های مختلف

فروش استثنایی روشویی سنگی با کیفیت مناسب

فروش استثنایی روشویی سنگی با کیفیت مناسبدر گذشته روشویی ها اغلب در مدل‌های محدودی تولید می شد و اکثر متریال هایی که درونشان به کار می بردند اغلب سرامیکی یا چینی بودند. به طوری که در گذشته در اکثر خانه ها تمامی روشویی ها یک مدل بودند و تنوعی در آن ها دیده نمی شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری تولید کنندگانی که در این حوزه فعال هستند، خلاقیت را نیز در تولید محصولات خود تزریق کردند. به گونه ای که امروزه نیز از طبیعی ترین سنگ ها برای ساخت روشویی های لوکس و مجلل استفاده می کنند.

سنگ ها به خصوص مرمر و گرانیت به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و انواع ضربه دارند، گزینه مناسبی برای ساخت روشویی ها محسوب می‌شوند. لذا تولید کنندگان مختلفی در ایران و جهان در ساخت با کیفیت ترین روشویی های سنگی در جدیدترین مدل ها مانند کاسه روشویی سنگی و نیز سرویس روشویی سنگی، فعالیت دارند. این تولید کنندگان، برای عرضه روشویی سنگی جدیدی که تولید می کنند، از نمایندگی هایشان کمک می گیرند تا مشتریان بتوانند با جدید ترین محصولاتشان آشنا شوند.

علاوه بر این نمایندگی‌ها، نیز تولید کنندگانی که به تولید انواع روشویی های سنگی جدید فعالیت دارند، برای اینکه مشتریانشان بتوانند به صورت مستقیم از آن ها خریداری کنند، در بستر اینترنت سایت‌های را با نام خود راه‌اندازی کرده‌اند و محصولات خود را پس از تولید به طور مستقیم در ویترین فروشگاه اینترنتی خود قرار می‌دهند تا مشتریان در هر کجا که باشند، بتوانند با این محصولات آشنا شوند و در صورت نیاز با زدن یک کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که قیمت روشویی های سنگی که در نمایندگی ها و نیز سایت های فروش کارخانجات مربوطه، به فروش می رسد، بسیار پایین تر از قیمت های موجود در بازار است. دلیل آن هم این است که این تولیدکنندگان با عرضه مستقیم محصولات خود به مشتریان، تمامی واسطه ها را در مسیر تولید تا مصرف محصول خود حذف کرده اند، لذا روشویی سنگی را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فروشنده معتبر روشویی یک تکه

یکی از جدیدترین محصولاتی که در حوزه روشویی های سنگی وارد بازار شده است، روشویی های یک تکه است. در واقع روشویی های یک تکه زیبایی خیره کننده ای دارند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی دکوراسیون سرویس بهداشتی می گذارند. تمامی روشویی های یک تکه از جنس کورین ساخته شده اند.

کورین در واقع نوعی سنگ مصنوعی است که مناسب ترین گزینه برای ساخت روشویی یک تکه است. همانطور که می دانید روشویی های سنگی تنوع چندانی در طرح و رنگ ندارند، اما خاصیت کروین در این است که امکان تنوع دادن در طرح و رنگ آن وجود دارد. به طوری که شما به راحتی می توانید یک روشویی تمام سفید کورین  داشته باشید و هم می توانید یک روشویی کورین که طرح سنگ مرمر است را در بین محصولات پیدا کنید.

یکی از مزیت های روشویی های یک تکه اجرای بدون درز آن است و اینکه این روشویی ها قابلیت حذف اتصالات را دارند و این قابلیت باعث می شود که میزان نفوذ آب در آن ها به صفر برسد. درنتیجه خواص آنتی باکتریال زیادی دارند.

فروشنده روشویی بدون کابینت و یا یک تکه، باید اطلاعات کاملی درباره اصول دکوراسیون سرویس بهداشتی و همچنین مشخصات و ویژگی های انواع روشویی یک تکه داشته باشد تا بتواند راهنمایی کاملی را به خریداران انجام دهد. معمولاً این نوع از فروشندگان که دارای آگاهی و دانش کافی از دکوراسیون دارند مشتریانشان بیشتر از سایر فروشندگان عادی است که از اصول دکوراسیون چندان سر در نمی آورد.

نمایندگی معتبر روشویی کابینت دار ایرانی

نمایندگی معتبر روشویی کابینت دار ایرانیبسیاری از افرادی که علاقه زیادی به نظم و ترتیب دارند، ترجیح می دهند تا وسایل مربوط به سرویس بهداشتی شان، مانند خمیر دندان، مسواک، مواد شوینده و مانند این ها، در محفظه ای جدا از فضای سرویس بهداشتی با نظم و ترتیب چیده شود. لذا این افراد اکثراً خریدار روشویی کابینتی هستند. روشویی های کابینتی  طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. کاربرد آن ها به دلیل جادار بودن شان زیاد است و علاوه بر این، نیز بر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیر مثبتی می‌گذارند و نظم و ترتیب خاصی را به فضای اطراف می بخشند. از این جهت فروش کابینت روشویی همواره از رونق خوبی برخوردار است.

در ایران تولید کننده های زیادی انواع و اقسام روشویی های کابینتی را با کیفیت های بالا تولید و عرضه بازار می کنند. این تولید کننده های ایرانی برای فروش بهتر محصولات خود مراکزی را تحت عنوان نمایندگی روشویی ایرانی در نظر می‌گیرند تا تمامی روشویی هایشان را در طرح ها و رنگ های مختلف به طور مستقیم به این نمایندگی ها عرضه کنند. روشویی کابینتی نیز در این نمایندگی ها در معرض فروش قرار می گیرد تا خریداران این محصول به راحتی بتوانند با قیمتی بسیار مناسب نسبت به قیمت های موجود در بازار آن را خریداری کنند.

جدیدترین مدل های روشویی در بازار داخل

از آن جایی که روشویی ها یکی از اصلی ترین و گران ترین تجهیزات سرویس های بهداشتی به حساب می آیند و نیز از عوامل موثر در دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی به شمار می روند، لذا تولیدکنندگان در تولید بهترین و لوکس ترین سرویس های بهداشتی با هم در رقابت هستند و نتیجه این رقابت است این است که هر روزه جدیدترین و بروز ترین مدل های روشویی مانند انواع روشویی بدون پایه و یا پایه دار، روشویی های یک تکه و یا سنگی، وارد بازار شود و خریداران بتوانند با استفاده از آن ها زیبایی خیره کننده ای را در دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی خود ایجاد کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.