قیمت فروش روشویی کاتیا مروارید با کیفیت در بازار

قیمت فروش روشویی کاتیا مروارید به علت کیفیت بالایی که در بازار نسبت به دیگر محصولات بسیار ارزان تر می باشد.
یکی از وسایل پر کاربرد و متنوع در سرویس بهداشتی، روشویی است که بر اساس کاربردشان دارای انواع متفاوتی هستند. شما می توانید طبق سلیقه خودتان روشویی با طرح های مختلفی را انتخاب کنید، اما امروزه روشویی کابینتی طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.قیمت فروش روشویی کاتیا مروارید با کیفیت در بازار

لیست قیمت انواع روشویی در بازار

لیست قیمت انواع روشویی در بازار با همکاری با فروشگاه روشویی توالت فرنگی معتبر شما می توانید لیست قیمت شیرآلات بهداشتی راسان را در بازار به دست آورید و از انواع آن هم مطلع گردید. با فروشنده های متخصص و مجرب می توانید انتخاب خوب، متناسب با سلیقه ی خود داشته باشید.روشویی‌ ها انواع مختلفی دارند. یکی از آن ها که از گذشته تا به حال همراه ما بوده، روشویی زمینی یا ایستاده است. امروزه علاوه بر روشویی‎ های زمینی، انواع گوناگون و زیبایی از روشویی تولید می‌ گردد.روشویی‌ ها در دو مدل کابینتی و بدون کابینت تولید می‌شوند. منظور از روشویی های بدون کابینت، همان روشویی‌ های ایستاده است که معمولا از جنس چینی هستند و در اکثر خانه‌ ها استفاده می‌ شوند.این نوع روشویی در ابعاد و اندازه‌ های متفاوتی تولید می‌ شود. اگر شما هم از این مدل روشویی در منزل‌ تان استفاده می‌ کنید و به دنبال تغییر کوچکی در سرویس بهداشتی خود هستید، پیشنهاد ویژه‌ ای برای‌ شما داریم.شما می‌ توانید در صورت تمایل و بسته به میزان فضای موجود در سرویس‌ خودتان از باکس یا کمد برای نگهداری لوازم بهداشتی و شوینده‌ ها استفاده نمایید.این مدل روشویی که نام آن روشویی کابینتی یا یونیت‌ دار است به دلیل کاربردی‌ تر بودن با استقبال فراوانی رو به‌ رو شده که با انتخاب آن به‌ راحتی فضای زیر سینک خود را پر می‌ کنید.فضای زیر سینک محل مناسبی برای قرار دادن انواع مواد شوینده و بهداشتی است.روشویی‌ های کابینتی در دو نوع دیواری و پایه‌ دار تولید می‌ گردند. اگر سرویس بهداشتی شما آنقدر کوچک است که با قرار دادن روشویی کابینتی پایه‌ دار، فضای قرار دادن دمپایی سرویس بهداشتی را از دست می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم از نوع کابینتی‌ دیواری آن استفاده کنید.فضای زیر این روشویی فضای مناسبی برای قرار‌ گیری دمپایی یا حتی سطل زباله است.

کارخانه تولید روشویی کاتیا در همدان

انواع بورس روشویی سنگی کاتیا با بهترین کیفیت ها توسط کارخانه تولیدی، تولید و وارد بازار همدان می گردد.در صورتی که سرویس بهداشتی‌ شما فضای بزرگی دارد و با محدودیت رو به‌ رو نیستید، پیشنهاد می‌ کنیم از روشویی کابینتی پایه‌ دار استفاده کنید. به دلیل قرار گرفتن این نوع روشویی روی زمین، این مدل نسبت به مدل دیواری می‌ تواند وزن بالاتری را متحمل شود. در آخر شما در انتخاب جنس سینک و صفحه روی یونیت کاملا مختار می باشید.غالبا جنس سینک روشویی از چینی نشکن است ولی شما با توجه به سلیقه‌ تان شخصی خودتان می‌ توانید سینک‌ هایی از جنس سرامیک، شیشه، چوب و فلز سفارش بدهید. در این قسمت به چند نکته از خصوصیات سینک جنس عالی برای روشویی اشاره می‌کنیم.شفافیت لعاب و عدم وجود خط و خش، سطحی بدون موج و ناهمواری، عدم وجود ترک‌ های مویی، مقاومت در برابر مواد شوینده و اسیدی از دسته نکات مورد توجه در انتخاب سینک روشویی است.مناسب‌ ترین جنس کابینت یا یونیت روشویی پی‌ وی‌ سی است. دقت داشته باشید اگر از کابینت‌ های چوبی استفاده می‌ کنید، حتما از چوب‌ های فناوری شده تهیه شده باشد. به دلیل رطوبت بالا در سرویس‌ ها باید متریال استفاده شده در این قسمت‌ ها، ضد آب و رطوبت باشد.جنس رویه کابینت یا پیشخوان روشویی می‌ تواند از سنگ‌ های طبیعی مانند گرانیت، کوارتز، مرمر و غیره … باشد. در صورتی که از سنگ‌ های طبیعی استفاده می‌ کنید، باید در انتخاب مواد شوینده دقت کنید. سنگ‌ های طبیعی در برابر مواد شوینده اسیدی آسیب‌ پذیر هستند.

ارائه دهنده طرح ها و مدل های جدید روشویی درجه یک

ارائه دهنده طرح ها و مدل های جدید روشویی درجه یک انواع روشویی پایه دار با طرح و مدل های جدید و همین طور شیرآلات بهداشتی شایان تولید می شود، که آن ها سعی دارند این کالا را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار ارائه دهند تا بتوانند مشتری ها را جذب خود نمایند.خوشبختانه انواع روشویی با ابعاد و اندازه‌ های مختلفی طراحی و تولید می شود. اگر شما بنا به دلیلی نمی‌ توانید از روشویی‌ های استاندارد استفاده کنید، می‌توانید روشویی خود را با ابعاد و اندازه دلخواه خود سفارش دهید.اما یادتان نرود که هنگام سفارش به اندازه‌ های استاندارد توجه کنید. در نظر داشته باشید ارتفاع استاندارد روشویی 80 سانتی‌متر است. شما می‌توانید بر اساس نیاز و اندازه قد اعضای خانواده، ارتفاع آن را بیشتر یا کمتر در نظر بگیرید.عرض یا عمق یک روشویی استاندارد 40 تا 55 سانتی‌ متر است. همچنین طول مناسب آن 40 تا 60 سانتی‌ متر می باشد.یکی از نکاتی که باید زمان انتخاب روشویی به آن توجه کنید، انتخاب طرح و سبک است. اگر تمایل دارید سرویس بهداشتی مدرنی داشته باشید، مدلی را انتخاب کنید که سینک آن شیشه‌ ای یا سرامیک باشد و یونیت آن از جنس پی‌ وی‌ سی همراه سطحی صاف و صیقلی باشد.همچنین برای شکل ظاهری آن طرح‌ های ساده و گویا، مانند مربع و مستطیل را انتخاب کنید.

نمایندگی پخش شرکت روشویی کاتیا مروارید

عرضه و پخش کاسه روشویی فانتزی، یکی از وظایف نمایندگی های شرکت کاتیا مرواید می باشد که اینطوری موجب می گردد مشتری ها بدون هیچ دردسری این محصول را در هر کجای ایران هستند برای خود خریداری نمایند.اگر خواهان طراحی کلاسیک هستید، یونیت‌ هایی با رویه سنگ‌ های طبیعی مانند مرمر خریداری نمایید. ترجیحا پایه‌ ها دارای انحنا با طراحی و کنده‌ کاری‌ های کلاسیک باشد. استفاده از رنگ‌ های طلایی، قرمز، سورمه‌ ای، بادمجانی و قهوه‌ ای تیره در این روشویی‌ ها به شما کمک می‌کند سبکی کلاسیک را برای خود طراحی نمایید.همچنین می‌ توانید جنس کابینت و بدنه آن را چوبی در نظر داشته باشید. در این صورت حتما از رنگ چوب تیره استفاده کنید و با نور آفتابی آن را نور پردازی کنید.انتخاب نوع و سبک روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنوز افرادی هستندکه طرح های سنتی را ترجیح می دهند ولی امروزه بیشتر مردم به سبک های مدرن و خاص علاقه بیشتری نشان می دهند.شما نیز می توانید متناسب با سبک دکوراسیون حمام خود با انتخاب یک روشویی کابینتی با طراحی بسیار بی نظیر، دکوراسیون حمام و دستشویی خود را زیبا تر کنید و فضای ذخیره سازی آن را نیز بیشتر نمایید.در طراحی روشویی کابینتی به سبک سنتی، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. اشکال و خطوط ساده و تمیز، مواد طبیعی و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی روشویی کابینتی به سبک معاصر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.