لوله پلی اتیلن به روزی که از الماس ساخته شده است

معایب لوله پلی اتیلن به روز در برابر سوراخ شدن مقاوم نیست. هنگام لوله کشی در خطوط آب خانه، استفاده از صفحات میخ بر روی گل میخ ها بسیار مهم است تا میخ لوله را سوراخ نکند و نشتی ایجاد نکند. لوله PEX به نور UV و دماهای شدید حساس است. با این حال، این معایب مشکلی ایجاد نمی کند زیرا لوله ها در داخل خانه قرار می گیرند و در دیوارهای خانه شما عایق می شوند.

فلز مس
لوله مسی به عنوان استاندارد طلای قدیمی در نظر گرفته می شود. این بیشتر در خانه هایی که پس از سال 1940 ساخته شده اند یافت می شود. کیفیت آب نقش مهمی در مناسب بودن لوله مسی برای خانه شما دارد. با آب با کیفیت بالا، خطوط مسی می توانند بسیار قابل اعتماد بوده و طول عمر بالایی داشته باشند. با کیفیت پایین آب، آب مواد معدنی را از لوله ها زالو می کند و باعث ضعیف شدن آنها می شود.

شناسایی: مس لوله ای به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است که انعطاف پذیری ندارد. ممکن است متوجه یک ماده سبز رنگ به نام پتینه شوید که روی لوله ایجاد شده است. این ناشی از اکسیداسیون است، فرآیندی که از قرار گرفتن مس در معرض آب و هوا رخ می دهد و باعث خوردگی در طول زمان می شود.

 

مزایا: اگر کیفیت آب خوبی داشته باشید، مس یک لوله لوله کشی قابل اعتماد و بادوام است.

معایب: قابلیت اطمینان به کیفیت تامین آب خانه شما بستگی دارد. مس بیشتر از سایر گزینه های لوله مانند PEX در معرض خوردگی است. مس هنوز هم یک انتخاب عالی برای لوله است، اما می تواند بسیار گران باشد و آن را در خانه های جدید غیر عملی می کند.

گالوانیزه
خطوط آب گالوانیزه معمولاً در خانه هایی که قبل از سال 1985 ساخته شده اند یافت می شود. لوله گالوانیزه با پوشش فولاد با روی ایجاد می شود. این پوشش برای کمک به محافظت سریع فولاد در برابر زنگ زدگی استفاده می شود. لوله های گالوانیزه به عنوان جایگزینی برای جایگزینی لوله های سربی مورد استفاده قرار گرفت.

شناسایی: لوله گالوانیزه زمانی که نو باشد یک رنگ خاکستری متالیک است، اما به مرور زمان پوشش روی از بین می رود و شروع به زنگ زدن می کند و باعث تغییر رنگ لوله می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.