مدت زمان به عنوان یک ضریب پوسته پوسته شدن بیان

مواجهه پوستی و استنشاقی با مایع ظرفشویی صورتی از معادلات ارزیابی شد.
توزیع های احتمالی تعدیل شده و مقادیر مورد استفاده برای ارزیابی مواجهه آورده شده است و ارزیابی های مواجهه احتمالی پوستی و استنشاقی با مایع ظرفشویی در جمعیت مورد مطالعه نشان داده شده است.
خلاصه ای از صدک میانگین، 50 و 95 مواجهه پوستی و استنشاقی ارائه شده است بیشتر پارامترها با استفاده از توزیع های پیوسته به استثنای فرکانس تنظیم شدند.
در این مورد یک توزیع گسسته انتخاب شد و این به دلیل این واقعیت است که هیچ آزمودنی مقادیر فراوانی را بین دو تا سه رویداد در روز گزارش نکرد.
این ممکن است به این معنی باشد که افرادی که به طور مکرر ظروف خود را می‌شویند، شستشوی ظروف را به عنوان یک برنامه معمول در نظر می‌گیرند و برای ارزیابی مواجهه پوستی، توزیع غلظت مایع ظرفشویی خارجی به عنوان نسبت توزیع مقدار مایع ظرفشویی ثبت‌شده در طول آزمایش‌های آزمایشگاهی محاسبه شد.
مایع ظرفشویی
توزیع حجم آب مصرفی در هنگام شستشو بنابراین، غلظت مایع ظرفشویی به مقدار صدک 95 2.72 × 10-3 g/cm3 و 50 درصدی 5.9 × 10-4 g/cm3 منجر شد.
همچنین، مدت زمان به عنوان یک ضریب پوسته پوسته شدن با مایع ظرفشویی اوه پرتقالی بیان شد، که به مقدار زمانی که واقعاً صرف انجام شستشوی ظروف می شود اشاره دارد.
مقدار ضخامت فیلم گرفته شده است. فیلمی که معادله آن به یک لایه نازک گفته می شود که توسط مایع ظرفشویی کوچک در بالای پوست دست ایجاد می شود.
مقدار جذب پوستی از داده‌های SDA (2005) گرفته شد و با توجه به قرار گرفتن در معرض استنشاق، آزمایش‌های تجربی نشان داد که تقریباً 65/0 درصد مایع ظرف‌شویی تبخیر شده است.
میزان استنشاق و همچنین مقادیر فضای هوای تنفس موثر از داده های منتشر شده SDA گرفته شد.
  • منابع:
    1. Exposure to dish washing liquid
  • تبلیغات:
    1. آلودگی های کشنده هوا را تماشا کنید!
    2. زالویی که خون بدن 100 فرد را خورد!
    3. چهار روش برای کار آفرینی موفق!
    4. کاربرد قابلمه در ساخت اتاق کامیون!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.