مردی با پوشیدن لباس افغانی مجلسی از دست پلیس فرار کرد

لباس افغانی مجلسی ترکیبی از فرهنگ های بومی و وارداتی است. تنوع زیادی در پوشاک در جمعیت وجود دارد که از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است.

بسیاری از مردم هنوز دوست دارند لباس افغانی دست‌بافت بپوشند، هیچ تمایزی از ویژگی‌های نساجی گروه‌های بومی مختلف وجود ندارد، اما بیشتر الیاف آن پنبه‌ای است که با دست تابیده شده یا ابریشم محلی رشد می‌کند.

پروانه ها و نقوش گل در بسیاری از مناطق رایج و چشمگیر هستند.

اگر می خواهید نگاهی به لباس افغانی برای زنان بیندازید، چیزهای زیادی در لباس های دست ساز آشکار می شود. همچنین تلاقی عناصر اروپایی و بومی، با رنگ های روشن وجود دارد.

لباس افغانی مجلسی

تونیک بدون آستین است. لباسی است که برای شناسایی منشأ استفاده می شود و به لطف این لباس افغانی  زنان را می توان تشخیص داد و از جامعه ای که از آن آمده اند شناخت. طرح ها همچنین می توانند وضعیت تاهل فردی را که آن را پوشیده است نشان دهند.

این عمدتا به عنوان لباس افغانی برای یک مهمانی یا یک مناسبت خاص استفاده می شود. از دو تکه پارچه مستطیل شکل با یک پانچو کوچک تشکیل شده است.

آنها از پشم پنبه ساخته شده اند و ممکن است با حیوانات، طرح های گلدار و طرح های گرافیکی گلدوزی شوند. بسته به جامعه زن، کوچکومیتل را می توان با تکنیک های مختلفی درست کرد.

Rebozos لباس های چند منظوره هستند و معمولا از پنبه، پشم یا ابریشم ساخته می شوند. از آنها برای پوشاندن سر یا بدن به گونه ای استفاده می شود که گویی شال است.

آنها طرح های متمایز با رنگ های راه راه با سایه های مختلف دارند تا بدانند از کجا آمده اند.

زنانی که از لباس افغانی استفاده نمی کنند، می توانند بلوزهای سنتی را که از مواد اولیه تجاری ساخته شده اند، بپوشند.

این لباس‌ها روح سنتی را منعکس می‌کنند و با طرح‌های رنگی، به‌علاوه مروارید و توری برای زیبایی بیشتر، گلدوزی شده‌اند. سایر تی شرت های رایج با پنبه ساخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.