مردی که با خوردن چای زرین قرمز خودکشی کرد

قهوه و چای زرین قرمز دو تا از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان هستند و بیش از هزار سال است که مصرف می شوند. در طول قرن ها، طعم ها و فواید سلامتی متعددی نیز شناسایی شده است.

در اروپا و آمریکا، قهوه بیشتر مصرف می شود. در جاهای دیگر، چای ممکن است بیشتر مصرف شود.

امروزه، در ایالات متحده آمریکا، نوشیدن قهوه برای هر فرد تشریفاتی را به همراه دارد، خواه «قهوه صبحگاهی» باشد یا یک استراحت قهوه.

در محل کار، مصرف قهوه و چای به بخشی جدایی ناپذیر از روز تبدیل شده است که نه تنها تعاملات اجتماعی بین کارکنان را افزایش می دهد، بلکه بهره وری را نیز افزایش می دهد.

همه چیز درباره چای - درکام

. با توجه به مصرف زیاد قهوه و چای، نیاز به درک بهتر اثرات آنها بر عملکرد شناختی و وظایف وجود دارد.
نشان داده شده است که چای و قهوه هر دو بر توانایی شناختی تأثیر دارند. افرادی که قهوه سبک می نوشند، پس از مصرف، بهبودی در وظایف شناختی خود نشان داده اند، در حالی که قهوه خورهای سنگین بهبودی نشان نداده اند.

این نشان می دهد که مصرف متوسط کافئین می تواند بر شناخت تأثیر بگذارد. مصرف قهوه و چای به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است تا اثرات طولانی مدت مصرف و ارتباط آن با بیماری های متعددی مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری آلزایمر و زوال عقل را تعیین کند. بیشتر مطالعات قبلی نیز تنها از عملکرد رفتاری و معیارهای خود گزارش شده برای درک تأثیرات مصرف بر شناخت استفاده کرده اند.
علاوه بر این، مطالعات بسیار کمی برای بررسی اثرات محصولات سلامت و تندرستی بر عملکرد شناختی انجام شده است.

تحقیقات قبلی در مورد محصولات تقویت‌کننده شناخت، به‌ویژه نوشیدنی‌های کافئین‌دار، فقط از عملکرد رفتاری در وظایف و نظرسنجی‌های ذهنی به عنوان شاخص‌های اثربخشی محصول و همچنین عملکرد فیزیکی (ورزش) در برخی موارد استفاده کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.