معرفی گردو پوست کاغذی همدان به عنوان عامل درمانی سرطا

اخیراً، ابی و همکاران. نشان داده اند که مکمل یک رژیم غذایی پس زمینه (براساس یک رژیم غذایی مرجع استرالیایی) با 68 گرم گردو در روز، کلسترول لیپوپروتئین کل و کلسترول کم چگالی را به ترتیب 5 و 9 درصد کاهش می دهد.

این کاهش ها تاثیر مثبتی در کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب خواهند داشت. بنابراین، جایگاه بسیار مهمی در عموم دارد

عادات تغذیه ای مطالعات منتشر شده کمی در مورد کیفیت و خواص میوه مانند ترکیب شیمیایی و محتوای اسیدهای چرب گردو در حال رشد در ترکیه انجام شده است.

روغن گردو پوست کاغذی همدان که از گوشت گردوی خشک فشرده سرد گرفته می شود، طعم قوی و مشخصی دارد و عموماً به عنوان طعم دهنده استفاده می شود.

برای محصولات پخته شده و برای برخی از سس ها. می تواند طعمی پررنگ به سس سالاد بدهد یا می تواند به روغن های با طعم ملایم اضافه شود تا طعمی لطیف ایجاد کند.

هدف از این مطالعه تعیین برخی خواص فیزیکی و شیمیایی، ترکیب اسیدهای چرب و محتوای معدنی گردو در حال رشد در قونیه (دوغانحیسار) بود.

میوه گردو از درختان گردو در حال رشد در قونیه (دوغانحیسار) در اکتبر 2005 جمع آوری شد و نمونه نهایی حدود 3 کیلوگرم به طور تصادفی گرفته شد.

پس از برداشت، پوسته میوه گردو برداشته شد و در دمای محیط در شرایط هوا خشک شد. میوه ها تا زمان انجام آنالیز در دمای 4+ درجه سانتیگراد نگهداری شدند.

مشخص. خواص شیمیایی و فیزیکی (رطوبت، پروتئین خام، نفت خام، الیاف خام، خاکستر، چگالی نسبی، ضریب شکست، اسیدهای چرب آزاد، مقدار پراکسید، تعداد صابون‌سازی، مواد غیر صابونی‌سازی) بر اساس روش‌های AOAC مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نیتروژن با تجزیه و تحلیل Kjeldahl ایجاد شد، در 6،25 ضرب و به عنوان پروتئین تعیین شد.

محتوای چربی کل مطابق با روش AOAC تعیین شد.

روغن برای آنالیز اسیدهای چرب با استفاده از پرس سرد دستی کوچک از هسته استخراج شد. روغن در لوله های آزمایشی درپوش دار قرار داده شد و با گاز N2 شسته شد و در دمای 4 درجه سانتیگراد تا شروع آنالیز روز بعد نگهداری شد.

نفت خام از گردوهای ریز خرد شده (حدود 20 گرم) استخراج شده با اتر نفتی (Merck- Darmstadt) در دستگاه سوکسله به دست آمد.

حلال باقی مانده با تقطیر خلاء حذف شد. روغن استخراج شده در لوله های حاوی سولفات سدیم بی آب در دمای 4 درجه سانتی گراد نگهداری شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.